Hij wordt 19 en heeft er weinig zin in. Kom op jongens (m/v) stuur hem even een opbeurend PM-metje.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Dimens het volgende:
Hihi toch bedankt voor de "velicitaties"
![]()
Voor iedereen een stuk kwartkaart![]()
[ afbeelding ]
De slingers zijn opgehangen![]()
[ afbeelding ]
En het bier en wijn staat alvast koud voor de middag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Dimens het volgende:
Hihi toch bedankt voor de "velicitaties"
![]()
Voor iedereen een stuk kwartkaart![]()
[ afbeelding ]
Kwartktaart lust ik niet
De slingers zijn opgehangen![]()
[ afbeelding ]
Ballonnen zijn leuker
En het bier en wijn staat alvast koud voor de middag![]()
[ afbeelding ]
Liever witte wijn dan
Ik wist dat je kwarktaart niet lekker vond dus voor jou heb ik een stuk appeltaart gehaald, alsjeblieftquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist dat je kwarktaart niet lekker vond dus voor jou heb ik een stuk appeltaart gehaald, alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
Ik kom waar in zmeer woonde je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanavond op mijn zolderkamer, wel je eigen drank mee nemen![]()
Er is ook worst en pindakaas
Waar ligt zoetermeer. Helemaal in het noorden toch ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schaapjes.
Klein strookje gras aan een sloot midden in een wijk waar ze lopen, als ik uit mijn raam kijk kan ik ze zien.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
Waar ligt zoetermeer. Helemaal in het noorden toch ergens.
Daar was toch toen een schaap in de hens gezet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schaapjes.
Klein strookje gras aan een sloot midden in een wijk waar ze lopen, als ik uit mijn raam kijk kan ik ze zien.
Ik weet waar dat is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schaapjes.
Wat deze bazin zegt alles.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
IK BEN ZOET, IK BEN EEN ZOETJE. WE HOUDEN VAN ZOETJE.
Jij bent zeker zo'n lompe strontboer uit stompwijk ofniet?quote:
Ik woon in zoetermeer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n lompe strontboer uit stompwijk ofniet?
Hebben we echt zoveel autisten in Zoetermeer?quote:
Iedereen op FOK! komt uit Zoetermeer en is autist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hebben we echt zoveel autisten in Zoetermeer?
Dat we met z'n allen op FOK! moeten gaan zitten.. wat is met deze.
Ik kom uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! komt uit Zoetermeer en is autist.
Je gaat mijn geen autist noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hebben we echt zoveel autisten in Zoetermeer?
Dat we met z'n allen op FOK! moeten gaan zitten.. wat is met deze.
Sorry mi sweety!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Je gaat mijn geen autist noemen.
Peace out homie.
Dan is het goed dushi!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry mi sweety!
Ik bedoelde alleen de mannetjes.
Fuck noquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie doen vast ook allemaal een ict gerelateerde opleiding.
Dimens meldt zichquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie doen vast ook allemaal een ict gerelateerde opleiding.
Dit is geen KLBquote:
Doe je het in in Z-meer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens meldt zich![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar weet niet eens wat een class is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort ga ik wel stoppen, ik denk weer terug naar het Grafisch Lyceum.
[..]
Dit is geen KLB![]()
Nog bedankt voor alle felicitaties, ik heb toch nog een fijne verjaardag gehad
...jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Doe je het in in Z-meer?Dan kan ik me vinden in de slechtheid van de opleiding.
Je zit bij me op school.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
...ja
vandaar dat ik ook weg wil, hiervoor al een half jaar op Grafisch Lyceum gezeten en ik wil denk terug. ID college is echt puur bagger waar ik in een jaar nog niets heb geleerd![]()
hey Multibanaan
Spannend ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je zit bij me op school.![]()
Van doorne?
Hey Klinkerquote:
Van Doorneplantsoen jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je zit bij me op school.![]()
Van doorne?
Wie is je tutor?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey Klinker![]()
![]()
[..]
Van Doorneplantsoen jaApplicatie ontwikkelaar, wat dan weer wel mee valt aangezien bijna iedereen netwerk beheerder is.
