Ik zal het een prestatie van formaat vindenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
SureMaar ik twijfel of ik dat kan halen. Vorige maand was al een record voor me
8x4 = 32quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
SureMaar ik twijfel of ik dat kan halen. Vorige maand was al een record voor me
Ook mijn antwoordquote:
Volgens mij zitten wij op hetzelfde kennis niveauquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mijn animatie-antwoorden zitten er 90% van de tijd naast.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja... ik wacht even op volgende stills
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja... ik wacht even op volgende stills vraag
Streep Dragon daar maar tussenuit, die weet nl. geen snars van aziatisch, oud, filmhuis of niet Engelstalig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom heb ik hier enorm veel respect voor de mannen zoals Patch, Samuel, Dragon, Doff en Sands die op vrijwel iedere genre een antwoord kunnen geven![]()
Niet zo bescheiden zijn lieve Dragonquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Streep Dragon daar maar tussenuit, die weet nl. geen snars van aziatisch, oud, filmhuis of niet Engelstalig.
Gillingham mist ook wel aan dat lijstje...quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden zijn lieve Dragon
Truequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gillingham mist ook wel aan dat lijstje...
Precies. Wellicht dat Gorro daar ook nog wel bij zou kunnen als hij er zin in zou hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat SoK en Sam allround het meeste weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |