abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95196034
Hier kan User Toverheks alle info neer gooien als wij Stremlocks zien.
Toverheks beschikt over Inside informatie met een tikje humor.
Vaak gooit ze het in de Cos. maar dat verdwijnt snel als het druk is.
Denk dat wij allen toch wel heel nieuwsgierig zijn naar wat er gebeurt in het huis der geheimen als er Streamlocks zijn en Toverheks overvliegt met haar bezem en ons toch van die info kan voorzien.

Toverheks ga maar los....
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_95196124
En weer beeld........................

Zie laura zich ter aarde storten..........en ze klemt zich vast aan de rechterknie van Karim.....Oh karim, Oh karim neem mij vannacht.....neem mij zoals ik nog nooit genomen ben......

Karim staat er schaapachtigd bij de lachen en mompelt iets van, nee nee want anders staat ASlex je mannetje me straks met een honkbalknuppel op te wachten op schilhol.
Ach roept laura, ik klapper ff met mijn oren en hij ligt zo gestrekt.......
OOHHHH karim nu hebben we de tijd, we kunnen van alles samen doen, lekker slapen in het grote bed, lekker gapen met zijn 2e, lekker niks doen zoals ik al niks deed...en krijg ik weer een missie dan laat ik hem weer mislukken.
Karim fluisterd tegen Gerard, ach waarom niet, sta al een paar weken droog en laura al jaren, die trekt me dan als een beest uit elkaar...............

Laura trekt weer eens aan haar jurkje en lacht op haar manier verleidelijk tegen karim, ach als dit niks wordt en ze is het SST huis uit kan ze altijd nog aan de slag op de kinderboerderij

BRON. Toverheks die met haar bezem over vloog!
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_95196398
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Hier kan User Toverheks alle info neer gooien als wij Stremlocks zien.
Toverheks beschikt over Inside informatie met een tikje humor.
Vaak gooit ze het in de Cos. maar dat verdwijnt snel als het druk is.
Denk dat wij allen toch wel heel nieuwsgierig zijn naar wat er gebeurt in het huis der geheimen als er Streamlocks zijn en Toverheks overvliegt met haar bezem en ons toch van die info kan voorzien.
Toverheks ga maar los....
Wat voor info :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_95196828
:@ :@ :@ hahaha Noelle

En weer beeld...................

pppffftttt nog steeds zie ik Laura aan de rechterknie van karim bungelen, ze trekt haar jurkje iets naar beneden dat karim haar linkerborst kan bewonderen, ach die arme jongen, hij voelt zich opgelaten en wordt net zo rood als de rode broek die hij draagt.

Ondertussen zie ik voor de zoveelste keer monique janken, echt tranen met tuiten dat ik me oprecht afvraag, hoe heeft een mens zoveel tranen kunnen opsparen, maar ze jankt en roept goffer de goffer, altijd he, altijd moeten ze mij hebben, nu zat er weer 1 of andere slettebak in de geheime kamer, maar maik heeft voor mij gekozen maar ondertussen. :'( :'( :'(
Mijn paps in de studio die ook de beelden van het krakende bed moest aanschouwen, wat zullen ze niet zeggen straks als ik thuis kom met maik aan mijn arm,. dat hij de ene afgelikte boterham inruild voor de ander???
Ach fuck mijn paps en mams roept Monique tegen iedereen, we gaan vanavond weer samen een feestje bouwen.

Ondertussen zie ik Beppie met Flip smoezen, Beppie is het er totaal niet mee eens dat ze weer in de tuin moeten wachten straks en dat ze weer pas de slaapkamer in mogen als monique haar hoogtepunt heeft bereikt.
Beppie is het totaal niet eens met alle aandacht die Monique weer opeist en loopt kwaad weg richting slaapkamer en gilt........Flip hier komen wij bezette de slaapkamer vannacht en zullen eens voor spannende streams vannacht gaan zorgen..............
Voor de opblijvers, hou alles in de gaten want dat er vannacht nog wat gebeuren gaat staat als het paaltje van maik boven water. :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')