Ja die schreeuwde keihard iets van : "Wat ??"quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef Lauzer het volgende:
[..]
ja hahaha, en Mo had nog wel de meeste grootheidswaan.
En had LAPO (toch)quote:
Ze moeten de glazen deuren even vervangenquote:
Als ik het me goed kan herinneren heeft Maik verteld dat ze ook model is en dat ze elkaar op een shoot ontmoet hebben en zelfs nog een opdracht hebben voor een gezamelijke shoot als hij het huis uit komt. Dus daar zullen die fotos vandaan komenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Maik heeft heel wat uit te leggen over dat kaartje naar z'n zus.
Ze doen nu net of Johanna het verkeerd begrepen heeft maar:
1. Johanna heeft een leuke zak met geld gekregen voor deze publieke vernedering
2. Johanna wil ook beroemd worden, gezien de kiekjes die we van haar te zien kregen (ik sta over het algemeen niet naakt op foto;s misschien anderen wel).
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Pfffft, was ik eindelijk een keer tevreden met de makers na een avondje goeie tv... Flikken ze dit weer
Monique!! Eerst vond ik haar nog leuk nu echt niet meer gewoon nooit!!! er zijn veel bewoners aan wie ik me erger maar bij de meeste heb ik ook veel momenten dat ik ze leuk vind bij haar gewoon niet!quote:
dennis komt zo een flugel brengenquote:
quote:-Nog ff over gisteravond, een paar mensen in de COS leken ook al te merken dat we Joanna rond 23.50 ( Ik keek toen nog ff op ziggo dus geen idee welke stream het was mocht iemand het willen terugzoeken ) konden horen toen ze haar inslaper ( van haar moeders bevriende huisarts ) ging ophalen in de KvdW en dat we haar heel ff konden horen.
Maar wat ikzelf zeer opvallend vond is de manier waarop ze sprak. Ik dacht toch echt dat je "de stem: altijd met respect aan moest spreken, misschien leek het zo maar de manier waarop ze iets zei in de trant van " Ja net, 2 slokken. Mag dat niet ?" Klonk imo zeker niet met respect, eerder alsof ze een of andere bediende of op z'n minst een bekende aansprak.
Wellicht zie ik ze vliegen en dat het gewoon toevallig raar overkwam maar ik vind dit eigelijk best verdacht of op zn minst veelzeggend eerlijk gezegd.
Was Brian langs gekomen dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten de glazen deuren even vervangen
Welke para bewoner is er doorheen gegaan dan? Of is MO-MA weer bezig geweest?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten de glazen deuren even vervangen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
wat ik denk is dit :
johanna, de ex van maik is toch maar even het huis ingegaan om dus kennis te maken, en...........
monique heeft haar tanden door haar lip geslagen, alle krullen uit haar kapsel getrokken, haar knieen andersom getrapt en nu is monique heel hard aan het huilen !!! maik staat er zo maar een beetje bij te kijken en schudt zijn hoofd een paar keer, terwijl philip aan hem verteld ,dat maik wel trots mag zijn op een bitch fight vanwege hem !
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of Alex actieve op Twitter gaat worden dan zijn buddy...
straks is het echt zo...... neeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
Alex moet naar zijn geheime kamer gebracht worden daarom streamlock.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Inside Info van Toverheks tijden de streamlocks...
Toverheksje je eigen topic
Daar kan je dumpen wat je ziet als er SL zijn.
Je weer met je bezem overvloog en heb kunnen zien wat wij niet zagen.
Misschien was dit om het feit dat alles wordt geïnstrueerd, en de bewoners moeten doen wat de stem zegt. Zou ik ook niet echt blij mee zijn, sommige keuzes worden voor je genomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Urb het volgende:
Flashbox, zou je wellicht terug kunnen kijken of je hier iets van kunt vinden?
quote:
-Nog ff over gisteravond, een paar mensen in de COS leken ook al te merken dat we Joanna rond 23.50 ( Ik keek toen nog ff op ziggo dus geen idee welke stream het was mocht iemand het willen terugzoeken ) konden horen toen ze haar inslaper ( van haar moeders bevriende huisarts ) ging ophalen in de KvdW en dat we haar heel ff konden horen.
Maar wat ikzelf zeer opvallend vond is de manier waarop ze sprak. Ik dacht toch echt dat je "de stem: altijd met respect aan moest spreken, misschien leek het zo maar de manier waarop ze iets zei in de trant van " Ja net, 2 slokken. Mag dat niet ?" Klonk imo zeker niet met respect, eerder alsof ze een of andere bediende of op z'n minst een bekende aansprak.
Wellicht zie ik ze vliegen en dat het gewoon toevallig raar overkwam maar ik vind dit eigelijk best verdacht of op zn minst veelzeggend eerlijk gezegd.
mo kan alleen maar janken en manipuleren zodat andere johanna dan wel in elkaar trappen voor haar.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
wat ik denk is dit :
johanna, de ex van maik is toch maar even het huis ingegaan om dus kennis te maken, en...........
monique heeft haar tanden door haar lip geslagen, alle krullen uit haar kapsel getrokken, haar knieen andersom getrapt en nu is monique heel hard aan het huilen !!! maik staat er zo maar een beetje bij te kijken en schudt zijn hoofd een paar keer, terwijl philip aan hem verteld ,dat maik wel trots mag zijn op een bitch fight vanwege hem !
Misschien kan je zijn denkbeeldige vrienden er voor vragen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Kom jongens, als Alex morgen echt bij Bartje Beanstra staat, moet ik een nieuwe fanclub op kunnen richten !
2 Faalhazen naast elkaarquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Kom jongens, als Alex morgen echt bij Bartje Beanstra staat, moet ik een nieuwe fanclub op kunnen richten !
Uiteraard maar bij Joanna valt het gewoon echt teveel op, keer op keer weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Misschien was dit om het feit dat alles wordt geïnstrueerd, en de bewoners moeten doen wat de stem zegt. Zou ik ook niet echt blij mee zijn, sommige keuzes worden voor je genomen.
Alex is onterecht genomineerd dus hij verdient het meer dan Maik om terug te komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Kiqy het volgende:
[..]
straks is het echt zo...... neeeeeeee
Lauwra krijgt weer even bijles in verdriet tonen....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
fakking klote streamlocks !!! waarom is dit?!?!?!?!?!?!?!?
Jazeker maar bloed onder mijn nagels vandaan halen vind ik wel erg heftig. Irriteer me soms aan dingen, maar dat is bij iedereen wel eens.quote:
en niemand die even zegt dat het niet staat...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
hoe laura dat kapsel weer voormekaar heeft gekregen met die zeiloren en die rare lange dunne nek...dat mens moet hoognodig eens op een slagroomdieet gezet worden, wat een panlat
doe jij het toch ffquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
hoe laura dat kapsel weer voormekaar heeft gekregen met die zeiloren en die rare lange dunne nek...dat mens moet hoognodig eens op een slagroomdieet gezet worden, wat een panlat
Ik had het al gemeldquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en niemand die even zegt dat het niet staat...
Dat wordt minstens zo'n geniale uitzending als vanavond..quote:
reken er maar op dat ze thuis over de knie van papa gaat hoor , die arme man hield zich helemaal inquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Ireth het volgende:
Overigens, waar Mo overstroomt als een tsunami qua emoties is PaMo zo emotieloos als de pest. Hoe lang zal ie gedaan hebben op het instuderen van dat riedeltje? Een "we houden van je!" of een "We zijn trots op je!" kon er niet eens vanaf?
ja, nu moet ze wel even verder gaan met het toneelstukje he, anders gaan de andere bewoners (en kijkers) negatief over haar denken ... Ze had nog meer gevoelens voor Guido dan voor Alex!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch stiekum nog een zwak voor hem he Lies?
Ja, dat vond ik ook zielig. Ging even nadenken hoe het zou zijn als ik in Mo's schoenen zou staan. Terecht dat je ouders zich een beetje schamen, maar het zijn haar keuzes en die moet je ten alle tijden ondersteunen. Je weet toch als ouder zijnde dat je kind behoefte heeft aan een 'ik hou van jou' etc. na zo een lange tijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Ireth het volgende:
Overigens, waar Mo overstroomt als een tsunami qua emoties is PaMo zo emotieloos als de pest. Hoe lang zal ie gedaan hebben op het instuderen van dat riedeltje? Een "we houden van je!" of een "We zijn trots op je!" kon er niet eens vanaf?
Wat een actrice!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef rico80 het volgende:
Laura loopt over van verdriet, dat zie je wel he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |