SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik heb wel meer van zequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef Redskillz het volgende:
laatste nummer wat ik bij Zokunen aanvroeg van de four tops werd gefastforward.
Jaquote:
ik weet hoe je draaitquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb al een week niet meer gedraaid ofzo.
En fast forward doe ik ook niet aan tenzij het ECHT ECHT ECHT SLECHT is.
Ik draai alles als ik draai, dus ik vind het een rare opmerking redskillz.
oi zoek je soms ruzie ofzo, hardstyle en 60's in 1 zin samen kan niet hequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb zelfs hardstyle verzoekjes gedraaid in een 60's uur.
en dat verdom ik serieusquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb zelfs hardstyle verzoekjes gedraaid in een 60's uur.
Het was weer heerlijk luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
Nou nog 1 toetje dan en dan kap ik echt
tnxquote:
Alles kan, Pak een nummer dat ongeveer 20% kan, zet de mic open, PRAAT, en alles kan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef Viro het volgende:
[..]
oi zoek je soms ruzie ofzo, hardstyle en 60's in 1 zin samen kan niet he
blijf nog ff hangen dan plak ik die nog achter dezequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
Beste nummer van Prince vind ik trouwens Sign 'O' the Times
Heldquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijf nog ff hangen dan plak ik die nog achter deze
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Alles kan, Pak een nummer dat ongeveer 20% kan, zet de mic open, PRAAT, en alles kan.
Ik prefereer shows met een thema, maar ik kan terror op klassiek lullen, daarna Reggae en dan blues.
Om bizarre overgangen te kunnen maken moet je alleen wat weten te vertellen over de nummers, is er een overeenkomst?! BAM! job done!, juist omdat je wat verteld is er tijd tussen de nummers dus kan ALLES.
Er is een nummer dat HEEL veel lijkt op dit nummer, weet zo alleen niet welkequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja als er 1 nummer op 1 moet staan in die kut top 2000 is het deze
Music van John Milesquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is een nummer dat HEEL veel lijkt op dit nummer, weet zo alleen niet welke
Niet je kloten aan de laptop geplakt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
arrrrggghhh serena heeft zitten kloten aan mijn playlist op mijn laptop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet je kloten aan de laptop geplakt?
nee ik heb ze net tussen de voordeur en deurpost gegooid......auwquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet je kloten aan de laptop geplakt?
Dan kon ik wel met haar huppelen door het gras, feestend en al!quote:
wakker blijven krengquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo ook slapen denk ik als Symph stopt met goede muziek draaien
hierna nog een van Prince en dan rol ik ook mijn bed inquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga zo ook slapen denk ik als Symph stopt met goede muziek draaien
you just couldn;t leave it alone could you? always sticking your nose in somelses businessquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan kon ik wel met haar huppelen door het gras, feestend en al!
Maar nee, she belongs to you!
Jij moet zo toch ook slapen van Selenaquote:
blijven lopen, niet stoppen zitten homofiele marokkanen achter je aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:44 schreef Karzai het volgende:
Tjongejong wat ik nou weer meemaak vol goede moed naar de avondwinkel issie dicht.
Dan stap ik wel op serena af!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
you just couldn;t leave it alone could you? always sticking your nose in somelses business
Ja het was een heel avontuur maar ik zal het jullie besparenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
blijven lopen, niet stoppen zitten homofiele marokkanen achter je aan
was het maar zo'n feest voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij moet zo toch ook slapen van Selena
wie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
En SotT is ook de grootste dwaas die we ooit op FOK! hebben gehad
i knew it, you enjoyed itquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja het was een heel avontuur maar ik zal het jullie besparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |