ik hoop het niet ,maar men reageerd op jo der terechte verdriet van het verbreken van haar relatie.quote:
Ze heeft vanavond dus te horen gekregen dat dat plannetje niet zo goed werkt. Het zijn nl. niet de bewoners die de winnaar bepalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toch is ze slim genoeg om te beseffen dat 3 maandjes op een mensenleven geen bal voorstellen en ook al noem je elkaar de hele dag schat en lieverd , het geen echte vriendschappen zijn, evenals de 'relatie' met Maik niet eeuwigdurend is. Ondertussen zit ze er nog mooi in en wandelt ze straks met de ton naar huis
Precies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:02 schreef Day het volgende:
Mo gaat gewoon mt een helboel dingen de mist in. De relatie met maik is er 1 van. Het manipuleren van de overige bewoners, het gekonkel met verschillende groepen. Ze maakt geen keuzes, laat de ene groep zo voor de andere vallen als ze ziet dat het in haar voordeel werkt, de drama die ze om alles maakt, het gejank continue.
oh nee? ik denk dat vanaf nu Gerard en Karim sowieso altijd op de bank zitten , ook Sharon.quote:
Dat is wel mijn droomfinale... aartsrivalen gerard en joanna tegenover elkaar en de slimme monique die ze outsmart en er met de poet vandoor gaatquote:
Met tranen in haar ogen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel mijn droomfinale... aartsrivalen gerard en joanna tegenover elkaar en de slimme monique die ze outsmart en er met de poet vandoor gaat
Het verbaast me echt dat jij haar slim vindt, ik had meer verwacht van de 141. Wij levellen duidelijk niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel mijn droomfinale... aartsrivalen gerard en joanna tegenover elkaar en de slimme monique die ze outsmart en er met de poet vandoor gaat
Dat doet Mo welquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:02 schreef bull1966 het volgende:
Mita niet zo ons limburgs maedje omlaag halen
Dat had ze dan geraffineerde moeten doen, en ons streamers ook bij de poten moeten pakken. De eerste week dacht ik dat, maar op zo'n manier sorry hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
144 maar wie telt erquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat jij haar slim vindt, ik had meer verwacht van de 141. Wij levellen duidelijk niet.
Het was volgens mij 144 en dan ben je nou eenmaal heel intelligentquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat jij haar slim vindt, ik had meer verwacht van de 141. Wij levellen duidelijk niet.
Ik vrees dat Maik er als een Jeroen BB6 met de buit vandoor gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:11 schreef Day het volgende:
Dan zie ik nog eerder jo winnen, omdat ze zo zielig is.
Misschien werkt Day wel stiekem bij Net5.quote:
En toch speel ze dit spelletje niet zo slim. Slim genoeg voor de mensen in dat huis, maar niet slim genoeg voor de mensen die haar die ton moeten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was volgens mij 144 en dan ben je nou eenmaal heel intelligent
auw dat zijn jou woorden, ik zou ze persoonlijk niet durven maken tegenover dayquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien werkt Day wel stiekem bij Net5.
Daar hadden de stemmen ook een totaal van 110% en geen 100%
Het aint over till the fat lady singsquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat had ze dan geraffineerde moeten doen, en ons streamers ook bij de poten moeten pakken. De eerste week dacht ik dat, maar op zo'n manier sorry hoor
Daar moet ik af en toe om lachen maar ook een meek (huilerd)quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:11 schreef Day het volgende:
Dan zie ik nog eerder jo winnen, omdat ze zo zielig is.
Mij doet het niks hoor, ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:12 schreef Gamey het volgende:
[..]
auw dat zijn jou woorden, ik zou ze persoonlijk niet durven maken tegenover day
je vergeet dat het geen meisje is maar een vrouw en zo mag ze zich ook wel eens gaan gedragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:08 schreef bull1966 het volgende:
over dat schamen had ik het gisteren al.
in mijn ogen is Mo een erg onzeker meisje dat steeds bevestiging zoekt.
ze is tot over d'r oren verliefd op die Maik.
en krijgt van de regie steeds klap op klap die d'r onzeker maakt.
dan ga je vanzelf grienen
Wat is het verschil dan en hoe verklaar je 't?quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:12 schreef bull1966 het volgende:
maar goed ik ben niet hier om Mo te verdedigen.
ik zie wel dat er een groot verschil is hoe ze was voordat Maik uit huis ging en erna
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 03:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik vrees dat Maik er als een Jeroen BB6 met de buit vandoor gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |