quote:
Eh, geen idee eigenlijk meer... Denk persoonlijk nrquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Asap het volgende:
FLT staat voor Flight number?
Of meer een gevangenis tattoo?
Klaarblijkelijkquote:
Kan je het voor de zekerheid even opzoeken? Dan zorg ik voor een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
stel maar een nieuwe vraag dan
En als het niet goed is hoor je dat later wel van Samuel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je het voor de zekerheid even opzoeken? Dan zorg ik voor een nieuwe vraag
*wacht ff*quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmmm hij lijkt me fout
nvm... het is fout
Tja, broertjes je hebt er niks aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*wacht ff*
SUKKEL, JE HEB HET FOUT!
Ong Bak 3?
Dacht ik eindelijk hulp in huis te hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja, broertjes je hebt er niks aan
Geen Ong Bakjes
Je moet gewoon een panel van film experts thuis erbij hebben zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk hulp in huis te hebben...![]()
Mijn zusje heeft ook geen idee, maar dat had ik al verwacht
Heb ik niet, daarom kijk ik films meestal ook alleenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet gewoon een panel van film experts thuis erbij hebben zitten
Jij bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik niet, daarom kijk ik films meestal ook alleen
Zal ik dan toch maar een nieuwe vraag stellen? Dit schiet natuurlijk niet op, en mijn nieuwe vraag ligt al een tijdje klaarquote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar een nieuwe vraag stellen? Dit schiet natuurlijk niet op, en mijn nieuwe vraag ligt al een tijdje klaar
Ik snap je antwoord, maar neequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jongens toch jullie moeten je Tony Jaa kennis toch echt eens opschroeven
Nieuwe vraag = Goldeneye?
Kut, had net een nieuwe cap liggenquote:
Toch welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |