Moet niet hoor, maar leek ons leuk. Bij zwarte katten enzo vind ik bijv. Blacky wat afgezaagd maar helemaal spierwitte katten zijn volgens mij best bijzonder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:04 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Maar waarom moet het met kleur te maken hebben? Boring
Mike & Jackson... eerbetoon aan het blank worden van MJ.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:01 schreef Trusten het volgende:
Voor onze nieuwe huisgenoten, twee spierwitte katertjes, zijn we op zoek naar twee leuke namen. Het zou het leukste zijn als het iets met hun witte kleur te maken heeft maar verder dan Milk en Snow komen we niet![]()
Iemand nog leuke ideeën?
Naice.quote:
Goeie.quote:
Grappig ditquote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef PAAC het volgende:
Vertaald naar het japans (lang leve google)
white : Shiro
snow : Yuki (zou ik zelf eerder voor een Poes doen trouwens, maar past leuk bij wit zo)
Ik heb een witte kater. Ik had 'm Latex of Witlof willen noemen, maar dat vond m'n dochter niet zo. Dus nu heet 'ie Merlijn. Maar mijn suggesties zijn dus Witlof en Latexquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Trusten het volgende:
[..]
Grappig ditik had ook opgezocht door de suggestie Yuki wat wit in het Japans was. Leuke combi
ben je er al aan uit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Trusten het volgende:
Bedankt voor alle suggesties, zitten erg leuke tussen! Ik ga ze in de groep gooien
We krijgen de katten later omdat ze ziek zijn dus de namen staan even op een laag pitje. Als we eruit zijn laat ik het zeker wetenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef PAAC het volgende:
Vertaald naar het japans (lang leve google)
white : Shiro
snow : Yuki (zou ik zelf eerder voor een Poes doen trouwens, maar past leuk bij wit zo)
Oh haiquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Trusten het volgende:
[..]
Grappig ditik had ook opgezocht door de suggestie Yuki wat wit in het Japans was. Leuke combi
hoe gaat het met de katjes?zijn ze al opgeknapt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Trusten het volgende:
[..]
We krijgen de katten later omdat ze ziek zijn dus de namen staan even op een laag pitje. Als we eruit zijn laat ik het zeker weten
Ze hadden een bacterie en hebben een 14-daagse antibioticakuur. Ze komen waarschijnlijk zondagquote:Op maandag 2 mei 2011 10:45 schreef roos85 het volgende:
hoe gaat het met de katjes?zijn ze al opgeknapt?
Ze zijn zondag gekomenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:57 schreef WinnieWana het volgende:
En hoe gaat het met de katten? En hoe heten ze nu?
wat een dotjesquote:Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ze zijn zondag gekomenen ze blijven voorlopig nog Jip en Pip heten totdat ze gewend zijn.
[ afbeelding ]
Wat zijn ze leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ze zijn zondag gekomenen ze blijven voorlopig nog Jip en Pip heten totdat ze gewend zijn.
[ afbeelding ]
Flurry en Frost zijn wel leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:06 schreef Radio-silence het volgende:
http://www.cat-lovers-gifts-guide.com/white-cat-names.html
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |