abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:11 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96595516
Nog even over het JAMA artikel van Goldberg.

CER is pas recentelijk een hot topic geworden, voorheen was het inderdaad niet de gewoonte om een studie op te zetten met een actieve arm (ipv placebo), daarnaast zijn er natuurlijk nog de medicijnen die als eerste op de markt komen, of een compleet andere klasse zijn van werkingsmechanismen. Als je dan daadwerkelijk gaat kijken zijn er in 70% van de goedgekeurde medicaties gewoon face-to-face studies gedaan die de basis vormen van die goedkeuring.

het is natuurlijk altijd beter om te vergelijken met de medcatie die op de markt zijn maar dan moet dat wel een valide reden zijn om het te kunnen vergelijken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:12:05 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96613972
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Kwaliteit van leven pogen te verhogen is een slecht ding?
Ja maar dat is dus NIET wat bigpharma doet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:19:43 #103
52357 Lambiekje
pi_96614464
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96614687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus NIET wat bigpharma doet.
Jawel, maar niet altijd, en niet voor iedereen. Dat is grotendeels statistiek, en toegegeven, financieel gewin speelt zeker ook een rol. Maar niemand die je dat goed hoort praten. ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:28:52 #105
52357 Lambiekje
pi_96615137
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Jawel, maar niet altijd, en niet voor iedereen. Dat is grotendeels statistiek, en toegegeven, financieel gewin speelt zeker ook een rol. Maar niemand die je dat goed hoort praten. ;)
oh ja wel hoor. Men spreekt van eerlijke prijsstelling e.d. Kom nu gauw.
pi_96615166
Hé prutser. Leer een keer het verschil tussen correlatie en causaliteit. Met dit soort wanpublicaties kun je een invalide ezel overtuigen, maar niet mij.

Als de ijsverkoop omhoog gaat, gaan ook meer mensen naar het zwembad. Ijseten maakt dat mensen graag willen zwemmen!

Toch Lambiekje?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:31:52 #107
52357 Lambiekje
pi_96615317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef starla het volgende:
Hé prutser. Leer een keer het verschil tussen correlatie en causaliteit. Met dit soort wanpublicaties kun je een invalide ezel overtuigen, maar niet mij.

Als de ijsverkoop omhoog gaat, gaan ook meer mensen naar het zwembad. Ijseten maakt dat mensen graag willen zwemmen!

Toch Lambiekje?
Verdiep nu eerst voordat je domme dingen zegt?
Vaccins zijn misdadig. En diegene met expertise die het goed praat of bagatelliseert is gewoon in mijn ogen willens en wetens een ... ik zeg het niet maar men weet het wel of heeft geen enkele noties waarmee hij/zij bezig is, kortom gewoon niet wijs.
pi_96615834
Neuh, na een 6 jarige academische opleiding heb ik me er genoeg in verdiept. Wat is jouw vooropleiding dat je zo verschrikkelijk veel weet van vaccins? De condylomata van Mona?
I feel kinda Locrian today
pi_96616153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh ja wel hoor. Men spreekt van eerlijke prijsstelling e.d. Kom nu gauw.
Als je m'n post nog eens leest, maar nu goed, zie je dat ik dat ook al noemde. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins zijn misdadig. En diegene met expertise die het goed praat of bagatelliseert is gewoon in mijn ogen willens en wetens een ... ik zeg het niet maar men weet het wel of heeft geen enkele noties waarmee hij/zij bezig is, kortom gewoon niet wijs.
Per definitie is iets pas misdadig wanneer het als zodanig in de wet is opgenomen, of na een specifieke gebeurtenis die moreel gezien niet door de beugel kan dat alsnog wordt gedaan.

Vaccins zijn weinig anders dan moleculen die als herkenningspunten voor ziekteverwekkers worden gebruikt in het lichaam. Je eigen lichaam maakt deze meerdere malen per seconde, vanaf je geboorte, je hele leven lang.

Wat zei je ook alweer over verdiepen en domme dingen zeggen?
pi_96625044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins zijn misdadig. En diegene met expertise die het goed praat of bagatelliseert is gewoon in mijn ogen willens en wetens een ...
Dus je redenering is "Vaccins zijn misdadig en degene die er iets over kunnen weten en er positief over zijn, zijn leugenaars.", en natuurlijk zonder enige onderbouwing.

quote:
ik zeg het niet maar men weet het wel of heeft geen enkele noties waarmee hij/zij bezig is, kortom gewoon niet wijs.
Jij bent daarentegen natuurlijk een van de meest vooraanstaande experts op het gebied van vaccins in de wereld. Jammer genoeg is een artikel, dat in het Engels geschreven is, lezen en begrijpen wat erin gezegd wordt blijkbaar net een brug te ver. :D
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:48:19 #111
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96626356
quote:

Toch Lambiekje?
Nog erger, op dagen dat er meer ijsjes worden verkocht, verdrinken er meer mensen!
Big-Ola
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:54:44 #112
52357 Lambiekje
pi_96626820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nog erger, op dagen dat er meer ijsjes worden verkocht, verdrinken er meer mensen!
Big-Ola
Triest dat er grapjes overgemaakt worden. Men beseft echt niet hoe doortrapt vaccins zijn.
pi_96627003
quote:

Toch Lambiekje?
voordat je Lambiekje beledigt, mag je mij eens uitleggen wat je bedoelt met correlatie en causaliteit in jouw eigen aangegeven voorbeeld van ijsverkoop en zwemmen.

Toch ?

Nou, wat is dan in jouw voorbeeld correlatie, en wat causaliteit ? (8>
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:52 #114
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96627676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Triest dat er grapjes overgemaakt worden. Men beseft echt niet hoe doortrapt vaccins zijn.
Het is geen grap, het verschil tussen causaliteit en correlaties is juist heel erg belangrijk, iets dat jij over het hoofd lijkt te zien en die doortrapte charlatans misbruiken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

voordat je Lambiekje beledigt, mag je mij eens uitleggen wat je bedoelt met correlatie en causaliteit in jouw eigen aangegeven voorbeeld van ijsverkoop en zwemmen.

Toch ?

Nou, wat is dan in jouw voorbeeld correlatie, en wat causaliteit ? (8>
kom op zeg...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:13:07 #115
52357 Lambiekje
pi_96628431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is geen grap, het verschil tussen causaliteit en correlaties is juist heel erg belangrijk, iets dat jij over het hoofd lijkt te zien en die doortrapte charlatans misbruiken.

[..]

kom op zeg...
Weet je dat gasten zoals jij starla en re op een hun achterste staan als er ook maar een vinger naar hun vakgebied gewezen wordt. Dergelijk randfiguren mogen wel eens weten met wat voor sinister gecorrumpeerde wereld werken. En dat gros van hun studie van A tot Z kolder van de bovenste plank is.

Niets geen reactie oh er zijn wel wat veel berichten de laatste tijd over vaccins en doodsoorzaken of kankertoename. Nee vaccins is the holy grail. Er wordt géén onderzoek gedaan naar letsel en doodsoorzaak door medicatie/vaccins. Laat staan dat er naar cocktail van medicatie /vaccins in korte tijd wat voor effect het heeft. Men reageert erg spastisch. Of wat voor effect het heeft op de lange termijn.

Kort gezegd is er eigenlijk helemaal niets onderzocht naar de nut van vaccins. Alle vaccins zijn sowieso dermate laat ingezet dat er juist weer een toename is van een ziekte.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:15:30 #116
52357 Lambiekje
pi_96628607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dus je redenering is "Vaccins zijn misdadig en degene die er iets over kunnen weten en er positief over zijn, zijn leugenaars.", en natuurlijk zonder enige onderbouwing.
Leugenaars is nog het laatste waar ik aan dacht.

quote:
[..]

Jij bent daarentegen natuurlijk een van de meest vooraanstaande experts op het gebied van vaccins in de wereld. Jammer genoeg is een artikel, dat in het Engels geschreven is, lezen en begrijpen wat erin gezegd wordt blijkbaar net een brug te ver. :D
er komt een tijd dat je kapot schaamt dat je vaccins hebt gepromoot.
pi_96629239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weet je dat gasten zoals jij starla en re op een hun achterste staan als er ook maar een vinger naar hun vakgebied gewezen wordt. Dergelijk randfiguren mogen wel eens weten met wat voor sinister gecorrumpeerde wereld werken. En dat gros van hun studie van A tot Z kolder van de bovenste plank is.

Niets geen reactie oh er zijn wel wat veel berichten de laatste tijd over vaccins en doodsoorzaken of kankertoename. Nee vaccins is the holy grail. Er wordt géén onderzoek gedaan naar letsel en doodsoorzaak door medicatie/vaccins. Laat staan dat er naar cocktail van medicatie /vaccins in korte tijd wat voor effect het heeft. Men reageert erg spastisch. Of wat voor effect het heeft op de lange termijn.

Kort gezegd is er eigenlijk helemaal niets onderzocht naar de nut van vaccins. Alle vaccins zijn sowieso dermate laat ingezet dat er juist weer een toename is van een ziekte.
Besef je dat je inhoudelijk helemaal niets hebt aangekaart hier? Dat de dikgedrukte stukken uit je post stuk voor stuk, en dan meen ik ook echt élk stuk, onjuist is en juist het tegendeel waar is? Dat je dit zou weten als je je erin zou verdiepen, zoals ik in mijn vorige post al aangaf? Dat je juist op die post, één van de drie inhoudelijke op deze pagina, geen reactie hebt gegeven? Dat je hiermee de suggestie wekt ongelijk en gebrek aan verstand van zelfs de simpele zaken hebt betreffende dit onderwerp?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:27:24 #118
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96629269
quote:

[..]

Dit is mijn vakgebied helemaal niet :?
Daarnaast is 1 van de weinige inhoudelijke discussies hier misschien juist wel tussen mij en Re geweest, of negeer je dat maar voor even?

Weet je wel dat artikel dat ik postte waar jij alleen goedkeurend op kon reageren zonder er op in te gaan?
En dat je toen 2 dagen later precies hetzelfde postte zonder het door te hebben?

Lees je het gewoon niet of begrijp je het niet?
pi_96630503
Het is mijn vakgebied wel. Opvallend hoe juist mijn inhoudelijke posts genegeerd worden, en van niet inhoudelijke respons worden voorzien door zekere personen hier.

Niet geheel onverwacht trouwens.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:08:19 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96631402
quote:

[..]

Kan je ondertussen al aangeven wat het verschil maakt tussen een vaccin en een natuurlijk verkregen immuniteit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:56:16 #121
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96632969
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:17:41 #122
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_96633562
Ik was bezig om een aantal links te plaatsen naar onafhankelijke wetenschappelijke onderzoeken die uitwijzen dat de farmaceutische industrie volgens de hedendaagse wetgeving mag worden beschouwd als de grootste criminele organisatie ter wereld. Terwijl ik daar mee bezig was, bedacht ik me.
Iedereen met een beetje gezond verstand en toegang tot internet zal tot dezelfde conclusie komen wat betreft big pharma. De enige personen die er nu nog fel tegen in gaan hebben:

A) persoonlijke belangen bij het behouden van de status qou.
B) hebben nooit de moeite genomen (of de wil gehad) om de openstaande beerput te benaderen

Ik neem me bij deze dan ook voor om niet meer over dit onderwerp te discusseren aangezien het verspilde tijd is (en de tegenstanders er waarschijnlijk voor betaald krijgen en ik niet). Ik wil wel nog 1 laatste link aandragen:

Clinial Evidence - How much do we know?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:19:45 #123
52357 Lambiekje
pi_96635523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je ondertussen al aangeven wat het verschil maakt tussen een vaccin en een natuurlijk verkregen immuniteit?
Vaccins sloopt, brengt verwarring. Natuurlijk versterkt.
pi_96635548
quote:

[..]

Als jij niet zoekt naar de onderzoeken die de gevolgen van vaccins en medicijnencocktails kunnen hebben, dan ga je ze inderdaad niet vinden. Dat wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:26:10 #125
52357 Lambiekje
pi_96635561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:17 schreef Dhalsim het volgende:
Ik was bezig om een aantal links te plaatsen naar onafhankelijke wetenschappelijke onderzoeken die uitwijzen dat de farmaceutische industrie volgens de hedendaagse wetgeving mag worden beschouwd als de grootste criminele organisatie ter wereld. Terwijl ik daar mee bezig was, bedacht ik me.
Iedereen met een beetje gezond verstand en toegang tot internet zal tot dezelfde conclusie komen wat betreft big pharma. De enige personen die er nu nog fel tegen in gaan hebben:

A) persoonlijke belangen bij het behouden van de status qou.
B) hebben nooit de moeite genomen (of de wil gehad) om de openstaande beerput te benaderen

Ik neem me bij deze dan ook voor om niet meer over dit onderwerp te discusseren aangezien het verspilde tijd is (en de tegenstanders er waarschijnlijk voor betaald krijgen en ik niet). Ik wil wel nog 1 laatste link aandragen:

Clinial Evidence - How much do we know?
precies.

maar de vraag is waarom beseffen een Re, Starla, Tuinhek e.d. dat niet? Waarom zien zij de beerput niet, terwijl ze min of meer in de branche werken. Natuurlijk hebben ze wel de intentie om goed te willen doen maar ik begrijp niet hoe dat kan als je met dag meer en meer ziet/leest/hoort dat het (bigpharma) een grote doffe ellende is. En dat je het kosten wat kost moet verdedigen.

ik opteer nog een 3 optie. Niet begrijpen wat je aan het doen bent, juist door je studie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')