quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sharon is echt een topper. De zoveelste keer dat haar contactmomentje door de neus geboord wordt. Eerst toen ze uit sociale overweging achter Servio ging staan, nu omdat die jankbal zich schaamt voor haar bespottelijke gedrag. Maar hoor je haar klagen?
Ik vind haar een prachtmens!
datquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hahaha, Jo heeft een tranenmagneet...
Dat komt echt door vrouwen als uquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Verbaast me niet... Jij hebt ook wel wat Mo-trekjes!
Dat komt omdat ze der haar zo naar achter heeft, dan koelen die oortjes teveel af en dat geeft stress..Is echt sooo fakkingsweerurtquote:
preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Day het volgende:
En ze zit te liegen, want ze wist dat de consequenties voor Alex waren.
alt.madcrewquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
U is nog niet bekend met mijn internet-stook tactieken?
Opzouten met die Roltraphoer...en volgende week zwaaien we haar uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ze moet nou alweer lachen dus!
Vies nepwijf
ze vozen all the time!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hallo allemaal!
Gelukkig mijn vriend kunnen overhalen SST te kijken vanavond! Nou het viel wel tegen dat met Maik! Hij is echt gek
Is Mo nou voos op hem (las ik net)..
En Laura niet 1x gehuild om haar lieve man Alex! Terwijl ze voor Guido weg rende van verdriet.. Vreemd! Lantaarnpaal volgende week er uit!
Jo en Lauquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jij was toch meer van het Jootje-kamp zeg maar?
Hoeren ontsproten uit het anale ei van Satan. Hoeren van Satan zijn het.quote:
Ze perst er nu net een paar traantjes uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hallo allemaal!
Gelukkig mijn vriend kunnen overhalen SST te kijken vanavond! Nou het viel wel tegen dat met Maik! Hij is echt gek
Is Mo nou voos op hem (las ik net)..
En Laura niet 1x gehuild om haar lieve man Alex! Terwijl ze voor Guido weg rende van verdriet.. Vreemd! Lantaarnpaal volgende week er uit!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoeren ontsproten uit het anale ei van Satan. Hoeren van Satan zijn het.
Satanica rulez!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoeren ontsproten uit het anale ei van Satan. Hoeren van Satan zijn het.
psies, ik heb hele bolwerken tegen elkaar opgezet uit verveling op een woensdagmiddaG :pquote:
Hear hearquote:Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Jammer van Alex maar ben blij voor Karim!! Op de nieuwe 'three musketos'!! (met Sharon)
Dat geintje gaan ze niet nog een keer flikken natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef cindy11 het volgende:
Ik vermoed dat ze alex toch nog terugzetten in het huis...
Dit is even leuk voor de beelden,een zich schuldig voelende giraf.
Maar in principe is het niet eerlijk om een ander te straffen voor haar mislukte missie.
Dus vrees dat we het laatste van Alex nog niet hebben gezien.
Mo schopt drama en dat willen ze niet laten zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef schurk65 het volgende:
fak wat duurt die sl lang, slaat nergens op!!!!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef cindy11 het volgende:
Ik vermoed dat ze alex toch nog terugzetten in het huis...
Dit is even leuk voor de beelden,een zich schuldig voelende giraf.
Maar in principe is het niet eerlijk om een ander te straffen voor haar mislukte missie.
Dus vrees dat we het laatste van Alex nog niet hebben gezien.
De Ridder is weg, tijd voor de Baron!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, ik heb hele bolwerken tegen elkaar opgezet uit verveling op een woensdagmiddaG :p
Dit gaat de RLS van Mo worden, puur en alleen om de iBenny's van deze wereld klop te geven!
Dat wel maar pas maandag exclusief bij Bartje Doperwt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Mo schopt drama en dat willen ze niet laten zien.
Anders hebben ze niks voor de daily voor morgen nu maik Johanna heb afgewezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Mo schopt drama en dat willen ze niet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |