Ja die schreeuwde keihard iets van : "Wat ??"quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef Lauzer het volgende:
[..]
ja hahaha, en Mo had nog wel de meeste grootheidswaan.
En had LAPO (toch)quote:
Ze moeten de glazen deuren even vervangenquote:
Als ik het me goed kan herinneren heeft Maik verteld dat ze ook model is en dat ze elkaar op een shoot ontmoet hebben en zelfs nog een opdracht hebben voor een gezamelijke shoot als hij het huis uit komt. Dus daar zullen die fotos vandaan komenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Maik heeft heel wat uit te leggen over dat kaartje naar z'n zus.
Ze doen nu net of Johanna het verkeerd begrepen heeft maar:
1. Johanna heeft een leuke zak met geld gekregen voor deze publieke vernedering
2. Johanna wil ook beroemd worden, gezien de kiekjes die we van haar te zien kregen (ik sta over het algemeen niet naakt op foto;s misschien anderen wel).
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Pfffft, was ik eindelijk een keer tevreden met de makers na een avondje goeie tv... Flikken ze dit weer
Monique!! Eerst vond ik haar nog leuk nu echt niet meer gewoon nooit!!! er zijn veel bewoners aan wie ik me erger maar bij de meeste heb ik ook veel momenten dat ik ze leuk vind bij haar gewoon niet!quote:
dennis komt zo een flugel brengenquote:
quote:-Nog ff over gisteravond, een paar mensen in de COS leken ook al te merken dat we Joanna rond 23.50 ( Ik keek toen nog ff op ziggo dus geen idee welke stream het was mocht iemand het willen terugzoeken ) konden horen toen ze haar inslaper ( van haar moeders bevriende huisarts ) ging ophalen in de KvdW en dat we haar heel ff konden horen.
Maar wat ikzelf zeer opvallend vond is de manier waarop ze sprak. Ik dacht toch echt dat je "de stem: altijd met respect aan moest spreken, misschien leek het zo maar de manier waarop ze iets zei in de trant van " Ja net, 2 slokken. Mag dat niet ?" Klonk imo zeker niet met respect, eerder alsof ze een of andere bediende of op z'n minst een bekende aansprak.
Wellicht zie ik ze vliegen en dat het gewoon toevallig raar overkwam maar ik vind dit eigelijk best verdacht of op zn minst veelzeggend eerlijk gezegd.
Was Brian langs gekomen dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten de glazen deuren even vervangen
Welke para bewoner is er doorheen gegaan dan? Of is MO-MA weer bezig geweest?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten de glazen deuren even vervangen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
wat ik denk is dit :
johanna, de ex van maik is toch maar even het huis ingegaan om dus kennis te maken, en...........
monique heeft haar tanden door haar lip geslagen, alle krullen uit haar kapsel getrokken, haar knieen andersom getrapt en nu is monique heel hard aan het huilen !!! maik staat er zo maar een beetje bij te kijken en schudt zijn hoofd een paar keer, terwijl philip aan hem verteld ,dat maik wel trots mag zijn op een bitch fight vanwege hem !
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of Alex actieve op Twitter gaat worden dan zijn buddy...
straks is het echt zo...... neeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
Alex moet naar zijn geheime kamer gebracht worden daarom streamlock.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Inside Info van Toverheks tijden de streamlocks...
Toverheksje je eigen topic
Daar kan je dumpen wat je ziet als er SL zijn.
Je weer met je bezem overvloog en heb kunnen zien wat wij niet zagen.
Misschien was dit om het feit dat alles wordt geïnstrueerd, en de bewoners moeten doen wat de stem zegt. Zou ik ook niet echt blij mee zijn, sommige keuzes worden voor je genomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Urb het volgende:
Flashbox, zou je wellicht terug kunnen kijken of je hier iets van kunt vinden?
quote:
-Nog ff over gisteravond, een paar mensen in de COS leken ook al te merken dat we Joanna rond 23.50 ( Ik keek toen nog ff op ziggo dus geen idee welke stream het was mocht iemand het willen terugzoeken ) konden horen toen ze haar inslaper ( van haar moeders bevriende huisarts ) ging ophalen in de KvdW en dat we haar heel ff konden horen.
Maar wat ikzelf zeer opvallend vond is de manier waarop ze sprak. Ik dacht toch echt dat je "de stem: altijd met respect aan moest spreken, misschien leek het zo maar de manier waarop ze iets zei in de trant van " Ja net, 2 slokken. Mag dat niet ?" Klonk imo zeker niet met respect, eerder alsof ze een of andere bediende of op z'n minst een bekende aansprak.
Wellicht zie ik ze vliegen en dat het gewoon toevallig raar overkwam maar ik vind dit eigelijk best verdacht of op zn minst veelzeggend eerlijk gezegd.
mo kan alleen maar janken en manipuleren zodat andere johanna dan wel in elkaar trappen voor haar.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
wat ik denk is dit :
johanna, de ex van maik is toch maar even het huis ingegaan om dus kennis te maken, en...........
monique heeft haar tanden door haar lip geslagen, alle krullen uit haar kapsel getrokken, haar knieen andersom getrapt en nu is monique heel hard aan het huilen !!! maik staat er zo maar een beetje bij te kijken en schudt zijn hoofd een paar keer, terwijl philip aan hem verteld ,dat maik wel trots mag zijn op een bitch fight vanwege hem !
Misschien kan je zijn denkbeeldige vrienden er voor vragen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Kom jongens, als Alex morgen echt bij Bartje Beanstra staat, moet ik een nieuwe fanclub op kunnen richten !
2 Faalhazen naast elkaarquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Kom jongens, als Alex morgen echt bij Bartje Beanstra staat, moet ik een nieuwe fanclub op kunnen richten !
Uiteraard maar bij Joanna valt het gewoon echt teveel op, keer op keer weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Misschien was dit om het feit dat alles wordt geïnstrueerd, en de bewoners moeten doen wat de stem zegt. Zou ik ook niet echt blij mee zijn, sommige keuzes worden voor je genomen.
Alex is onterecht genomineerd dus hij verdient het meer dan Maik om terug te komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Kiqy het volgende:
[..]
straks is het echt zo...... neeeeeeee
Lauwra krijgt weer even bijles in verdriet tonen....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
fakking klote streamlocks !!! waarom is dit?!?!?!?!?!?!?!?
Jazeker maar bloed onder mijn nagels vandaan halen vind ik wel erg heftig. Irriteer me soms aan dingen, maar dat is bij iedereen wel eens.quote:
en niemand die even zegt dat het niet staat...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
hoe laura dat kapsel weer voormekaar heeft gekregen met die zeiloren en die rare lange dunne nek...dat mens moet hoognodig eens op een slagroomdieet gezet worden, wat een panlat
doe jij het toch ffquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
hoe laura dat kapsel weer voormekaar heeft gekregen met die zeiloren en die rare lange dunne nek...dat mens moet hoognodig eens op een slagroomdieet gezet worden, wat een panlat
Ik had het al gemeldquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en niemand die even zegt dat het niet staat...
Dat wordt minstens zo'n geniale uitzending als vanavond..quote:
reken er maar op dat ze thuis over de knie van papa gaat hoor , die arme man hield zich helemaal inquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Ireth het volgende:
Overigens, waar Mo overstroomt als een tsunami qua emoties is PaMo zo emotieloos als de pest. Hoe lang zal ie gedaan hebben op het instuderen van dat riedeltje? Een "we houden van je!" of een "We zijn trots op je!" kon er niet eens vanaf?
ja, nu moet ze wel even verder gaan met het toneelstukje he, anders gaan de andere bewoners (en kijkers) negatief over haar denken ... Ze had nog meer gevoelens voor Guido dan voor Alex!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch stiekum nog een zwak voor hem he Lies?
Ja, dat vond ik ook zielig. Ging even nadenken hoe het zou zijn als ik in Mo's schoenen zou staan. Terecht dat je ouders zich een beetje schamen, maar het zijn haar keuzes en die moet je ten alle tijden ondersteunen. Je weet toch als ouder zijnde dat je kind behoefte heeft aan een 'ik hou van jou' etc. na zo een lange tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Ireth het volgende:
Overigens, waar Mo overstroomt als een tsunami qua emoties is PaMo zo emotieloos als de pest. Hoe lang zal ie gedaan hebben op het instuderen van dat riedeltje? Een "we houden van je!" of een "We zijn trots op je!" kon er niet eens vanaf?
Wat een actrice!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef rico80 het volgende:
Laura loopt over van verdriet, dat zie je wel he.
omdat ze zelf allemaal zo ijdel zijn, zeggen ze dat niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en niemand die even zegt dat het niet staat...
Ja die was leuk!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef Blue Thunder het volgende:
zo... hoop gemistonder andere de uitslag
wel een briljant t-shirt had Jurien aan
Heeft geen zin. Ze zetten er steeds weer een nieuwe verrotte pot neer (Nee, ik bedoel jou niet Pearlbitch)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Sunshine1974 het volgende:
Kunnen ze in deze SL ook niet gelijk ff die bloempot verven?
ik wil niet voor dat mens zorgen, dan gaat ze me nog kriebelen ook !!!!! yuck !!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ze zetten er steeds weer een nieuwe verrotte pot neer (Nee, ik bedoel jou niet Pearlbitch)
[ afbeelding ]
mauraquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Ik zit in mijn blote doos hier.."wie zei dat, ik was even naar de keuken.
hahaha, ja dat ge-k. van haar. zeg gewoon kut, KUT!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Laura: Waarom krijg ik altijd van die K-opdrachten?
Ok mijn fout.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee Jo zegt het goed.. Sharon zegt dat Jo 25% had...
wie faalt het eerst?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat wordt minstens zo'n geniale uitzending als vanavond..
Alex en Bart in de studio.. kan nu al niet wachten!
En weer een ouderwets "bartje" ook weer in de liveshow:"Je kunt nu Philip promoten "quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat wordt minstens zo'n geniale uitzending als vanavond..
Alex en Bart in de studio.. kan nu al niet wachten!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Flashbox het volgende:
Van de week zei er toch iemand dat die na SST een DVD van de streamlock wou hebben. Ik heb al wel genoeg opnames voor 50 DVD's streamlock hoor.![]()
![]()
nee pb is een verlepte potquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ze zetten er steeds weer een nieuwe verrotte pot neer (Nee, ik bedoel jou niet Pearlbitch)
[ afbeelding ]
Dit dus!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Monique!! Eerst vond ik haar nog leuk nu echt niet meer gewoon nooit!!! er zijn veel bewoners aan wie ik me erger maar bij de meeste heb ik ook veel momenten dat ik ze leuk vind bij haar gewoon niet!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld...................
pppffftttt nog steeds zie ik Laura aan de rechterknie van karim bungelen, ze trekt haar jurkje iets naar beneden dat karim haar linkerborst kan bewonderen, ach die arme jongen, hij voelt zich opgelaten en wordt net zo rood als de rode broek die hij draagt.
Ondertussen zie ik voor de zoveelste keer monique janken, echt tranen met tuiten dat ik me oprecht afvraag, hoe heeft een mens zoveel tranen kunnen opsparen, maar ze jankt en roept goffer de goffer, altijd he, altijd moeten ze mij hebben, nu zat er weer 1 of andere slettebak in de geheime kamer, maar maik heeft voor mij gekozen maar ondertussen.![]()
![]()
![]()
Mijn paps in de studio die ook de beelden van het krakende bed moest aanschouwen, wat zullen ze niet zeggen straks als ik thuis kom met maik aan mijn arm,. dat hij de ene afgelikte boterham inruild voor de ander???
Ach fuck mijn paps en mams roept Monique tegen iedereen, we gaan vanavond weer samen een feestje bouwen.
Ondertussen zie ik Beppie met Flip smoezen, Beppie is het er totaal niet mee eens dat ze weer in de tuin moeten wachten straks en dat ze weer pas de slaapkamer in mogen als monique haar hoogtepunt heeft bereikt.
Beppie is het totaal niet eens met alle aandacht die Monique weer opeist en loopt kwaad weg richting slaapkamer en gilt........Flip hier komen wij bezette de slaapkamer vannacht en zullen eens voor spannende streams vannacht gaan zorgen..............
Voor de opblijvers, hou alles in de gaten want dat er vannacht nog wat gebeuren gaat staat als het paaltje van maik boven water.
Lauquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Ik zit in mijn blote doos hier.."wie zei dat, ik was even naar de keuken.
Hij mag meppenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind Laura zo nep! Nu gaat ze zeker Karim kriebelen
pppffftttt nog steeds zie ik Laura aan de rechterknie van karim bungelen, ze trekt haar jurkje iets naar beneden dat karim haar linkerborst kan bewonderen, ach die arme jongen, hij voelt zich opgelaten en wordt net zo rood als de rode broek die hij draagt.
Ondertussen zie ik voor de zoveelste keer monique janken, echt tranen met tuiten dat ik me oprecht afvraag, hoe heeft een mens zoveel tranen kunnen opsparen, maar ze jankt en roept goffer de goffer, altijd he, altijd moeten ze mij hebben, nu zat er weer 1 of andere slettebak in de geheime kamer, maar maik heeft voor mij gekozen maar ondertussen.![]()
![]()
![]()
Mijn paps in de studio die ook de beelden van het krakende bed moest aanschouwen, wat zullen ze niet zeggen straks als ik thuis kom met maik aan mijn arm,. dat hij de ene afgelikte boterham inruild voor de ander???
Ach fuck mijn paps en mams roept Monique tegen iedereen, we gaan vanavond weer samen een feestje bouwen.
Ondertussen zie ik Beppie met Flip smoezen, Beppie is het er totaal niet mee eens dat ze weer in de tuin moeten wachten straks en dat ze weer pas de slaapkamer in mogen als monique haar hoogtepunt heeft bereikt.
Beppie is het totaal niet eens met alle aandacht die Monique weer opeist en loopt kwaad weg richting slaapkamer en gilt........Flip hier komen wij bezette de slaapkamer vannacht en zullen eens voor spannende streams vannacht gaan zorgen..............
Voor de opblijvers, hou alles in de gaten want dat er vannacht nog wat gebeuren gaat staat als het paaltje van maik boven water.
![]()
![]()
Ik denk Joanne, ze hebben lesbische neigingenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind Laura zo nep! Nu gaat ze zeker Karim kriebelen
wat kan je daar nou van maken dan? heb je ideetjes dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
waar blijven de fotosjops van alex in de geheime kamer?
![]()
![]()
Dat hoorde ze van kouwe Lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef angeljacky het volgende:
Jo heeft wel gelijk hoor ze had 35% terwijl sharon die 37% had zegt dat Jo 25% had
Moeilijk rekenen voor de damesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef angeljacky het volgende:
Jo heeft wel gelijk hoor ze had 35% terwijl sharon die 37% had zegt dat Jo 25% had
Ik weet niet meer de exacte aantallen maar nog wel dat Sharon minstens 10 meer had dan Jo, en zij had 37. Volgens mij zat Jo halverwege de 20. 26 of 27 ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef angeljacky het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Even filmpje treug kijken van Flashbox.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de exacte aantallen maar nog wel dat Sharon minstens 10 meer had dan Jo, en zij had 37. Volgens mij zat Jo halverwege de 20. 26 of 27 ofzo.
Harry Potter en de geheime kamer met Falex zn kopquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wat kan je daar nou van maken dan? heb je ideetjes dan?
neeeee Jo had 35% ik sweer het fakking 200000% zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer de exacte aantallen maar nog wel dat Sharon minstens 10 meer had dan Jo, en zij had 37. Volgens mij zat Jo halverwege de 20. 26 of 27 ofzo.
nopequote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
![]()
![]()
normaal elke keer dat er iemand vertrekt is er gelijk een sjop van de geheime kamer met die persoonquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wat kan je daar nou van maken dan? heb je ideetjes dan?
??quote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Harry Potter en de geheime kamer met Falex zn kop
ja, ik ook! Ik was echt hardop tegen de tv aan het praten (doe ik anders nooit) : KARIM KARIM KARIM!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Lauzer het volgende:
Ik ben overigens wel blij met de uitkomst. Karim sowieso, en Flipje ook wel.
de strontsnolquote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
JoJanka rijdt zich praktisch omhoog tegen Flip, en zodra FlauwRa voorbijliep hield ze snel op
hahaha zag hem net gek mensquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel even in je eigen topic dumpen he...
![]()
Inside Info van Toverheks tijden de streamlocks...
Jojanka had teveel om exit te gaan. PUNTquote:
Idd. Laura had moeten gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Ransjih het volgende:
en toch heb ik een kater dat alex zoon loer gedraaid is en lau ...........
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
ik vertrouw die sl op 1 en 2 niet....
please hou opquote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
ik zou echt niet weten wat ik van die man moet maken. ik maak altijd shops met mijn eigen (sarcastische ) boodschap erin , hij is gewoon een moeilijk onderwerp denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
normaal elke keer dat er iemand vertrekt is er gelijk een sjop van de geheime kamer met die persoon
Zit je in de MO modus?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
Nee, leuk ben er te weinig en mis je inside info. dat kan toch niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
Als Laura op de bank had gezeten was Karim weggeweest.quote:
No way!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Als Laura op de bank had gezeten was Karim weggeweest.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef rico80 het volgende:
Zal Laura zelf op die trui gekomen zijn of zal het een suggestie zijn van theaterkoningin Joanna?
#rooiebroek!quote:
Die moet zich schamenquote:
hahahha heb het al druk zat met streamverslag hahaha nee als ik iets zie wat jullie niet zien plemp ik het wel daarquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, leuk ben er te weinig en mis je inside info. dat kan toch niet.
Die komt wel weer terug, niets is wat het lijkt, een beetje anatomie bijles en hup, het hok weer in.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Ransjih het volgende:
en toch heb ik een kater dat alex zoon loer gedraaid is en lau ...........
Het verbaast me dat er zoveel vocht in past......quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Mo alweer aan het janken? jeutje ... en het is nog maar 30
wijf spoort nietquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo ligt te janken op bed dat haar vader niks over Maik heeft gezegd.... Pffff.. Ze is echt erg....
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef willem67 het volgende:
Zojuist van Alphons via twitter uitleg gehad waarom we een streamlock hadden.
Er liep een stalker in een gele badjas door het huis die eerst verwijderd moest worden.
ja, de geheime kelder (als er maar geen camera is!!) en Laura mag als verrassing daar ook heen!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Blackprinces het volgende:
maik en mo met johanna in gesprek
Of is het toch falex die zich installeerd in de geheime darkroom?
welja joh.. die keikt niet zo krekquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef liqrich het volgende:
met wie zal laura nu moeten aanpappen? gewoon overstappen naar karim?
Er liep een stalker in een gele badjas door het huis die eerst verwijderd moest worden.
Kan Alex alles zien in de geheime kamer.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef liqrich het volgende:
ze kan der 5000 euro terug verdienen als ze bij maik in bed staptquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef liqrich het volgende:
Ze walst hellemaal over de gevoelens van maik heen, niet dat ik maik graag zie, Maar mootje heeft het ikke ikke van joanna ook flink in zichquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Sunshine1974 het volgende:
eMo ligt te janken op bed dat haar vader niks over Maik heeft gezegd.... Pffff.. Ze is eacht erg....
Er liep een stalker in een gele badjas door het huis die![]()
eerst verwijderd moest worden.
Sharon: jij heb ze allemaal neer gezet.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
Joanne:Jullie zetten mij gewoon op 4.
Gerard, EN JA,MIJ OP 5!!
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
Gerard, EN JA,MIJ OP 5!!
Nope, zo heb ik ook mijn top 3quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Ben ik gek als dit de drie leukste bewoners zijn?
GERARD, KARIM, SHARON
De rest is irritant, lui en uhm inhoudsloos.
meneertje, nu ik je toch zie.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
GERARD, KARIM, SHARON
het is jammer dat er niet meer nummers waren....gewoon 1-2-3 en dan een hele tijd niks en op nummer 56 Moniquequote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
Gerard, EN JA,MIJ OP 5!!
Je moet een monique fake foto maken. Eentje van Maik met die vriendin van 'm thuis ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
ik stel de helft van mijn kluis inhoud beschikbaar voor degene met een leuk alex fake foto idee
eensquote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
GERARD, KARIM, SHARON
Jah, was wel logisch toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
meneertje, nu ik je toch zie.
Je hebt toch gelijk gehad gister over de beelden van jo die zichzelf slaapwandelend gezien heeft
Klopt, Joanne had weer het ik ik ik denk denk denk gedrag op dat moment.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon: jij heb ze allemaal neer gezet.
of dees:quote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef Candyfreak het volgende:
Liedje voor Alex![]()
Ben zo blij dat hij eruit is he!
van monique heb ik al gemaakt, staat in het fake topicquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Je moet een monique fake foto maken. Eentje van Maik met die vriendin van 'm thuis ofzo.
neejuh, van naaktmodel Johannaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is ze aan het zoeken
[ afbeelding ]
Wat opvallend is, als Mo jankt dat is ze ineens een meisje en mootje.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
Mo alweer aan het janken? jeutje ... en het is nog maar 30
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is ze aan het zoeken
[ afbeelding ]
zielug hequote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gescheiden vrouw.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
Ben pitten, moet 5.00 alweer op.![]()
Stiekum nog heel ff gluren via Ziggo, have fun en truste alvast Stre-amers!
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is ze aan het zoeken
[ afbeelding ]
Truste urbquote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
Ben pitten, moet 5.00 alweer op.![]()
Stiekum nog heel ff gluren via Ziggo, have fun en truste alvast Stre-amers!
Of ze weet dat het goed zit .... maar ja dat horen we pas achteraf als ie niet meer terugkomtquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef schurk65 het volgende:
ooo wat is lau kapot he, eindelijk de ogen open aanhangers van lau??? Nou nou?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Jo, ik kan geen Monique / Laura fanclub starten, dat gaat zelfs mij te ver!
[ afbeelding ]
Ik ben al lid van de Lau van club ben wel erge tegenstander van de Mo fanclub..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Reksie1981 het volgende:
Jo, ik kan geen Monique / Laura fanclub starten, dat gaat zelfs mij te ver!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Mensen nog veel SSTreamplezier hier en slaap lekker straks
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Ransjih het volgende:
en NU alex terug en de kop van lau cappen
Truste heksje en bedankt voor je inzetquote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Wijquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Ireth het volgende:
Geheimen zijn er uit? Wie heeft die van karim, Maik en Jo dan geraden?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Ransjih het volgende:
en NU alex terug en de kop van lau cappen
Zit ze in ieder geval niet alle aandahct op te eisen bij de groep buiten of er doorheen te blaten.. laat haar lekker verzuipen in haar tranen in de slaapkamer..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Waar is Monique dan? Eerst de hele live uitzending alle aandacht opeisen terwijl dat niet netjes is, het gaat even om de genomineerden. Nu zijn de genomineerden terug en gaat ze op bed liggen.
I HATE MONIQUE
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Ow, Bambi, die andere was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier ( je UI)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef bamby het volgende:
[..]
Truste heksje en bedankt voor je inzet
http://joannaverweijen.hyves.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet de link van Johanna haar hyves nog. Ik had hem wel maar kan hem niet weer vinden. Leuke promotie voor Johanna
http://joannaverweijen.hyves.nl/quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Annelies-G het volgende:
Wie weet de link van Johanna haar hyves nog. Ik had hem wel maar kan hem niet weer vinden. Leuke promotie voor Johanna
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
trusten, de rest op de SL vul je morgen wel in ..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
Nieuwe tweety?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Humor. Of zou laura er morgen in lopen.
Dat komt nog wel, de komende hele weekquote:Op donderdag 7 april 2011 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ze in ieder geval niet alle aandahct op te eisen bij de groep buiten of er doorheen te blaten.. laat haar lekker verzuipen in haar tranen in de slaapkamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |