SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik heb wel meer van zequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef Redskillz het volgende:
laatste nummer wat ik bij Zokunen aanvroeg van de four tops werd gefastforward.
Jaquote:
ik weet hoe je draaitquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb al een week niet meer gedraaid ofzo.
En fast forward doe ik ook niet aan tenzij het ECHT ECHT ECHT SLECHT is.
Ik draai alles als ik draai, dus ik vind het een rare opmerking redskillz.
oi zoek je soms ruzie ofzo, hardstyle en 60's in 1 zin samen kan niet hequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb zelfs hardstyle verzoekjes gedraaid in een 60's uur.
en dat verdom ik serieusquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb zelfs hardstyle verzoekjes gedraaid in een 60's uur.
Het was weer heerlijk luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Nou nog 1 toetje dan en dan kap ik echt
tnxquote:
Alles kan, Pak een nummer dat ongeveer 20% kan, zet de mic open, PRAAT, en alles kan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef Viro het volgende:
[..]
oi zoek je soms ruzie ofzo, hardstyle en 60's in 1 zin samen kan niet he
blijf nog ff hangen dan plak ik die nog achter dezequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
Beste nummer van Prince vind ik trouwens Sign 'O' the Times
Heldquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijf nog ff hangen dan plak ik die nog achter deze
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Alles kan, Pak een nummer dat ongeveer 20% kan, zet de mic open, PRAAT, en alles kan.
Ik prefereer shows met een thema, maar ik kan terror op klassiek lullen, daarna Reggae en dan blues.
Om bizarre overgangen te kunnen maken moet je alleen wat weten te vertellen over de nummers, is er een overeenkomst?! BAM! job done!, juist omdat je wat verteld is er tijd tussen de nummers dus kan ALLES.
Er is een nummer dat HEEL veel lijkt op dit nummer, weet zo alleen niet welkequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja als er 1 nummer op 1 moet staan in die kut top 2000 is het deze
Music van John Milesquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is een nummer dat HEEL veel lijkt op dit nummer, weet zo alleen niet welke
Niet je kloten aan de laptop geplakt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
arrrrggghhh serena heeft zitten kloten aan mijn playlist op mijn laptop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet je kloten aan de laptop geplakt?
nee ik heb ze net tussen de voordeur en deurpost gegooid......auwquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet je kloten aan de laptop geplakt?
Dan kon ik wel met haar huppelen door het gras, feestend en al!quote:
wakker blijven krengquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo ook slapen denk ik als Symph stopt met goede muziek draaien
hierna nog een van Prince en dan rol ik ook mijn bed inquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo ook slapen denk ik als Symph stopt met goede muziek draaien
you just couldn;t leave it alone could you? always sticking your nose in somelses businessquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan kon ik wel met haar huppelen door het gras, feestend en al!
Maar nee, she belongs to you!
Jij moet zo toch ook slapen van Selenaquote:
blijven lopen, niet stoppen zitten homofiele marokkanen achter je aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:44 schreef Karzai het volgende:
Tjongejong wat ik nou weer meemaak vol goede moed naar de avondwinkel issie dicht.
Dan stap ik wel op serena af!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
you just couldn;t leave it alone could you? always sticking your nose in somelses business
Ja het was een heel avontuur maar ik zal het jullie besparenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
blijven lopen, niet stoppen zitten homofiele marokkanen achter je aan
was het maar zo'n feest voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij moet zo toch ook slapen van Selena
wie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
En SotT is ook de grootste dwaas die we ooit op FOK! hebben gehad
i knew it, you enjoyed itquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja het was een heel avontuur maar ik zal het jullie besparen
Gimme a name, gimme a call sign, gimme some pointers and i'll run away ;')quote:
Niet die Lamon of dandybluequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
En SotT is ook de grootste dwaas die we ooit op FOK! hebben gehad
oh i dont mind, you need some actionquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gimme a name, gimme a call sign, gimme some pointers and i'll run away ;')
Not messing with occupied girls
Wel veel goede muziekquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Dit was de nieuwe Prince toch?
Volgens velen de meest arrogante artiest aller tijden, deze Terence.
Then just send her over, I could use the exercisequote:
ik vind het er naadloos achter passenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Dit was de nieuwe Prince toch?
Volgens velen de meest arrogante artiest aller tijden, deze Terence.
yeah i know, you're gonna run for your lifequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Then just send her over, I could use the exercise![]()
Badoemtiesj!
Maar totaal niet vergelijken met Prince en MJ, 2 generatie en genregenoten.quote:
ik rook er nog een en dan is dit ook afgelopen (en ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga nog even wat cellen ombrengen en dan het nest opzoeken
(lees roken en slapen)
je nee niet leuk *BAM* weg was raarquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:55 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, wist genoeg toen ik zag dat het een quote van mono was
volgende keer zitten ze er inquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Als je toch verder draait Symph:
Heb je ook Tracy Chapman met Fast car of Sinead O' Connor met Troy?
Ik heb beide als ik weer draaiquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Als je toch verder draait Symph:
Heb je ook Tracy Chapman met Fast car of Sinead O' Connor met Troy?
Owww kut reconnecten lukt niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
je zal maar 3 uur uitlopen en die ene luisteraar laten wachten op draakje
Morgen flinkquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen flink![]()
Welterusten iig allemaal
trustequote:
Dat heeft mn creepy buurman welquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen met een berg Nederlandse/piratenmuziek?
Ik heb 't nodig!quote:
Stage hequote:Op vrijdag 8 april 2011 06:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij ook anders
Word steeds wakker van de pijn van mn kies enzo, vandaar
Thx, ben je nu al op je stage dan of ben je net wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stage he
Ahwbloody dentist... Beterschap
Ik heb alle nummers die ooit in de top40 hebben gestaan vanaf 1970 tot 2007 dus als jij verzoekjes hebt voor bepaalde nrs hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
Mocht er trouwens nog een DJ komen die een hoop nederlandse prachthits heeft, kunnen jullie dan even vragen of hij wat naar mij kan sturen?
Op zich hebben bijna alle dj's wel veel muziek. Kom er gewoon af en toe even om vragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:41 schreef kanovinnie het volgende:
Mocht er trouwens nog een DJ komen die een hoop nederlandse prachthits heeft, kunnen jullie dan even vragen of hij wat naar mij kan sturen?
Unterwegsquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Thx, ben je nu al op je stage dan of ben je net wakker
Doe ik meteenquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:46 schreef EggsTC het volgende:
Koelkast zou me erop zetten voor 21-23 vandaag hups, nog niet gebeurtkan jjij dat ?
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie het gezien op het rooster?
Vandaag tussen 13:00 en 14:00 uur is er onderhoud aan de radio.
Topquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tenzij er niemand na me komt, dan loop ik gewoon door.
Plan je pauze gewoon om 13:00 uurquote:
Wanneer ga jij dan uitzendenquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Plan je pauze gewoon om 13:00 uur
Hebben we vannacht gedaan, helaas heb je het gemistquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan uitzendensamen met samzz
k, hier dan, lennox voor je bakkesquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben we vannacht gedaan, helaas heb je het gemist
Ik zit om die tijd in de trein, dus 't maakt weinig uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Plan je pauze gewoon om 13:00 uur
hihi, ik kan bijna weer gapenquote:
Da's fijn voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 06:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi, ik kan bijna weer gapen
Moet je altijd zo vroeg eruit voor je stage? En welk traject reis je
Draakquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's fijn voor jeBen jij nu aan 't draaien? Of is draak online?
Enschede - Tilburg
Stelletje zeiksnorren ook. Het gaat vaak genoeg over de radio en er is niemand nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes, mij maakt het niet zoveel uit, ik SC vaak net zo hard mee. Maar nu staat FB vol met ons topic dat het offtopic SC geneuzel is en ook koelkast heeft het al vaak aangegeven. Laten we in ieder geval ons best doen om het te beperken
Ja en om nou uren lang te roepen wat draak draait vind ik ook onzin. Nogmaals ik doe zelf vaak net zo hard mee maar ik wil ook het topic niet kwijt, dat zou de doodsteek van de radio zijn denk ik en dat is zonde. Dus als we er met zn allen op gaan lettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stelletje zeiksnorren ook. Het gaat vaak genoeg over de radio en er is niemand nu
Om half 10 's middags?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:03 schreef EggsTC het volgende:
In tilburg werd ik een keer wakker omdat ik te lang in de trein had doorgeslapen
Ja wat een gezeik man, wie heeft er last van dan, alleen de modjes, verder niemand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en om nou uren lang te roepen wat draak draait vind ik ook onzin. Nogmaals ik doe zelf vaak net zo hard mee maar ik wil ook het topic niet kwijt, dat zou de doodsteek van de radio zijn denk ik en dat is zonde. Dus als we er met zn allen op gaan letten
Ja, is ook zo. Maar de grootste zeiksnor post hier zelf niet eens, die komt alleen quotes jatten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en om nou uren lang te roepen wat draak draait vind ik ook onzin. Nogmaals ik doe zelf vaak net zo hard mee maar ik wil ook het topic niet kwijt, dat zou de doodsteek van de radio zijn denk ik en dat is zonde. Dus als we er met zn allen op gaan letten
Er zijn er een aantal die zo'n afkeer tegen de radio hebben dat ze gewoon gaan zoeken naar dingen om de reeks weg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja wat een gezeik man, wie heeft er last van dan, alleen de modjes, verder niemand.
En zelfs myraeaeeaeaela niet.
Beste idee van de dagquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:07 schreef EggsTC het volgende:
en anders geeft samzz der msn maar, dan slowchatten we daar verder
hihi
Jaloezie is hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Maar de grootste zeiksnor post hier zelf niet eens, die komt alleen quotes jatten.
Allicht. En het is sad. Je kan gewoon niet verwachten dat het alleen over de radio gaat, er komt ergens altijd wel een ander onderwerp aanzeilen.quote:
Jezus als je niets beters te doen hebt met je leven dan anderen plezier te ontnemen ben je wel erg diep gezonkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal die zo'n afkeer tegen de radio hebben dat ze gewoon gaan zoeken naar dingen om de reeks weg te krijgen.
Jammer wel. Het gaat hier vaak zat wel over de radio, vooral tijdens draak en micloze dj's gaat het offtopic.
I'm waitingquote:
En dat zie je vaak niet als je niet luistert. Vaak zat is het een reactie op wat er op de radio gebeurd. Luister je niet dan heb je dat niet door en ziet het er dus gewoon uit als offtopic gebral.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht. En het is sad. Je kan gewoon niet verwachten dat het alleen over de radio gaat, er komt ergens altijd wel een ander onderwerp aanzeilen.
Maar 8 van de 10 keer gaat 't gewoon ontopic
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jezus als je niets beters te doen hebt met je leven dan anderen plezier te ontnemen ben je wel erg diep gezonken
[..]
I'm waiting
Goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes, mij maakt het niet zoveel uit, ik SC vaak net zo hard mee. Maar nu staat FB vol met ons topic dat het offtopic SC geneuzel is en ook koelkast heeft het al vaak aangegeven. Laten we in ieder geval ons best doen om het te beperken
Mja, zeikerds houd je altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat zie je vaak niet als je niet luistert. Vaak zat is het een reactie op wat er op de radio gebeurd. Luister je niet dan heb je dat niet door en ziet het er dus gewoon uit als offtopic gebral.
[..]
Welkom op FOK!
Ach je hebt ook mensen die tijdens een rock uurtje komen zeuren dat ze nooit rock op de radio horenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zeikerds houd je altijd.Wel een mening hebben, maar luisteren, ho maar.
Bwehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die tijdens een rock uurtje komen zeuren dat ze nooit rock op de radio horen
Nee hoorquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Eggs
Jeeejquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Muziekje aangevraagd voor Eggs, samzz en mezelf
quote:
quote:
Jonge, ik zat nog in diepe intieme gesprekken met samzz over de PM totdat ik m hoorde, dus ik gelijk naar de reageerbutton jeweetet.quote:
Niet zo hequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, ik zat nog in diepe intieme gesprekken met samzz over de PM totdat ik m hoorde, dus ik gelijk naar de reageerbutton jeweetet.
Lees eens PI's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo erg hoef je er niet op te zitten, als je maar niet ver afdwaalt.
Ik roep die Eggs uitspraken ook gewoon in het dagelijks levenquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Niet zo he![]()
Dit is wel een lekker wakker wordt nummer
ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens PI's.
Practise what you preach
Geweldigquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep die Eggs uitspraken ook gewoon in het dagelijks leven![]()
Echt radio Onzin is niet goed voor een mens
Ik word er doorgaans heel vrolijk van, dus echt welquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep die Eggs uitspraken ook gewoon in het dagelijks leven![]()
Echt radio Onzin is niet goed voor een mens
Oh heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Mijn werkgever zei een keer tegen me, ' ok opgelost! dus ik wil zeggen ' Slotje!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Mijn werkgever zei een keer tegen me, ' ok opgelost! dus ik wil zeggen ' Slotje!
Ik zei dat woensdag na een vergaderingquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ja en dan kijkt iedereen je aan met een blik van 'uhhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ooit zal ik het vast wel zeggen, dan floept het er zo uit
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor samzz
quote:Peter Schilling - Major Tom [verzoekje]
Nee die is dan weer niet leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Of als je een rechtzaak wilt aanspannen, zeg je inplaats van: 'ik ga naar de rechter'. ik ga naar de 'feedback'
Ze keken me heel raar aan... En toen ik uitlegde hoe en wat moesten ze heel hard lachennquote:
Whaha Major Tom, er is de laatste dagen ook vaak een remix van gedraaidquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Deze klinkt wel grappig, hij lijkt ergens op
Ik heb het ook wel ns gehad.. maar dat was meer tegen een collega die ook snapte waar het om ging zegmaar. Geen fokker maar snapt wel forums en internet enzoquote:
Kerel je roept overal dat je ook het sc'en wil tegengaan maar ondertussenquote:
wat is dit dan waar jullie over praten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel je roept overal dat je ook het sc'en wil tegengaan maar ondertussen
Voor FOK! wist ik niet wat goatse, tubgirl, lemonparty, lolhello, meatspin of blauwe wafels (dank je samzz) wasquote:
Over eggs zn jingles, over de radio onzin uitspraken en over de muziek SUKKEL!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is dit dan waar jullie over praten?
Hij looptquote:
Ik deed 't met liefdequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor FOK! wist ik niet wat goatse, tubgirl, lemonparty, lolhello, meatspin of blauwe wafels (dank je samzz) was
Ja, kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij loopt
hij verbreedt
fok verbreedt
??
Ik zei net 'practise what you preach'. Die betekenis ken je, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is dit dan waar jullie over praten?
Hij is 12, wat is dit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net 'practise what you preach'. Die betekenis ken je, toch?
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich hebben bijna alle dj's wel veel muziek. Kom er gewoon af en toe even om vragen
Als het bij mij net zo koud is, dan hou ik helemaal niks overquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Christus het is koud buiten!!
Ik zweer ik heb nu gewoon een mager C-cupje door de kou![]()
Even muziek aanvragen waar ik het warm van krijg
Ik dacht dat het lekker weer was dus ik ging in t-shirt de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Als het bij mij net zo koud is, dan hou ik helemaal niks over
Het ziet er ook wel lekker uit als je zo kijktquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lekker weer was dus ik ging in t-shirt de hond uitlaten.
Boy was I wrong
Ja nou dat is het dus niet!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het ziet er ook wel lekker uit als je zo kijkt![]()
Ik kan deze helemaal meezingen
Heel vaak gehoord ja, op Radio 10 goldquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dat is het dus niet!!
Ik vind de versie van de lama's het leukst![]()
Jammer wel dit is ook weer zo'n nummer dat je echt te vaak hoort/hebt gehoord.
Net als paradise by the dashboard light.
Dat nummer kan ik inmiddels ook niet meer aanhoren
Geen tisjeboiisnuf vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:51 schreef Snuf. het volgende:
oke pretty gay mijn rooster is veranderd ik weet niet of mijn middagshow nu nogdoor kan gaanik stuur wel een berichtje anders verschuif ik hem naar morgen misschien
Het is idd koudquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het lekker weer was dus ik ging in t-shirt de hond uitlaten.
Boy was I wrong
Welke zonquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is idd koudMaar de zon is best fel, dus ik heb m'n zonnebrilletje op
TETTENNNNquote:
Ik las Ezegeilkquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ezegielk
ik ben ff verder maffen, tot later
Geilquote:
Ik voel ze warm worden en groeienquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:59 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Weet het nog niet zeker effe kijken tot hoe laat ik hier op school zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen tisjeboiisnuf vanmiddag?![]()
Dan ga ik huilen hoor
Ik ben goed met paintquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er iemand die een beetje goed is met fotoshop ?
Dit voor een poster van de show van zaterdagavond, ik wil dit in meerdere subforums gaan posten voor meer luisteraars
Snuf. moet er gewoon zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als snuf er niet is kan ik wel eerder
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met echte paint nog veel beter denk ik
Ja ik weet natuurlijk niet hoe goed je met paint bent, maar je echte tekeningen zien er goed uit.quote:
Wanneer gaan wij bier drinken?quote:
Sharrquote:
Ik heb gedroomd dat wij samen bier gingen drinkenquote:
Wanneer gaan wij bier drinken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij bier drinken?
[..]
Sharrwanneer gaan wij bier drinken?
[..]
Ik heb gedroomd dat wij samen bier gingen drinken
Met mij wil je geen bier drinken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben we al eens gedaanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben we al eens gedaanmaar dat zal niet de laatste keer geweest zijn toch?
De 16dequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bananenbier tochquote:
Meerdere keren zelfsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij bier drinken?quote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mag ik ook een cosmopolitan?
Of een frozen mudslide
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Wil met jullie allemaal bier drinken, maar wanneer is inderdaad de vraag.quote:
Avondje Grolsch zuipen dusquote:
Ik ga de 16de bier drinkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wil met jullie allemaal bier drinken, maar wanneer is inderdaad de vraag.
Taksiquote:
met wodka?quote:
Grolsch is geen bier, maar pils, dus dat kanquote:
En wat heb ik daar aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga de 16de bier drinken![]()
Met ezechielk en samzz sowieso
Monerheldquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoor bier, dus ik meld mij aan alvast!
Een vrouw die iets weet van bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch is geen bier, maar pils, dus dat kan
En wat doe jij op Huppel d'r account, Ez
Ez staat zn haar te doen nu.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch is geen bier, maar pils, dus dat kan
En wat doe jij op Huppel d'r account, Ez
Kom ook.quote:
Hey negerquote:
Monoquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoor bier, dus ik meld mij aan alvast!
Ik leer meer en meerquote:
Fixedquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De horror die ik daar ga mee makenveroorzaken, mentale voorbereiding nodig.
Ik moet werken, maar zal eens kijken of ik personeel kan regelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom ook.
Zonder feyenoordshirt that is!
Geeft niks, scharen genoeg in huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet werken, maar zal eens kijken of ik personeel kan regelen.
Maar dan kom ik natuurlijk in een feyenoordshirt
Tief eens op met dat epileptische ADHD ding.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks, scharen genoeg in huis
Wie gaan er scharen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niks, scharen genoeg in huis
Niet schelden met tyfusquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tief eens op met dat epileptische ADHD ding.
T-shirts kun je scheuren, dus dat magquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet werken, maar zal eens kijken of ik personeel kan regelen.
Maar dan kom ik natuurlijk in een feyenoordshirt
Ik en samzzquote:
GMTAquote:
quote:
Ben ik de enige feyenoorder hier?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en samzz![]()
De rest valt jouw shirt gewoon aan
Ik heb ook een feyenoordshirtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige feyenoorder hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |