Goed zo, je houdt me bij de les, Flappie is next!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hallo, die gaat nu naar alle waarschijnlijkheid Jo kriebelen tot dr vlekjes eraf vallen.
En de volgorde was: 1. Sharon. 2. Lauwquote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef schurk65 het volgende:
[..]
gezamelijk en de volgorde van de mannen was: 1 sharon, 2 mo 3lau en 4 jo
als een zelfverzekerd vrouwtje ging ze er in.. als een bang en onzeker vogeltje komt ze terug!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nou laat Mo maar weigeren om te nomineren, dan elimineert Nederland haar direct. Ik heb niks meer met die griet
En allemaal geheel te danken aan haar eigen gedrag in het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als een zelfverzekerd vrouwtje ging ze er in.. als een bang en onzeker vogeltje komt ze terug!
Jij gaaat je aan Lau storen jah, of aan Jo geen discussie nuuuuuquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Er bestaat natuurlijk een kleine kans dat ik me minder aan Laura ga storen omdat ze niet meer met die zweetharses kan kleffen en koetelen en tjoeketjoek doen...
Nee, 1 sjer, 2 jo 3 lau en 4 moquote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En de volgorde was: 1. Sharon. 2. Lauw3. Jo en 4. Mo ??
niet kon varen. In de voc tijd te zwaar beladen schepen. Moesten wachten op kleinere schepen om over te laden of wachten tot vloed zodat ze wel door konden varenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
eh hu..... voor pampus liggen.... omdat je niet de haven van amsterdam in mocht varen
Was Lauwquote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En de volgorde was: 1. Sharon. 2. Lauw3. Jo en 4. Mo ??
Dat is wat er met iemand gebeurd, die denkt dat camera's vooral op anderen gericht zijn. Bovendien heeft ze hoogmoedswaanzin, men zou haar niet be(ver)oordelen. Want ze is hoogbegaafdquote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als een zelfverzekerd vrouwtje ging ze er in.. als een bang en onzeker vogeltje komt ze terug!
Neee hou je wel bij de tijd, als ik het lees geef ik je gewoon een virtuele schopquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Er bestaat natuurlijk een kleine kans dat ik me minder aan Laura ga storen omdat ze niet meer met die zweetharses kan kleffen en koetelen en tjoeketjoek doen...
En dat Maik niet uitgeroepen werd als meest sexy!!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Mita het volgende:
Mo kan er niet tegen, dat ze onderaan stond van de vrouwen. That's it
Sharon is echt een topper. De zoveelste keer dat haar contactmomentje door de neus geboord wordt. Eerst toen ze uit sociale overweging achter Servio ging staan, nu omdat die jankbal zich schaamt voor haar bespottelijke gedrag. Maar hoor je haar klagen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Jammer van Alex maar ben blij voor Karim!! Op de nieuwe 'three musketos'!! (met Sharon)
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet kon varen. In de voc tijd te zwaar beladen schepen. Moesten wachten op kleinere schepen om over te laden of wachten tot vloed zodat ze wel door konden varen
Sharon mag van mij ook wel winnen. Voor een meisje van 20 jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Jammer van Alex maar ben blij voor Karim!! Op de nieuwe 'three musketos'!! (met Sharon)
Ja dat snap ik nou ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat Maik niet uitgeroepen werd als meest sexy!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |