Ok, ik weet waar je woont.quote:
ok sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen fijne herinnering aan, dus ik draai en luister het nooit meer.
waarom doen mensen dat tegenwoordig nog?quote:
ik heb nog nooit een andere van nena gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kon je niet weten, andere nummers van Nena geen probleem though
Irgendwie, irgendwo, irgendwann ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een andere van nena gehoord
Omdat ik het gewend ben, ipv die knop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom doen mensen dat tegenwoordig nog?
doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Irgendwie, irgendwo, irgendwann ?
Ook samen met Kim Wilde gedaan, ik wil die best even instarten, ik moet toch eerst voorbereiden voor het onderhoud voor de stream offline gaat
JA DIE MET KIM WILDEquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook samen met Kim Wilde gedaan, ik wil die best even instarten, ik moet toch eerst voorbereiden voor het onderhoud voor de stream offline gaat
okquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik het gewend ben, ipv die knop.
Origineel of de engelse? Vind de engelse eigenlijk beter, Anyplace, Anywhere, Anytime.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe maar ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je had toch een BMW cabrioquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef utopie het volgende:
net 1 dag mijn nieuwe Yamaha Aerox, gelijk al een boete zonet van ¤180
hahahaha straks krijg je een ban van de politiequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef utopie het volgende:
net 1 dag mijn nieuwe Yamaha Aerox, gelijk al een boete zonet van ¤180
Ja hij stond verkeerd getagt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee dit is echt de duits/engelse
Het origineel was veel softer en minder electronisch.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha straks krijg je een ban van de politie
meer electro klinkt hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee dit is echt de duits/engelse
Het origineel was veel softer en minder electronisch.
haha grappig grapje manquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha straks krijg je een ban van de politie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
doe onderhoud maar lekker een uurtje later
Ik zit al een uur langer dan gepland.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
doe onderhoud maar lekker een uurtje later
gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit al een uur langer dan gepland.
Offtopic. Niet doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
Waarom ben ik stabieler op hakken dan op platte schoenen?
dat is een vrouw ding. dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
Jij draagt ook hakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef dragems het volgende:
[..]
dat is een vrouw ding. dat heb ik ook
Als je op de chat komt gaan we je dat haarfijn uitleggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
nee ik doe aan hakkenquote:
Doet 't niet hier. En de chat is kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op de chat komt gaan we je dat haarfijn uitleggen
Ja maar we mogen hier niet meer offtopic, en je elke keer mijn antwoord pm-en is ook zo'n gedoequote:
Chromebug.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sindskort hebben al mijn DM-venstertjes rechts allemaal scrollbars, maar als ik scroll komt er geen content bij, alleen lege ruimte. Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |