Oke, deal! ( roltraphoer vind ik ook een prima benaming)quote:
Yep ik moest wel heb zoveel gestemd voor Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je was "de hond uitlaten"... dus je hebt nu weer beltegoed?
Dat was vroeger inderdaad. Ik kom daar niet vaak meer, maar mij is het heden ten dage niet opgevallen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Centrum Hilversum. Hilvertshof dus daar zijn roltrappen.
Elk wijf wat denkt van zich zelf mooi te zijn en elke kerel om haar vinger kan winden staat daar om zich aan te bieden. Denk dat Laura wel weet wat het is, als ze daar is opgegroeid.
Irritant afwezigquote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die is zo NIET aanwezig,dat ik me niet eens kan storen aan haar
Ja, dat zegt ze nu.. En dan zit Sharon straks in het hoekje omdat ze juist die genomineerd heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Dark het volgende:
Maik - Mo heeft gezegd dat ze niet gaat nomineren en dan nomineer je automatisch jezelf.
Maik hoopt dat heel Nederland haar dan een kans wil geven..........
Ja, dat was les 1 en 2quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik heb haar ook zien kruipen en sluipen
Kan iemand me even gauw vertellen hoe de pikorde bij de dames was? Zaten de mannen aardig in de buurt? En wie van de mannen mocht de volgorde kiezen?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die is zo NIET aanwezig,dat ik me niet eens kan storen aan haar
ik zeg mo of maikquote:Op donderdag 7 april 2011 23:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nu we Alex eruit gepest hebbenmoeten we wel een nieuw slachtoffer zoeken. Wie o wie. Mo staat nu wel heel hoog op mijn irritatie lijstje moek zeggen
gezamelijk en de volgorde van de mannen was: 1 sharon, 2 mo 3lau en 4 joquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kan iemand me even gauw vertellen hoe de pikorde bij de dames was? Zaten de mannen aardig in de buurt? En wie van de mannen mocht de volgorde kiezen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef 38half het volgende:
Monique is boos
7 april om 23.46
De dames hebben een gesprek in de slaapkamer.
Monique voelt zich gekwetst omdat Maik niet eerder aan haar over Johanna vertelde. Joanna neemt het op voor Maik. Ze vertelt aan de verdrietige vrouw wat Maik haar op de geheime zolder vertelde. Ook Maik gaf eerder deze avond aan verliefd op Monique te zijn. De hoogbegaafde dame zou gelukkig moeten zijn met een man die zoveel van haar houdt. Maar Monique is nou eenmaal graag verdrietig en pinkt ook nu een traantje weg. Maik is tenslotte niet meteen eerlijk geweest, in haar ogen.
staat dat op de sitequote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef 38half het volgende:
Monique is boos
7 april om 23.46
Monique voelt zich gekwetst omdat Maik niet eerder aan haar over Johanna vertelde. Joanna neemt het op voor Maik. Ze vertelt aan de verdrietige vrouw wat Maik haar op de geheime zolder vertelde. Ook Maik gaf eerder deze avond aan verliefd op Monique te zijn. De hoogbegaafde dame zou gelukkig moeten zijn met een man die zoveel van haar houdt. Maar Monique is nou eenmaal graag verdrietig en pinkt ook nu een traantje weg. Maik is tenslotte niet meteen eerlijk geweest, in haar ogen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef 38half het volgende:
Monique is boos
7 april om 23.46
Lief meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef 38half het volgende:
[..]
Dan noemt men het Majesteitsmeervoud maar bij Mo heeft het ongetwijfeld een andere naam. Ook noemt ze zich: MEISJE.
Hallo, die gaat nu naar alle waarschijnlijkheid Jo kriebelen tot dr vlekjes eraf vallen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Er bestaat natuurlijk een kleine kans dat ik me minder aan Laura ga storen omdat ze niet meer met die zweetharses kan kleffen en koetelen en tjoeketjoek doen...
Of ze moet met iemand anders gaan kleffen en kriebelen..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Er bestaat natuurlijk een kleine kans dat ik me minder aan Laura ga storen omdat ze niet meer met die zweetharses kan kleffen en koetelen en tjoeketjoek doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |