quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Baszh het volgende:
Jay and Silent Bob strike back? iig James van der Beek en Jason Biggs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Gillingham het volgende:
Misschien Banksy's Exit Through the Giftshop?
Daar zat ik ook al aan te denken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Gillingham het volgende:
Misschien Banksy's Exit Through the Giftshop?
Ik kan www.imgur.com ten zeerste aanraden: gratis, snel en vooral erg makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef picodealion het volgende:
Oh wow, die afbeelding staat op Imageshack, en blijkbaar heeft Danny een manier gevonden om de gele kikkers te vermijden.
In het vervolg iets als TinyPic gebruiken, Imageshack heeft FOK! al jaren gebanned.
quote:
Nou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
Lang geleden zeker dat jullie Deep Blue Sea hebben gezienEn jij zeker helemaal niet gezien Doff?
[...]
Hudson jaquote:
Doff +1quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:07 schreef Gillingham het volgende:
The Godfather: Part II![]()
The Raiders of the Lost Ark (1981)
Jaws (plaats 14)
Taxi Driver![]()
A Clockwork Orange![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:11 schreef Gillingham het volgende:
Aliens (van later)
Annie Hall (plaats 15)
Deer Hunter (plaats 16)
quote:
Wellichtquote:
Klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat Gillingham met opzet niet alles in één post zette.
Puntje naar Sam?
En nu denkt hij dat hij het punt toch niet zou krijgen en is nu offline gegaanquote:
Precies. Ik had geen tijd voor een nieuwe, maar wilde wel meegokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:51 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat Gillingham met opzet niet alles in één post zette.
Puntje naar Sam?
quote:
Eh, geen idee eigenlijk meer... Denk persoonlijk nrquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Asap het volgende:
FLT staat voor Flight number?
Of meer een gevangenis tattoo?
Klaarblijkelijkquote:
Kan je het voor de zekerheid even opzoeken? Dan zorg ik voor een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
stel maar een nieuwe vraag dan
En als het niet goed is hoor je dat later wel van Samuel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je het voor de zekerheid even opzoeken? Dan zorg ik voor een nieuwe vraag
*wacht ff*quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmmm hij lijkt me fout
nvm... het is fout
Tja, broertjes je hebt er niks aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*wacht ff*
SUKKEL, JE HEB HET FOUT!
Ong Bak 3?
Dacht ik eindelijk hulp in huis te hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja, broertjes je hebt er niks aan
Geen Ong Bakjes
Je moet gewoon een panel van film experts thuis erbij hebben zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk hulp in huis te hebben...![]()
Mijn zusje heeft ook geen idee, maar dat had ik al verwacht
Heb ik niet, daarom kijk ik films meestal ook alleenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet gewoon een panel van film experts thuis erbij hebben zitten
Jij bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik niet, daarom kijk ik films meestal ook alleen
Zal ik dan toch maar een nieuwe vraag stellen? Dit schiet natuurlijk niet op, en mijn nieuwe vraag ligt al een tijdje klaarquote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar een nieuwe vraag stellen? Dit schiet natuurlijk niet op, en mijn nieuwe vraag ligt al een tijdje klaar
Ik snap je antwoord, maar neequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jongens toch jullie moeten je Tony Jaa kennis toch echt eens opschroeven
Nieuwe vraag = Goldeneye?
Kut, had net een nieuwe cap liggenquote:
Toch welquote:
Oh ja dusquote:
Ik heb alleen deel I gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Tem het volgende:
Haha... ik vond de eerste ook de beste trouwens.
Ik heb 1,2&3 gezien..de rest alleen stukjes of de trailers...de 3de was al zo slechtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel I gezien eigenlijk
Sorry firefox ik zie altijd van die maffe japanse films langskomen dus ik dacht ik post er ook 1quote:
kon niet missenquote:
Weet je wat het gekke is? Ik heb enorm veel films gezien, en zie op TV vaak binnen één oogopslag welke film het is.... maar hier in FMT wordt mijn kennis echt zwaar op proef gesteld. Om hier écht een topper te zijn, moet ik 3x zoveel films zien dan wat ik wil zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Sorry firefox ik zie altijd van die maffe japanse films langskomen dus ik dacht ik post er ook 1
Ik heb hetzelfde, ligt ook helemaal aan het genre. Ik weet niet veel van die oldies en van aziatische cinema bijvoorbeeld.....en al helemaal niet van musicalsquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je wat het gekke is? Ik heb enorm veel films gezien, en zie op TV vaak binnen één oogopslag welke film het is.... maar hier in FMT wordt mijn kennis echt zwaar op proef gesteld. Om hier écht een topper te zijn, moet ik 3x zoveel films zien dan wat ik wil zien.
Dit dus. Daarom heb ik hier enorm veel respect voor de mannen zoals Patch, Samuel, Dragon, Doff en Sands die op vrijwel iedere genre een antwoord kunnen gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ligt ook helemaal aan het genre. Ik weet niet veel van die oldies en van aziatische cinema bijvoorbeeld.....en al helemaal niet van musicals
indeed. thumbs up guys!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom heb ik hier enorm veel respect voor de mannen zoals Patch, Samuel, Dragon, Doff en Sands die op vrijwel iedere genre een antwoord kunnen geven![]()
Sands+1quote:
Gezien je punten hoef je nu niet nederig te zijn Samquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat musical genre ben ik ook dramatsich slecht in hoor
Ik zei een paar dagen geleden al dat ie best wel eens de 100 zou kunnen gaan halen deze maand. Dat zou echt belachelijk veel zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien je punten hoef je nu niet nederig te zijn Sam
Als hem dat lukt, krijgt hij een Blu-Ray naar keuze van mij. En ik zweer het, dat krijgt ie van mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen geleden al dat ie best wel eens de 100 zou kunnen gaan halen deze maand. Dat zou echt belachelijk veel zijn.
Challenge accepted?quote:
Ik zal het een prestatie van formaat vindenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
SureMaar ik twijfel of ik dat kan halen. Vorige maand was al een record voor me
8x4 = 32quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
SureMaar ik twijfel of ik dat kan halen. Vorige maand was al een record voor me
Ook mijn antwoordquote:
Volgens mij zitten wij op hetzelfde kennis niveauquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mijn animatie-antwoorden zitten er 90% van de tijd naast.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja... ik wacht even op volgende stills
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja... ik wacht even op volgende stills vraag
Streep Dragon daar maar tussenuit, die weet nl. geen snars van aziatisch, oud, filmhuis of niet Engelstalig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom heb ik hier enorm veel respect voor de mannen zoals Patch, Samuel, Dragon, Doff en Sands die op vrijwel iedere genre een antwoord kunnen geven![]()
Niet zo bescheiden zijn lieve Dragonquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Streep Dragon daar maar tussenuit, die weet nl. geen snars van aziatisch, oud, filmhuis of niet Engelstalig.
Gillingham mist ook wel aan dat lijstje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden zijn lieve Dragon
Truequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gillingham mist ook wel aan dat lijstje...
Precies. Wellicht dat Gorro daar ook nog wel bij zou kunnen als hij er zin in zou hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat SoK en Sam allround het meeste weten.
quote:
Ik zal de eerste goed rekenen (Those with loaded guns).quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Gillingham het volgende:
Ah, het eindgevecht.
people with bullets and people without bullets.
Ah ja, dat is 'm. Een running joke uit de film.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:54 schreef Sands het volgende:
Those with loaded guns and those who dig...you dig
Dat stukje is geniaal
Truequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm. Een running joke uit de film.
Die hele film is geniaal.
Robby87 +1quote:
lamers+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |