Ok, ik weet waar je woont.quote:
ok sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen fijne herinnering aan, dus ik draai en luister het nooit meer.
waarom doen mensen dat tegenwoordig nog?quote:
ik heb nog nooit een andere van nena gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kon je niet weten, andere nummers van Nena geen probleem though
Irgendwie, irgendwo, irgendwann ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een andere van nena gehoord
Omdat ik het gewend ben, ipv die knop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom doen mensen dat tegenwoordig nog?
doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Irgendwie, irgendwo, irgendwann ?
Ook samen met Kim Wilde gedaan, ik wil die best even instarten, ik moet toch eerst voorbereiden voor het onderhoud voor de stream offline gaat
JA DIE MET KIM WILDEquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook samen met Kim Wilde gedaan, ik wil die best even instarten, ik moet toch eerst voorbereiden voor het onderhoud voor de stream offline gaat
okquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik het gewend ben, ipv die knop.
Origineel of de engelse? Vind de engelse eigenlijk beter, Anyplace, Anywhere, Anytime.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe maar ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had toch een BMW cabrioquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef utopie het volgende:
net 1 dag mijn nieuwe Yamaha Aerox, gelijk al een boete zonet van ¤180
hahahaha straks krijg je een ban van de politiequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef utopie het volgende:
net 1 dag mijn nieuwe Yamaha Aerox, gelijk al een boete zonet van ¤180
Ja hij stond verkeerd getagt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee dit is echt de duits/engelse
Het origineel was veel softer en minder electronisch.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha straks krijg je een ban van de politie
meer electro klinkt hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee dit is echt de duits/engelse
Het origineel was veel softer en minder electronisch.
haha grappig grapje manquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha straks krijg je een ban van de politie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
doe onderhoud maar lekker een uurtje later
Ik zit al een uur langer dan gepland.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
doe onderhoud maar lekker een uurtje later
gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit al een uur langer dan gepland.
Offtopic. Niet doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
Waarom ben ik stabieler op hakken dan op platte schoenen?
dat is een vrouw ding. dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
Jij draagt ook hakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is een vrouw ding. dat heb ik ook
Als je op de chat komt gaan we je dat haarfijn uitleggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
nee ik doe aan hakkenquote:
Doet 't niet hier. En de chat is kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op de chat komt gaan we je dat haarfijn uitleggen
Ja maar we mogen hier niet meer offtopic, en je elke keer mijn antwoord pm-en is ook zo'n gedoequote:
Chromebug.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sindskort hebben al mijn DM-venstertjes rechts allemaal scrollbars, maar als ik scroll komt er geen content bij, alleen lege ruimte. Meer mensen last van?
dat hebben ze de site dus niet goed gemaaktquote:
Dat. Maar da's niet weg, weet ik i.i.g. waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hebben ze de site dus niet goed gemaakt
Aha. Ik ben benieuwd hoe lang 't topic leeft danquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar we mogen hier niet meer offtopic, en je elke keer mijn antwoord pm-en is ook zo'n gedoe
doet hij zelfquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef utopie het volgende:
de politie agent zei dat het een schikking word of voorkomen bij de rechter. Kan dat laatste serieus zo zijn als je zonder rijbewijs rijd?
ben je nou echt z'n domme drol?quote:
quote:
Nee ik google op ''Gagtime''quote:
tuurlijk. jij vind alles leuk als het maar een remix isquote:
vraag maar aan een boulimia patient wat het isquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
Nee ik google op ''Gagtime''
krijg ik dit;
Bedoelde u: ragtime Top 2 resultaten weergegeven
Dus het bestaat niet eens
Weet je, je komt over alsof je te dom bent om te poepen. Maar dat geloof ik niet want je hebt een tof fobo.quote:
Nee da's niet waar. Er zijn ZO veel kutremixen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef dragems het volgende:
[..]
tuurlijk. jij vind alles leuk als het maar een remix is
En hoe is 't leven als server manager?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Origineel of de engelse? Vind de engelse eigenlijk beter, Anyplace, Anywhere, Anytime.
hahaha. heb je de soundtrack van dj hero wel eens geluisterd? staan een paar leuke nummers op. alleen jammer van de scratch geluidenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee da's niet waar. Er zijn ZO veel kutremixen.
Alle remixen van Luvstruck bijvoorbeeld
quote als bewijs dan maar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef utopie het volgende:
ik ben echt zo bang dat ik ook geband ga worden door de politie voor rijden zonder rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:32 schreef utopie het volgende:
FrieslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Omg dat meen je nietquote:
leg eens uit waarom danquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omg dat meen je niet
Friesland is echt te triest voor woorden..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaceinvaders
Bericht:
voor patje
Omdat die mensen het vertikken om nederlands te praten als er nog meer Friezen bij zijn.quote:
ik praat geen fries. Ik pas me aan dus ik praat gewoon nederlands als iemand geen fries kan verstaan, ook als ik bij vrienden ben die wel fries pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omdat die mensen het vertikken om nederlands te praten als er nog meer Friezen bij zijn.
En ze zijn zo koppig als wat..
dit zo deed ik ook altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef utopie het volgende:
[..]
ik praat geen fries. Ik pas me aan dus ik praat gewoon nederlands als iemand geen fries kan verstaan, ook als ik bij vrienden ben die wel fries praten
ik zeg POSTEN!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
Viesland.Heeft iemand die pics van oh oh tirol barbie al gezien?
www.onzinradio.nl/scquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
Viesland.Heeft iemand die pics van oh oh tirol barbie al gezien?
omg zwedenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit zo deed ik ook altijd
maar nu ik 3 jaar in zweden woon ben ik dat hele friesche taaltje vergeten
Ik zie hetquote:
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
onderhoud
wees btw bij:
[ afbeelding ]
Zo'n beetje schune dingen maken en dan alsof stukjes papier er zijn afgescheurdquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
k had hem gister al gemaakt, wat was je idee
Maak het. Ik snap er nu niets vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo'n beetje schune dingen maken en dan alsof stukjes papier er zijn afgescheurd
en dan herkenbare dingen in die stroken voor die stijlen
Oh, goed zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
onderhoud
wees btw bij:
[ afbeelding ]
doe hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo'n beetje schune dingen maken en dan alsof stukjes papier er zijn afgescheurd
en dan herkenbare dingen in die stroken voor die stijlen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik tijd heb dan wel, heb ik wel wat input nodig van jullie wat bij jullie stijl past.
Ik werk in Utrech, ik wil dan ook wel flyerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihi
koelkast
ik wil echt na examens met sharr op utrecht centraal onzin radio gaan promoten
WIE MAAKT ER EEN FLYER?!?!?!
Ja verdomme, die avond kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe hetik kan geen photoshop, alleen paint
![]()
update:
[ afbeelding ]
eeh mattie. kheb me eerste boete te pakken hoor binnen 2 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gruwelijke poster hoor Kapoentje
Misschien voor de shows iets van de avatars van de DJ's?
Wat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef utopie het volgende:
[..]
eeh mattie. kheb me eerste boete te pakken hoor binnen 2 dagen_!
Voor watquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef utopie het volgende:
[..]
eeh mattie. kheb me eerste boete te pakken hoor binnen 2 dagen_!
met je ''neeee man. ze houden je nooit aan!!''
rijden zonder rijbewijs. en ik reed nog wel fucking netjes ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat.
Hoe krijg je dat voor elkaar_!
mijn boete zal 180 euro of hoger zijn. Word bepaald door de rechtbank ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toen ik mijn eerste auto had, de Aygo, had ik na 2 uur al mijn eerste boete, ¤57-, wegens 12 km te hard
hahaha
Hey ik had het net nog over flyeren voor onz-radio, maar niemand reageert er opquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
ONTOPIC GRAAG! ze dreigen definitief de boel dicht te gooien!
Gebruik hem maar, ziet er tof uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, kan ik de poster van Kapoentje gaan gebruiken, of was jij ook nog bezig met iets?
Ik was nog bezig met die ander, maar als je die van hem wil gebruiken ook goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Patje, kan ik de poster van Kapoentje gaan gebruiken, of was jij ook nog bezig met iets?
Ik wacht ook nog wel even op die van jou dan !quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met die ander, maar als je die van hem wil gebruiken ook goed.
Slimquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:05 schreef utopie het volgende:
[..]
rijden zonder rijbewijs. en ik reed nog wel fucking netjes ook
Ik ben mijn laptop vergeten, dus kan niet luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
wel muziek aanvragen he, anders krijg je dit soort
Wat een gezeik, niemand heeft er last van... zijn het een stel kinderen ofzo die ff machtsvertoon willen laten zien ofzo? Iets dichtgooien waar niemand last van heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
ONTOPIC GRAAG! ze dreigen definitief de boel dicht te gooien!
Geen harde muziek hequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben mijn laptop vergeten, dus kan niet luisteren
Maar ik zal wel ff wat aanvragen om in de stemming voor zaterdag te komen
ja dat is cuwlquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werk in Utrech, ik wil dan ook wel flyeren
Misschien kunnen we dat doen wanneer de nieuwe website klaar is ?
Heel erge mainstream happyhardcore, net zoals ik in mijn mix heb zitten voor zaterdagquote:
We gaan een kleine inzamelings actie regelen, net als toen via die software.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja dat is cuwl
maar hoe gaan we die shizzle betalen?
SSBquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We gaan een kleine inzamelings actie regelen, net als toen via die software.
Ik ga eerst wel een keer uitzoeken wat het kost.
Het zal hooguit ¤40-, gaan kosten denk ik, ik ken iemand met een drukkerij!
Lijkt me gezellig jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
Ok ok we gaan dus met drie man flyeren met radio onz shirts in Utregg?
Ik zal aanwezig zijn om bier te drinken en toe te kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoop dat Patje ook wil komen flyeren!
Ook een goed idee, die zou die gast waarschijnlijk wel kunnen drukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of we doen stickers en die plakken we op onze kleren?
IK vind tshirts zo niet-sexy
Shirts gewoon open knippen, kun je ze heel sexy mee makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of we doen stickers en die plakken we op onze kleren?
IK vind tshirts zo niet-sexy
Doen we gewoon een keer op een zaterdagmiddag of zo, daarna in Utrecht bier drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal aanwezig zijn om bier te drinken en toe te kijken.
Is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doen we gewoon een keer op een zaterdagmiddag of zo, daarna in Utrecht bier drinken.
Top idee door die laatste toevoeging.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doen we gewoon een keer op een zaterdagmiddag of zo, daarna in Utrecht bier drinken.
Jij kunt het beter hequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:22 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie zijn echt allemaal ware rembrandjens..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eigenlijk moet utopie ook mee flyeren, als mascotte, uiteraard in een alpaca kostuum !
Jeweetquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje vraagt echt altijd van die relaxte verzoekjes aan![]()
Het mooiste zal zijn wanneer de nieuwe site live gaat, ik heb alleen geen idee hoe lang dat nog gaat duren.quote:
Sowieso voor die tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het mooiste zal zijn wanneer de nieuwe site live gaat, ik heb alleen geen idee hoe lang dat nog gaat duren.
Iemand?
Nu is het tienermuziek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie of wat speelt nu? Ik ga zo de radio aansingeren op mobiel
Graag stoere mannen muziekjes als ht draakje is
Heb Frans Duijts voor je aangevraagd hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb zojuist Gúnther en the villega people aangevraagdquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je moeder die haar soep naar binnen slurpt met een soepstengel ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef -Datdus- het volgende:
Jeezus, er zit hier iemand pijpgeluid te maken naast me.
WTF?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef -Datdus- het volgende:
Jeezus, er zit hier iemand pijpgeluiden te maken naast me.
Die gaat nu scharen met sharr dus gaat niet door, ik zal zo meteen een fijne plaat aanvragen weer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Space probeert een fout uurtje op te starten haha![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die gaat nu scharen met sharr dus gaat niet door, ik zal zo meteen een fijne plaat aanvragen weer.
Ik ga camsexen op Omeglequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die gaat nu scharen met sharr dus gaat niet door, ik zal zo meteen een fijne plaat aanvragen weer.
Miste, maar van Boudewijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik misde de jingle door een collegawelke was het ?
En van dit liedje word ik altijd zo super vrolijk en blij heh!
Is dat fout?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb 4 tune fairytale aangevraagd
Hmm ik vind het wel leukquote:
oke oke. maar waarom tijdens mijn verzoekjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
sharr... lees de TT eens en het rooster (het is wat langer namelijk dan 14u)
onderhoudquote:
I saw what you did therequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
sharr... lees de TT eens en het rooster (het is wat langer namelijk dan 14u)
pls?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
onderhoud
moet nu weer werken: http://www.onzinradio.nl/tunein/
Je moet evt je pls updaten er is eea gewijzigd!
Jij bent er gewoon straks?quote:
als je het .pls bestand op hebt geslagenquote:
Mooi ik ga wel te laat zijn voor je show, ik moet mn zoon ophalen en meteen wegbrengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Samen met lama443. Hij komt hier heen zometeen
Ik blijf gewoon hier hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi ik ga wel te laat zijn voor je show, ik moet mn zoon ophalen en meteen wegbrengen
"ping pong song"quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik dacht dat ik mensen hoorde tafeltennissen
Je broertje moet naar breakdance jwzquote:
Ik denk dat je je eigen muziek hoortquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Haha al deze mash ups komen uit een .rar die ik ook heb kan iemand doorskippen naar Ray Speak No Americano?
ik dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef ToT het volgende:
Ah NEE he, wie heeft DEZE nou weer aangevraagd?
Jij welquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik dit stoned zou luisteren, zou ik echt dood gaan.
Nietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat probeer jij daar mee te zeggen, patjen. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd en nee, je moet even naar http://www.onzinradio.nl/tunein gaan en de nieuwe .pls openen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB EEN 9 VOOR MIJN ENGELS MONDELING![]()
![]()
![]()
is de radio dood?
Die mag wel, verzoek en chat nietquote:
oh ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb weer een paar fijne plaatjes aangevraagd hoor
Elke DJ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
Om 15:30u snuf.
Gegevens veranderd, lees je mail.
Ik heb geen mailquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uiteraard. Het verandert voor iedereen.
Weet ik tochquote:
Ja dat hoor ik ook altijd zo overdrevenquote:
Ik niet, schijnt mijn normale accent te zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook altijd zo overdreven
Nu komt er een DJ dus draakje gaat er zo uitquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
Ok we zijn er maar connection fail want ik wist niet dat er nieuwe instellingen waren.
Nog niet van gehoord hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_! al weken aangekondigd maargoed
na dit nummer kun je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |