Daar kun je over twisten. Als ik 's morgens in de spiegel kijk zeg ik nou niet direct: daar staat een normaal mensquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat is er mis met een laura fan
dank ik denk dat ze zo weer mogen huilen met het licht aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jawel op ziggo een slapende maik en momas show
Die Jan doedel op twitter van SST zegt ook alleen maar iets als ze sst de hemel in prijzen, en hoe geweldig ze een nieuw filmpje op de site hebben gezet. Verder komt er ook niks zinnigs uit. De laatste streamlock was het ook pas na een paar uur voor ze er iets over schreven op twitterquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Stagaires zonder verantwoordelijkheidsgevoel
Vorige keer waren ze snel op twitter, maar zelfs dat niet
ik denk nog een minuut of 10quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef bixs het volgende:
[..]
dank ik denk dat ze zo weer mogen huilen met het licht aan
Hey Henk en was het leuk heb je leuke avond gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Morgen heksje
Bedankt voor de updates
Ha, ik moet een beetje lachen om dit bericht. Het klopt inderdaad. Mijn schoonzoon en kleinzoon zijn hoogbegaafd. Maar o, o wat een gekkigheid soms. Mijn schoonzoon heeft een soort van sociale fobie. Hij doet het op zijn werk gigantisch, stijgt dan ook tot grote hoogte en moet met personeel hándelen en dat doet hij erg goed. Maar kom niet in zijn privecirkeltje of in zijn vrije tijd, want dan is hij gewoon a-sociaal. Hij wil geen vrienden hebben, zelfs amper familie om zich heen. Dan sluit hij zich compleet af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er bij vele een verkeerd beeld bestaat van IQ en hoogbegaafdheid.
Een Wibi Soerjadi is hoogbegaafd en heeft een gave voor het spelen van de piano.
Maar of je hem een complexe wiskundige formule moet voorschotelen ik ben bang van niet,
Jacob Barnett (12 jaar) heeft een IQ van 170, en is heel dichtbij om de relativiteitstheorie van Einstein te ontkrachten, deze beste jonge kan zijn eigen schoenen niet strikken omdat het te complex is.
Hoogbegaafdheid houd dus niet in dat je overal goed in bent, en heeft ook niet altijd tot gevolg dat je een laag EQ hebt.
De redaktie is vooral bezig Maik interessant te maken. Vrees het ergste dat straks Mo eruit wordt gestemd dat hij er tot de eindstreep inzit omdat men het weer zielig voor hem gaat vinden terwijl zijn spel absoluut niet finalewaardig is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Ransjih het volgende:
en ik wordt een steeds groter fan van maik
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten. Als ik 's morgens in de spiegel kijk zeg ik nou niet direct: daar staat een normaal mens
Maar met Laura, daar is natuurlijk niks mis mee
oh wat een verhaal, maar is je kleinzoon dan niet eenzaam??? of zit hij wel goed in zijn velletje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ha, ik moet een beetje lachen om dit bericht. Het klopt inderdaad. Mijn schoonzoon en kleinzoon zijn hoogbegaafd. Maar o, o wat een gekkigheid soms. Mijn schoonzoon heeft een soort van sociale fobie. Hij doet het op zijn werk gigantisch, stijgt dan ook tot grote hoogte en moet met personeel hándelen en dat doet hij erg goed. Maar kom niet in zijn privecirkeltje of in zijn vrije tijd, want dan is hij gewoon a-sociaal. Hij wil geen vrienden hebben, zelfs amper familie om zich heen. Dan sluit hij zich compleet af.
Mijn kleinzoon kun je alles vragen, hij weet overal antwoorden op. Maar zit volledig geobsedeerd op zijn kamer te gamen of tv te kijken (wel naar discovery ofzo) dat doet hij al vanaf zijn tweede.
Hij heeft de diagnose Syndroom van Asperger gekregen + ook nog eens ADHD. Op school voert hij geen klap uit. Voor ons is hij heel lief, maar vriendjes heeft hij niet.
Hoogbegaafdheid uit zich op zo diverse manieren. Als ik Monique zo meemaak, denk ik dat ook zij een tikje van die malle molen heeft meegekregen.
oke jammer, ja ze moeten maar weer eens iets nieuws in elkaar flansen, maar ze zijn druk he, kunst en schrijven weet niet wat Kees op dit moment doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
De show viel een beetje tegen. Maar slechts 10% van de show zat goed in elkaar, voor de rest was het teren op sentiment, waarbij ze toch de status redelijk omlaag haaldden.
Maar was met vrienden dus was wel gezellig
laat ze lekker optiefen, zij maakt er gewoon een hele janksjow van dat zelf ik afhaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Flashbox het volgende:
Berichten plaatsen over wat er in het huis gebeurd kunnen ze wel. Maar info geven ho maar.
Terneergeslagen
8 april om 09.07
Gisteren hoorde Monique dat Nederland haar het minst populair vindt.
Ze is er erg ontmoedigd door alle gebeurtenissen van gisterenavond. Eerst hoort ze dat ze de minst populaire vrouw in het huis is. Daarna krijgt ze te verwerken dat Maik haar niet eerder vertelde over Johanna, de ex-vriendin van Maik. Joanna komt met het idee om maar eens een nachtje met z'n tweetjes te slapen, lekker samen in bed kletsen. Monique weet het allemaal niet meer. Ze mag de Kamer van de Waarheid tijdelijk niet in om haar verhaal eventueel kwijt te kunnen. Ze baalt hiervan en zegt: "Omdat ik niet populair genoeg ben zeker. Ik vind het niet erg om naar huis te gaan, ik ben niet populair genoeg." Monique heeft er vrede mee.
Hij zei er niets over . Zei alleen maar Ja op de suggestieve vragen van het presentatiewonder Bartquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Mo dus boos op Maik las ik terug en ze zeikte zoals altijd.
Had alleen 1 vraagje aan jullie over de live show.. Wat zei die vader over het gedrag van Monique? Dat ze sekst op tv? (ik heb dat gemist) Want in die 30 seconden zei die alleen groetjes, hou vol
blabla!
Jeuj! Anti Alex wat zou dat fijn kijken zeg..
Hoe ze over de streamers denken weten we al jaren. "Een handjevol lastige zeikerds die alles beter denken te weten".quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan nog, een bericht op de SST site met wat er aan de hand is kunnen ze al niet, en dat zegt mij wel genoeg hoe ze daar over de streamers denken.
bart vroeg het eerder die avond aan hem iets van ja en oke meer nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Had alleen 1 vraagje aan jullie over de live show.. Wat zei die vader over het gedrag van Monique? Dat ze sekst op tv? (ik heb dat gemist) Want in die 30 seconden zei die alleen groetjes, hou vol
blabla!
Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef Misiuuu het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
blabla!
lijkt mij meer dan logies, zou het ook niet leuk vinden als me dochter hoerig gedrag vertoond en ligt te janken om elke scheetquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Darakka het volgende:
[..]
Hij vond het gedrag van Mo plus en minpunten hebben. Lekker politiek beantwoordt! Diep van binnen vond hij het niet leuk..
Ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zit nu de liveshow terug te kijken, wie is die chick die voor Alex in de show zit?
Ik zou haar doen
okee... dan ben ik geen fan van maikquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, de stier van Potter schijnt ook een eigen fanclub te hebben en de kans dat die vandaag of morgen uit z'n frame breekt en het Mauritshuis eens flink op stelten zet is ongeveer net zo groot als dat we van Maik enige actie gaan bespeuren.
Ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
heb geen streams alles zwart en om me dure tv aan te doen geen zin, geen gejank meer op mijn tv
Dat janken van maik was ook redelijk slecht geacteerd...:)quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Toverheks het volgende:
en die nieuwe Joanna, wat kan die slecht acteren en ik lag gestrekt toen maik probeerde mee te jnken met monique
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Lijzige Laura eindelijk blij dat haar ridder opgerot is.
maar hij wacht wel op haar straks op schiphol......echte liefde hequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Zo Lijzige Laura eindelijk blij dat haar ridder opgerot is.
Ons streven is, om ze de ruimte te geven in wat ze willen. Mijn kleinzoon is diep ongelukkig, als hij iets moet. (bijvoorbeeld gewoon boodschapjes meedoen of een dagje uit) Dus beperken we dat zoveel mogelijk. Toegeven eraan lijkt te simpel, maar is voor hem de manier om blij te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een verhaal, maar is je kleinzoon dan niet eenzaam??? of zit hij wel goed in zijn velletje.
OT we hebben geen streams begrijp ik nog niks aangeslingerd, bang dat ik weer een jankende natte doos moet bekijken en sorry ik erger me groen en geel aan die griet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |