abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95203964
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:39 schreef bull1966 het volgende:
nee helemaal niet het concept van het programma is helemaal naar de klote door de regie die kijkcijfers wil genereren
Concept is toch kijkcijfers en geld verdienen :+ ;)
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
pi_95203966
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef Day het volgende:
Ik hoor het mo nog roepen: eat your heart out, johanna.
Nu is ze niet meer zo zeker.
Ze had toen inderdaad een grote mond over Johanna,maar ligt nu zelf in de kreukels...
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:40:06 #203
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95203967
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, ik ga afsluiten.. Ik wens jullie nog een fijne tijd bij Mo en Maik! Tot morgen!! :* :W
trusten :W
pi_95203968
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:36 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik denk dat het doel van het progamma wel hard was ,maar het soft gespeeld werd,en nog steeds want er zijn gewoon druk afspraken *laura mocht niet omdat ze de rijkste was)
ze hadden meer gehoopt op felheid en truukjes van de bewoners die kwamen/komen (of gerard moet nog wat in zijn hoge hoed hebben) niet
dus beinvloed *de stem de hardheid* en ja snue voor monique dat ze de pineut is ,maar zij laat haar kaarten lezen ,de andere niet
Juist dat is wat ik zeg, mo is het zelf schuld omdat ze het zich aantrekt, en dus de gelegenheid bied tot.
Maar ik vind ook dat een profesionele redactie op een gegeven moment wel moet inzien dat het geen one woman show is, en dat ze niet de gehele tijd op dezelfde persoon moeten blijven in hakken. En andere personen die helemaal nergens op ingaan en niets doen belonen met kluis geld en cadootjes.
Dit haalt de totale balance uit het spel vandaan.
Tuurlijk schoppen als dat kan is de bedoeling, maar wissel dat dan af met schoppen en aaien, en schop ook eens tegen een ander
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
pi_95203977
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:38 schreef Day het volgende:

[..]

Als ze dachten dat het alleen maar om geheimen raden ging, zijn ze goed dom geweest. In alle rls-en wordt er gemindfuckt.
En Mo heeft er vrij veel gevolgd.. Dus die is niet zo naief!! Die dacht het wel even te regelen en te doen. Maar helaas! Vergeet niet dat ze nu om twee dingen zeurt: Maik en Johanna en het feit dat ze de minst populaire is!

Wanneer Mo niets leert, en dit zelfde gedrag constant blijft vertonen zal ook iedereen weg lopen. Maik blijft, hij kan geen kant op! Maar straks in Nederland.. ;)
Ook leeg
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:41:10 #206
58921 Day
You can fly!
pi_95203978
En het is zeker geen lovestory. Dat is wat mo ervan gemaakt heeft. En ondanks dat de stem haar dat op diverse manieren duidelijk probeert te maken (en haar vader vanavond ook) blijft ze daarop doorgaan.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95203980
En nu ben ik echt! :*
Ook leeg
pi_95203982
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:41 schreef Day het volgende:
En het is zeker geen lovestory. Dat is wat mo ervan gemaakt heeft. En ondanks dat de stem haar dat op diverse manieren duidelijk probeert te maken (en haar vader vanavond ook) blijft ze daarop doorgaan.
Ook Gerard heeft het vandaag eens (eindelijk) duidelijk aan haar verteld.

Doe eens die ogen open van je!!!
pi_95203987
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:40 schreef Gamey het volgende:

[..]

Juist dat is wat ik zeg, mo is het zelf schuld omdat ze het zich aantrekt, en dus de gelegenheid bied tot.
Maar ik vind ook dat een profesionele redactie op een gegeven moment wel moet inzien dat het geen one woman show is, en dat ze niet de gehele tijd op dezelfde persoon moeten blijven in hakken. En andere personen die helemaal nergens op ingaan en niets doen belonen met kluis geld en cadootjes.
Tuurlijk schoppen als dat kan is de bedoeling, maar wissel dat dan af met schoppen en aaien, en schop ook eens tegen een ander
hoe kunnen ze monique aaien dan?
bedoel haar laten trouwen terwijl de redactie blijbaar wist van een johanna
monique zit snel op ene rose wolk die ziet dat huwelijk gebeuren niet als een spel/missie
ik denk dat het emo net zo gevaarlijk is om monique te aaien als te slaan
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:43:11 #210
337860 bull1966
ES SE NIX PAX, HUB SE NIX
pi_95203991
kijkcijfers en verdienen is het doel inderdaad dus zorgen voor emoties, jankende mensen en stemmingen die niet kloppen, iemand op de bank zetten die nul stemmen van de medebewoners heeft.
moet ik nog ff doorgaan met de dingen die niet kloppen aan deze show ???
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:44:05 #211
2018 PC eend
relativist
pi_95203996
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:40 schreef Gamey het volgende:

[..]

Juist dat is wat ik zeg, mo is het zelf schuld omdat ze het zich aantrekt
En de dus de eigen schuld van eenieder ander die zich er druk om maakt ;)
quote:
, en dus de gelegenheid bied tot.
De balans word pas in de finale opgemaakt ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:44:12 #212
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95203997
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:43 schreef bull1966 het volgende:
kijkcijfers en verdienen is het doel inderdaad dus zorgen voor emoties, jankende mensen en stemmingen die niet kloppen, iemand op de bank zetten die nul stemmen van de medebewoners heeft.
Zonde voor cos, lees het graag in een thema-topic.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95204002
Ja en nu fluistert ze met Maik. En ze wist van dat meisje af. Maar kroop toen direct onder Maik
pi_95204006
anyway, ik ging pitten zei ik (ben ik weer bezig)

trusten alleen.
:W
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:45:26 #215
58921 Day
You can fly!
pi_95204007
Trouwens wat er nu gebeurd is met mo en Maik had in real life ook kunnen gebeuren, hè?
I am gonna shine
pi_95204010
Mocht er ooit nog een SST2 komen, dan zal ik het concept toch iets aanpassen.

1. Betere screening van deelnemers
2. De geheimen niet vertellen, ook niet voor de streamers/kijkers
3. Meer sancties
4. Meer mind-fucken

Vooral punt 2 is een afgang voor de kijkcijfers geweest, omdat de spanning er al ver van te voren af is, omdat de streamers/kijkers de geheimen al kenden en SST meer een slappe BB is geworden.

Laat de streamer/kijker ook in het ongewisse en laat ze mee raden.

Dan krijg je ook niet dingen als.... Weten ze nog niet wie de ridder is????
Nee, de streamer/kijker ook geen info geven wat de geheimen zijn, zodat je die ook aan niemand kan koppelen.
pi_95204013
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:43 schreef bull1966 het volgende:
Ze doet het allemaal zelluf
pi_95204018
Trusten allemaal ga er ook vandoor :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:47:25 #219
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95204019
Maik werd weggestemd en kwam weer terug, ging daarna een tijdje naar de geheime kamer en kwam weer terug. Niet éen keer heb ik gezien dat Mo haar schouders rechtte en met opgeheven hoofd verder ging, dankbaar voor de extra tijd die ze samen hebben mogen hebben, nee, ze heeft alle dagen gejankt als een klein kind. Maik ziet zijn 'ex 'en kiest duidelijk voor Mo, zelfs daar kan ze niet blij om zijn maar gaat ze zeuren. WAT is haar dan aangedaan? ze doet het allemaal zelf.
Ze kan er nu toch ook uitstappen als ze het allemaal zo erg vindt? Liever jankt ze nog wat langer en laat wéer alles om haar draaien }:|
pi_95204021
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:42 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hoe kunnen ze monique aaien dan?
bedoel haar laten trouwen terwijl de redactie blijbaar wist van een johanna
monique zit snel op ene rose wolk die ziet dat huwelijk gebeuren niet als een spel/missie
ik denk dat het emo net zo gevaarlijk is om monique te aaien als te slaan
met aaien bedoel ik haar ook eens iets positiefs laten doen/geven.
Ik kan me geen missie herinneren die ze heeft gehad om geld te verdienen
Ik kan ook niets positiefs bedenken dat ze heeft gehad (ja ja ze heeft maik terug gekregen was dat voor haar of voor de show?)

misschien wat duidelijker.
Je hebt een schoolklas met 24 leerlingen
1 leerling blinkt heel erg uit (valt erg op)
is het in jullie visie dan zo dat de leraar alle andere leerlingen mag negeren en al zijn aandacht aan deze 1e leerling geven?
want dat is wat jullie hier zeggen
pi_95204022
maar tot nu toe is ze niet genomineerd door de bewoners
wat dus betekend dat als ze haar niet nomineren ze dikke kans maak om te winnen
of een leuke kluis te winnen
jammer van die paar trappen en schoppen dan maar wel een buidel rijker wie is dan de *zielige verliezer*
pi_95204023
Voor mij is het simpel...zonder de bewoners geen show.
Sommige kunnen er tegen om opgesloten te zijn en zich te schikken naar de opdrachten en nemen het met een korrel zout en doen geen dingen waar ze zich later voor moeten schamen of in confrontatie mee gezet worden.
Type`s zoals Joan,aafke,en Mo springen eruit en worden genomineerd of misdragen zich zo,dat ze zichzelf later kunnen schamen over de deelname.
Of zijn mooi chantage materiaal voor de makers...
Zorg je zoals Gerard,Karim en Sharon en zelfs Laura dat je daar niet aan meewerkt,kom je wat minder onder schot te liggen,want dat leverd niet genoeg beelden op.
pi_95204028
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

3. Meer sancties
4. Meer mind-fucken

Vooral punt 2 is een afgang voor de kijkcijfers geweest, omdat de spanning er al ver van te voren af is, omdat de streamers/kijkers de geheimen al kenden en SST meer een slappe BB is geworden.

Nee, de streamer/kijker ook geen info geven wat de geheimen zijn, zodat je die ook aan niemand kan koppelen.
Precies. En ik vind zoals ze met elkaar omgaan 100% beter als DGK. Die heb ik niet gestreamd, vond ik een beetje te
pi_95204033
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:47 schreef Gamey het volgende:

[..]

Ik kan ook niets positiefs bedenken dat ze heeft gehad (ja ja ze heeft maik terug gekregen was dat voor haar of voor de show?)

is het in jullie visie dan zo dat de leraar alle andere leerlingen mag negeren en al zijn aandacht aan deze 1e leerling geven?
die uitblinker krijgt altijd meer aandacht ,want als je die niet voed ,gaat die uit verveling *andere dingen* doen
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:49:31 #225
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95204035
Mo mocht trouwens ook als enige mee naar het lovediner met de sushi en bonbons, heeft haar pa mogen spreken, alle dagen haar geliefde Maik bij zich gehad....

Gerard wil zijn vrouw ook wel even spreken en lust ook wel een bonbon :Y
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:49:32 #226
58921 Day
You can fly!
pi_95204036
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 02:48 schreef cindy11 het volgende:
Sommige kunnen er tegen om opgesloten te zijn en zich te schikken naar de opdrachten en nemen het met een korrel zout en doen geen dingen waar ze zich later voor moeten schamen of in confrontatie mee gezet worden.
Type`s zoals Joan,aafke,en Mo springen eruit en worden genomineerd of misdragen zich zo,dat ze zichzelf later kunnen schamen over de deelname.
Zorg je zoals Gerard,Karim en Sharon en zelfs Laura dat je daar niet aan meewerkt,kom je wat minder onder schot te liggen,want dat leverd niet genoeg beelden op.
Hier kan ik me dus in vinden.
I am gonna shine
pi_95204037
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:

3. Meer sancties
4. Meer mind-fucken

Had inderdaad spannender geweest en gebleven ^O^
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:49:37 #228
2018 PC eend
relativist
pi_95204038
Is er nog een werkende link? :{
pi_95204039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:45 schreef Day het volgende:
Trouwens wat er nu gebeurd is met mo en Maik had in real life ook kunnen gebeuren, hè?
Have been there. 4 Weken een vriendin, maar wist niet dat ze op zelfde tijd ook contact had met ander, waar ze voor koos.
Money talks......
pi_95204042
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:49 schreef Flow3r het volgende:
Mo mocht trouwens ook als enige mee naar het lovediner met de sushi en bonbons, heeft haar pa mogen spreken, alle dagen haar geliefde Maik bij zich gehad....

of lekker kroelen met zijn hondjes
pi_95204046
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:49 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

die uitblinker krijgt altijd meer aandacht ,want als je die niet voed ,gaat die uit verveling *andere dingen* doen
Das onzin en ik spreek uit ervaring.
En zouden die andere leerlingen niet meer aandacht moeten hebben om niet achter te raken in de stof?
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:52:08 #232
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95204052
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
'k denk het niet.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:52:21 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95204054
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:47 schreef Gamey het volgende:

[..]

haar mannetje ligt elke dag bij haar in bed, ze heeft sex gehad wat de anderen moesten ontberen, ze heeft 2 keer mogen drukken voor een geheim dat mede door anderen werd ontdekt maar zij had de gunfactor, ze kreeg sushi en bonbons en daarnaast krijgt ze álle aandacht van álle bewoners elke dag opnieuw oO< Niemand zal haar of Maik nomineren want niemand wil de boeman zijn, ze zit het veiligst van iedereen
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:52:23 #234
2018 PC eend
relativist
pi_95204055
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:48 schreef cindy11 het volgende:
Wie had er ook alweer een nominatie aan z'n reet omdat hij zich niet in kon schikken in een opdracht? O-)
pi_95204056
goeie nacht alles oké hier ?
pi_95204059
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:51 schreef Gamey het volgende:

[..]

Das onzin en ik spreek uit ervaring.
En zouden die andere leerlingen niet meer aandacht moeten hebben om niet achter te raken in de stof?
nou ik ben geen hoogbegaafde
maar ik liep ver vooruit in lezen ,ik werd uit de klas gehaald om met de hogere groepen te lezen ,terwijl de rest van de klas hun gewone stof kregen,dus ik kreeg een voorkeurs positie
(wel 30 jaar geleden)
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:52:49 #237
2018 PC eend
relativist
pi_95204060
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:52 schreef Ifa het volgende:

[..]

'k denk het niet.
Hmm ze leggen alweer ;)
pi_95204062
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:49 schreef Flow3r het volgende:

Denk dat Sharon ook wel wat verdiend,maar zolang Gerard en karim en sharon sterk blijven krijgen ze niets!
Dat gaat allemaal naar de randgevallen,om die nog een beetje vast te houden tot ze mogen gaan...
pi_95204063
Mo stond niet als hoogste op de ladder van de meiden. Dat is alle waar ze zicht druk om maakt, buiten het winnen van het geld. Mo zegt alleen hoe ze is, maar doet niet zo.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:53:18 #240
58921 Day
You can fly!
pi_95204064
Dat zgn. verontgelijkte ook van haar! Ze wist toch dat er nog iemand in het spel was bij Maik? Dat heeft haar toen toch ook. Iet tegengehouden om gewoon door te gaan? Nou, dit zijn de consequenties, de 3e partij is verhaal komen halen. Maik heeft gekozen en nog is ze niey tevreden.
I am gonna shine
pi_95204065
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:52 schreef Flow3r het volgende:

[..]

haar mannetje ligt elke dag bij haar in bed, ze heeft sex gehad wat de anderen moesten ontberen, ze heeft 2 keer mogen drukken voor een geheim dat mede door anderen werd ontdekt maar zij had de gunfactor, ze kreeg sushi en bonbons en daarnaast krijgt ze álle aandacht van álle bewoners elke dag opnieuw oO< Niemand zal haar of Maik nomineren want niemand wil de boeman zijn, ze zit het veiligst van iedereen
zijn allemaal zaken die door de andere bewoners worden gedaan, niet door de redactie
pi_95204066
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
Een link voor wat?
Porno, 2e hands spullen, nieuwsberichten, het weer....
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:54:46 #243
58921 Day
You can fly!
pi_95204071
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 02:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wie had er ook alweer een nominatie aan z'n reet omdat hij zich niet in kon schikken in een opdracht? O-)
Ja, toen gaf hij dus zijn grens aan. Mo jankt dar ze haar grens aangeeft, gaat de kvdw in en is een kwartier later weer omgeluld.
I am gonna shine
pi_95204073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nou ik ben geen hoogbegaafde
maar ik liep ver vooruit in lezen ,ik werd uit de klas gehaald om met de hogere groepen te lezen ,terwijl de rest van de klas hun gewone stof kregen,dus ik kreeg een voorkeurs positie
(wel 30 jaar geleden)
ik deed elk school jaar in de helft van de tijd, de andere helft kreeg ik dan wat moeilijkere stof voornamelijk wiskunde. Ik had geen extra aandacht nodig aangezien ik extra werk kreeg waar ik me goed mee bezig kon houden.
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:54:57 #245
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95204074
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Een link voor wat?
Porno, 2e hands spullen, nieuwsberichten, het weer....
Het "Ikea-in-de-praktijk"-kanaal. Kan me wel voorstellen dat ze daar zeer ontevreden zijn over de laatste ontwikkelingen. (of opgelucht)
pi_95204081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:54 schreef Gamey het volgende:

[..]

ik deed elk school jaar in de helft van de tijd, de andere helft kreeg ik dan wat moeilijkere stof voornamelijk wiskunde. Ik had geen extra aandacht nodig aangezien ik extra werk kreeg waar ik me goed mee bezig kon houden.
dat zeg ik je kreeg extra werk (dus extra/andere aandacht om je bezig te houden)
pi_95204082
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je doelt op Gerard? dat hij zn handboeien afdeed omdat hij niet langer aan die feeks van een Joan wilde vastzitten?
Groot gelijk had hij!
En hij ging wederom niet over zn grenzen heen,en was bereid om daardoor naar huis gezonden te worden ^O^
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:56:13 #248
2018 PC eend
relativist
pi_95204083
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:54 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, toen gaf hij dus zijn grens aan. Mo jankt dar ze haar grens aangeeft, gaat de kvdw in en is een kwartier later weer omgeluld.
En wat is precies het probleem? ;)
  vrijdag 8 april 2011 @ 02:56:45 #249
58921 Day
You can fly!
pi_95204086
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 02:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

En wat is precies het probleem? ;)
Zie post cindy
I am gonna shine
pi_95204088
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 02:54 schreef Ifa het volgende:

[..]

Het "Ikea-in-de-praktijk"-kanaal. Kan me wel voorstellen dat ze daar zeer ontevreden zijn over de laatste ontwikkelingen. (of opgelucht)
Ik denk eerder opgefokt.... :P
KRAKK KRAKKK KRAKKKKKK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')