Doe je ook ict daar of doe je een andere opleiding?
Ik was inderdaad aan het werk, had net even van kwart over 2 tot kwart voor 3 pauze dus kon ik even op Fok! zitten.
Eerst Stresskip Nico maar die is nu weg, nu heb ik Paul gekregen die alleen maar over zijn geweldige Mac en iPhone kan praten en mijn Sony Vaio en Nokia N900 helemaal afkraaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wie is je tutor?1e of meerdere jaars?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Paul is ook mijn tutor.. gelukkig nu op stage kut apple altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst Stresskip Nico maar die is nu weg, nu heb ik Paul gekregen die alleen maar over zijn geweldige Mac en iPhone kan praten en mijn Sony Vaio en Nokia N900 helemaal afkraakt![]()
Ik ben vorig jaar februari begonnen dus het ligt nogal vaag, ben toen gewoon bij de eerstejaars begonnen en zit nu dus ook bij de tweede jaars.
Paul kon er niet tegen dat mijn Nokia N900 geen screen protector nodig heeft tegen krassen omdat dit een verhard scherm is terwijl zijn iPhone dit wel moet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Paul is ook mijn tutor.. gelukkig nu op stage kut apple altijd inderdaad.
LOL, hij zat te zeiken over mn desire dat het allemaal plastic was dus ik gooide hem op de grond ik zeg nu jij weer met je iphone..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Paul kon er niet tegen dat mijn Nokia N900 geen screen protector nodig heeft tegen krassen omdat dit een verhard scherm is terwijl zijn iPhone dit wel moet hebben![]()
Paul
Soort van ja.. (ik een jaar hoger )quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef Beatles het volgende:
Huh zitten jullie bij elkaar in de klas?
iPhone scherm is zo strak op de telefoon geplakt dat als hij ook maar even onder druk staat barstquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL, hij zat te zeiken over mn desire dat het allemaal plastic was dus ik gooide hem op de grond ik zeg nu jij weer met je iphone..
Ik heb hem waarschijnlijk wel een keer gezien, ik heb alleen geen idee hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef Beatles het volgende:
Huh zitten jullie bij elkaar in de klas?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem waarschijnlijk wel een keer gezien, ik heb alleen geen idee hoe hij eruit ziet.
Dimens is een lekkerding.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef -Datdus- het volgende:
Dimens je bent toch niet een van die gastjes die de hele tijd zitten te gamen he?
Ik ben volslank en zit continu op World of Warcraft guilds te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef -Datdus- het volgende:
Dimens je bent toch niet een van die gastjes die de hele tijd zitten te gamen he?
Huh wat meisjes bij ons op school? Nooit opgevallenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We hebben precies één meisje in onze klas.Ik hoop niet dat jij het bent voor je.
Bouke ben jij het?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben volslank en zit continu op World of Warcraft guilds te doen.
Hoezo, Wat is er mis met mij?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We hebben precies één meisje in onze klas.Ik hoop niet dat jij het bent voor je.
BAZINGA!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee__!
Maar dat was precies de persoon die ik belachelijk aan het maken was
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef Jetserjuh het volgende:
[..]
Niet op haar letten, volgens mij is zij een beetje raar.
ZoetermeerDimens
Bedankt man!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Driepink het volgende:
klinkerbotsing is een van de betere dames op fok!
speciaal voor haar een raar kijkende alpaca
[ afbeelding ]
Wat is deze...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic gaat over mij ja, waar blijft mijn cadeau?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
jij krijgt niets, en een gegeven paard mag je niet in de bek kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mij ja, waar blijft mijn cadeau?
Jij hield je verjaardag geheim, daarom geen cadeaus voor Jou.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mij ja, waar blijft mijn cadeau?
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hield je verjaardag geheim, daarom geen cadeaus voor Jou.
Niemand weet hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is dat tongzoen topic nog steeds open?
Ik ook hoe jij eruitziet omnomnomnomnommerquote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Banaantje, ik weet hoe jij eruit ziet
Dat kloptquote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ook hoe jij eruitziet omnomnomnomnommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |