Oja, dat was waar ik het van herkendequote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
met dat kapsel van de dikke<<__ van de dunne. laurel en hardy
Mo betrok alles weer op zichzelfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
eMo was aan het huilenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Maar laten ze dan "per ongeluk" ff vergeten hem van de zolder af te halen.....quote:
niets is wat het lijktquote:
alles op stream 5quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
klote SL, naja ga ik maar even douchen dan
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 2 moeten er niet uit
Alhoewel... Karim mag vlak voor de finale wel weg.
Nee hoor, hij gaat de geheime kamer in!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ah, Johanna wordt nu het huis in gebracht
Nee maar ze werden wel op een 1 tot 5 podium gesorteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
Ze hebben geen percentages genoemd toch?
Ja en Alex naar de geheime kamerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
yepquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
wedden dat sletje laura binnen een week met karim aan gaat pappen?
Wat nog intressanter is, de rest van de bewoners ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Toch nog iets positiefs, mo weet wel dat ze absoluut niet populair is!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
EN RUIL MET ALEXquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Als ze dat doet is ze echt het grootste hoertje van een rls ooitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
Die "peptalk" van der vader miste iets heel belangrijks voor Moody Mo....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Dat was absoluut het allerallerbeste onderdeel van deze afleveringquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!
Die slaapt vanavond in hetzelfde hotel als Faalex, bunga bunga!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
helemaal nu ze weet dat Karim de populairste wasquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
Ik!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Wie was er nog meer teleurgesteld dat Johanna niet voor meer drama gezorgd heeft? Eerlijk zeggen!
en Sharon wint de pot?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerard
geweldig om te zien, helaas kreeg het manipulerende kreng daarmee wel voor elkaar dat zij mocht praten en sharon nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was absoluut het allerallerbeste onderdeel van deze aflevering![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Alex naar de geheime kamer
Ik ook wel ik wou dat ze mee naar hebben moestquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Wie was er nog meer teleurgesteld dat Johanna niet voor meer drama gezorgd heeft? Eerlijk zeggen!
Dat gesprekje was zeer lafjes, maar de reactie van mo en maik vond ik wel prima eigenlijk. Ik zeg: Volgende week weerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef MargrietV het volgende:
Ik kots op Maik, hij is gewoon een user, bah bah bah. Mooie praatjes, geen enkele inhoud.
Jij bent gekquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerard
ikkuhquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Lijkt me dat dat wel ff gaat duren.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
TOP TT![]()
Hoe lang duurt het voordat Lau Karim binnen hengelt?
Kon niet, want ze WIST dat flip bleef, zei ze hem de hele dag al. anders had ze wel de hele avond gejankt, geloof me! Ik kan niet zonder flippie whoooeeeaaahhhquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
het was haar manier om een sterke speler uit het huis te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Laura niet kut en volgens mij is ze echt wel een beetje verdrietig alleen niet zo als Jo en Mo hysterisch
welnee, Laura was door de stem gewaarschuwd dat het falen van haar missie grote consequenties voor Alex zou hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Laura niet kut en volgens mij is ze echt wel een beetje verdrietig alleen niet zo als Jo en Mo hysterisch
Ik ben echt benieuwd of Mo nu welicht genomineerd gaat worden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus , ik zie haar er echt voor aan ,golddiggerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
helemaal nu ze weet dat Karim de populairste was
En hij heeft niet gezegd dat hij trots is!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die "peptalk" van der vader miste iets heel belangrijks voor Moody Mo....
Vaders heeft niets gezegd over de "konijntjesdans", dus weet Moody Mo nog steeds niet hoeveel er precies is uitgezonden.......
inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat Lau het erger vindt, dat ze nummer 3, van de 4, op de popupoll staat, dan dat Faal weg is.
Ja Lau, heel Nederland vindt niet zoveel van je,
JoHANna heb ik het over.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Kon niet, want ze WIST dat flip bleef, zei ze hem de hele dag al. anders had ze wel de hele avond gejankt, geloof me! Ik kan niet zonder flippie whoooeeeaaahhh
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef stormiot het volgende:
Vraag me af wat er met hun gezamelijke kluis gebeurt. Helft er uit? Of alles voor Lau?
Huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
het was haar manier om een sterke speler uit het huis te krijgen
Sharon en Philip in de finalequote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... waarom ben ik gek?
klopt helemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik, Johanna bleek weinig toegevoegde waarde te hebben.
Ze had verwacht dat Maik in dubio zou komen.
Wel leuk dat Monique nu weet dat NL haar uitkotst.
Ook opmerkelijk dat haar vader eigenlijk alleen de groetjes van iedereen deed en verder niets zei.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?
Yep, viel mij ook al op. Maar ach, er moet nog wel iets overblijven om over te janken voor Mo natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
En hij heeft niet gezegd dat hij trots is!!
Heeft ze er al iets over gezegd?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef marky het volgende:
Nou Laura was wel heel erg bedroefd om het vertrek van Alex. Kreeg meer het idee dat ze een opgeruimd staat netjes gevoel erbij heeft. Bij het vertrek van Guido huilde ze wel echt.
Haha, of je bekijkt t zo: Door zn exit gaat faalex failliet, dus Laura ookquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?
ik gun het die graftak echtquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Enyma het volgende:
[..]
En nu wordt de jaloezie van die grafstengel naar Sharon nog meer gevoed. HEERLIJK
Wel successierechten van 90% en een nominatie, lijkt me wel zo gepast.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nog denk ik dat het spel is van Maik, maar die weet als hij nu Johanna kiest hij niet meer sterk staat in het spel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Kan ook de schok zijn ( maar denk het niet hoor)quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef marky het volgende:
Nou Laura was wel heel erg bedroefd om het vertrek van Alex. Kreeg meer het idee dat ze een opgeruimd staat netjes gevoel erbij heeft. Bij het vertrek van Guido huilde ze wel echt.
Eg welquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ze dat doet is ze echt het grootste hoertje van een rls ooit
Jouw UI heeft het um gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Annelies-G het volgende:
Ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar de kijkcijfers, die zijn gestegen
Dat gevoel had ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef marky het volgende:
Ik wil Karim niet in de finalequote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon en Philip in de finale
Gerard en Karim
consequenties voor haar of voor Alex was er gezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welnee, Laura was door de stem gewaarschuwd dat het falen van haar missie grote consequenties voor Alex zou hebben.
Laura was heel bewust dat Alex weg zou gaan, ze speelt het spel goed
Nou, hij was wel eerlijk en heeft dus duidelijk gekozen voor Mo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ikkuh
Hoewel ik het wel zielig vond dat maik ging janken
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat knapper vinden dan Alex dat zegt genoeg lijkt me.
Inderdaad, heerlijk. Dat verdient zequote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik gun het die graftak echt
Sharon kreeg effe een lekkere boost
Tsja en zonder het hele Dennis verhaal had ze veel minder sterk gestaan en zou ze zich daar niet telkens achter kunnen verschuilen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wt ik het ergste vindt: een SL omdat Jo begon te praten. Wat zou het een andere show geweest zijn zonder die muts![]()
Later werd alleen Alex gezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
consequenties voor haar of voor Alex
En dat vraag jij hier op FOK. 98% van de FOKkers denk ik. Ik niet uiteraardquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
ik zeg klasse gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kots op Lau en hoe ze Falex heeft gebruikt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld........................
Zie laura zich ter aarde storten..........en ze klemt zich vast aan de rechterknie van Karim.....Oh karim, Oh karim neem mij vannacht.....neem mij zoals ik nog nooit genomen ben......
Karim staat er schaapachtigd bij de lachen en mompelt iets van, nee nee want anders staat ASlex je mannetje me straks met een honkbalknuppel op te wachten op schilhol.
Ach roept laura, ik klapper ff met mijn oren en hij ligt zo gestrekt.......
OOHHHH karim nu hebben we de tijd, we kunnen van alles samen doen, lekker slapen in het grote bed, lekker gapen met zijn 2e, lekker niks doen zoals ik al niks deed...en krijg ik weer een missie dan laat ik hem weer mislukken.
Karim fluisterd tegen Gerard, ach waarom niet, sta al een paar weken droog en laura al jaren, die trekt me dan als een beest uit elkaar...............![]()
Laura trekt weer eens aan haar jurkje en lacht op haar manier verleidelijk tegen karim, ach als dit niks wordt en ze is het SST huis uit kan ze altijd nog aan de slag op de kinderboerderij
jawel joh hij komt er nog wel achter, nu is alles nog leuk.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij was wel eerlijk en heeft dus duidelijk gekozen voor Mo.
En daar krijgt het ZOOOOOO'n spijt vant. Dus Johanna wint toch nog!
Nee, nadat ze haar missie de 1e keer verprutste door het meteen met Karim te overleggen kreeg ze een waarschuwing en daar is letterlijk gezegd dat Alex een zware sanctie zou krijgen als haar missie zou mislukken. Een berekenend loeder is het.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
consequenties voor haar of voor Alex was er gezegd
Ze sprong gelijk in de armen van Karim. Hoorde je heel het publiek joelenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Sunshine1974 het volgende:
Laura vond het veel erger dat Guido naar huis ging...
maar ze heeft wel gelijk door de missie niet te doen, ik had dat ook niet gedaan!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Die heeft niet geneukt toch? Of is kroelen ook al hoerengedrag?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ze dat doet is ze echt het grootste hoertje van een rls ooit
Dan doen we Joanna...quote:
uiterlijk zegt NIETS over innerlijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat knapper vinden dan Alex dat zegt genoeg lijkt me.
Schaapachtig kijken kan ze alquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
Zie laura zich ter aarde storten..........en ze klemt zich vast aan de rechterknie van Karim.....Oh karim, Oh karim neem mij vannacht.....neem mij zoals ik nog nooit genomen ben......
Karim staat er schaapachtigd bij de lachen en mompelt iets van, nee nee want anders staat ASlex je mannetje me straks met een honkbalknuppel op te wachten op schilhol.
OOHHHH karim nu hebben we de tijd, we kunnen van alles samen doen, lekker slapen in het grote bed, lekker gapen met zijn 2e, lekker niks doen zoals ik al niks deed...en krijg ik weer een missie dan laat ik hem weer mislukken.
Karim fluisterd tegen Gerard, ach waarom niet, sta al een paar weken droog en laura al jaren, die trekt me dan als een beest uit elkaar...............![]()
Laura trekt weer eens aan haar jurkje en lacht op haar manier verleidelijk tegen karim, ach als dit niks wordt en ze is het SST huis uit kan ze altijd nog aan de slag op de kinderboerderij
Of niet dan? Mazaru maakt filmpje, ik maak er snel een UI vanquote:
Ik ook! En nu zal Karim wel haar volgende slachtoffer worden...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ze deed haar haren goed in de spiegel en alsof ze het als een binnenvetter aan het verwerken is.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we Joanna...
De combinatie van alleen nog Philip, Joanna en Gerard samen in een huis.![]()
Ze willen zo snel mogelijk bij #1000 komenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
goffer, wat gaat deze cos snel !! tiep eens wat langzamer , mensen
Ging mij om de reactie van Psych...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik vind Gerard vele malen knapper dan Alex en????
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan doen we Joanna...
De combinatie van alleen nog Philip, Joanna en Gerard samen in een huis.![]()
Lol, kiezen tussen de hele kluis en een nominatie, ik denk dat ze voor de nominatie gaat want ze is al twee keer als winnaar naar buiten gekomen, ik denk dat ze dan weg is volgende week.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wel successierechten van 90% en een nominatie, lijkt me wel zo gepast.
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... zolang Gerard maar wint
daarom de kinderboerderijquote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Schaapachtig kijken kan ze al
Ja, verrassend hè?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef marky het volgende:
Ja maar wees nou eerlijk... Eerst haar fake geheim met GuidOh , daarna haar huwelijk met Lex en toen de 3 daagse opdracht om met karim te flirten ... binnen 1 minuut ... Onmogelijk dus en onmenselijk hoe fake ze ook is terwijl haar echte geheim nooit tersprake is geweest... Gewoon gebruikt om Alex af te serveren dus ....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
welnee, Laura was door de stem gewaarschuwd dat het falen van haar missie grote consequenties voor Alex zou hebben.
Laura was heel bewust dat Alex weg zou gaan, ze speelt het spel goed
Dan zijn we het daar over EENSCH!quote:
Wij denken een beetje dezelfde kant opquote:
Wat mijn betreft is het geen of-of, Laura had nu in het vliegtuig moeten zitten. Ik hoop dat ze crasht en dat er maar 1 parachute is en dat zij misgrijpt omdat er zo'n loeder als zijzelf naast haar zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, kiezen tussen de hele kluis en een nominatie, ik denk dat ze voor de nominatie gaat want ze is al twee keer als winnaar naar buiten gekomen, ik denk dat ze dan weg is volgende week.
Jo wilde dat Laura ging schreeuwen voor Alex.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand opgevallen dat Joanna Laura nadrukkelijk naar Karim dirigeerde (ga nou naar hem toe) toen karim terug kwam van de exit. Laura siste nog iets naar Joanna en omhelsde toen Karim.
heb ik allang gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over EENSCH!
Kan jij Let it be #rooiebroek #sstnl tweeten? Bij mij doet-ie het niet
Nee, Joanna zei ga roepen (naar Alex over de muur) en Lau wou niet. Die ging knuffelen met Karim.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Iemand opgevallen dat Joanna Laura nadrukkelijk naar Karim dirigeerde (ga nou naar hem toe) toen karim terug kwam van de exit. Laura siste nog iets naar Joanna en omhelsde toen Karim.
quote:
dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nee, Joanna zei ga roepen (naar Alex over de muur) en Lau wou niet. Die ging knuffelen met Karim.
Het is ook zielig voor Alex, hij is overduidelijk heel erg verliefd op haar en dat is dus absoluut niet wederzijds... Die staat straks op Schiphol en wordt straal door haar voorbij gelopen...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, verrassend hè?![]()
Hoop dat dit opvalt bij Gerard en Karim!
En toch vind ik het wel zielig voor Alex, hoor.
Joanna is de mol. Ze heeft al zo vaak aangegeven dat haar ma dagelijks contact heeft met "de baas", dus niet "de stem". En "de baas" is een vrouw, vermoedelijk hummie.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Vooral die arrogante kutblik van laura viel me opquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Nee, Joanna zei ga roepen (naar Alex over de muur) en Lau wou niet. Die ging knuffelen met Karim.
Zitten er tweets tussen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wilde het nog een keer doen, maar hij pakt hem niet
Door laura die flugel uitdeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook zielig voor Alex, hij is overduidelijk heel erg verliefd op haar en dat is dus absoluut niet wederzijds... Die staat straks op Schiphol en wordt straal door haar voorbij gelopen...
Die leest zometeen de COSsen en vergeet spontaan hoe hij zich moet aanmeldenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is ook zielig voor Alex, hij is overduidelijk heel erg verliefd op haar en dat is dus absoluut niet wederzijds... Die staat straks op Schiphol en wordt straal door haar voorbij gelopen...
Echt he, ze ging waarschijnlijk alweer brainstormen hoe ze Karim voor haar karretje kon spannen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Enyma het volgende:
[..]
Vooral die arrogante kutblik van laura viel me op
Ze zei zelf in haar openingsfilmpje dat ze alle mannen wel even om haar vingers ging winden. Dan moet ze niet gaan zeuren als de regie gebruik maakt van dat gegeven. Dat ze daarin behoorlijk faalt is een 2e..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eerlijk... Eerst haar fake geheim met GuidOh , daarna haar huwelijk met Lex en toen de 3 daagse opdracht om met karim te flirten ... binnen 1 minuut ... Onmogelijk dus en onmenselijk hoe fake ze ook is terwijl haar echte geheim nooit tersprake is geweest... Gewoon gebruikt om Alex af te serveren dus ....
En toch soms hou ik mn twijfels over haar gevoelens .... maar ja de komende unlock van de SL zal mogelijk reeds nieuwe inzichten geven...
Ik ben het met je eens, ze had op voorhand de missie moeten weigeren, dan was zij degene geweest die genomineerd was, dan zou Karim nu weg zijn denk ik....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat mijn betreft is het geen of-of, Laura had nu in het vliegtuig moeten zitten. Ik hoop dat ze crasht en dat er maar 1 parachute is en dat zij misgrijpt omdat er zo'n loeder als zijzelf naast haar zit.
Hoorde hun zeggen dat je niet te dicht bij de muur mag staan, ivm storingen met de zenders ofzo. Viel me bij Aafke ookal op.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Sunshine1974 het volgende:
Niemand heeft ook naar falex wat geroepen!
en ik flip niet, karim en sharon wel, samen met Gerard natuurlijkquote:
nee ze moest schreeuwen naar Faalexquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Idd Flashbox the bestquote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flash is toppie, werkt zich suf voor ons!
Erger nog, hij denkt dat hij écht getrouwd IS al.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Nee Joh alex staat volgende week gewoon op schiphol om Laura op te halen.
Die heeft nog zo'n bord voor z'n hoofd dat hij denkt dat ze nu ook echt gaan trouwen.
Lol, als ze straks aankomt en doet alsof ze hem niet herkent, dat zou echt mooi zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Nee Joh alex staat volgende week gewoon op schiphol om Laura op te halen.
Die heeft nog zo'n bord voor z'n hoofd dat hij denkt dat ze nu ook echt gaan trouwen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat dus. Roltraphoer heet dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze zei zelf in haar openingsfilmpje dat ze alle mannen wel even om haar vingers ging winden. Dan moet ze niet gaan zeuren als de regie gebruik maakt van dat gegeven. Dat ze daarin behoorlijk faalt is een 2e..
Gewoon gebruikt om Alex af te serveren dus, ja maar ook om Flip te redden wil ik wedden. Hoeveel Alex stemmers zouden anders op Karim ( Pro Gerard / Anti Flip ) gestemd hebben? En Karim had alleen al meer dan Flip....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eerlijk... Eerst haar fake geheim met GuidOh , daarna haar huwelijk met Lex en toen de 3 daagse opdracht om met karim te flirten ... binnen 1 minuut ... Onmogelijk dus en onmenselijk hoe fake ze ook is terwijl haar echte geheim nooit tersprake is geweest... Gewoon gebruikt om Alex af te serveren dus ....
En toch soms hou ik mn twijfels over haar gevoelens .... maar ja de komende unlock van de SL zal mogelijk reeds nieuwe inzichten geven...
Ik eigenlijk alleen Karim en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en ik flip niet, karim en sharon wel, samen met Gerard natuurlijk
Nee ze zouden teveel kunnen horen en dat wilde ze nu vermijden.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hoorde hun zeggen dat je niet te dicht bij de muur mag staan, ivm storingen met de zenders ofzo. Viel me bij Aafke ookal op.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Geen beter streamlockverslaggeefster dan heksje![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja hè hè aan Gerard kan geen ene andere bewoner aan tippenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik vind Gerard vele malen knapper dan Alex en????
Dat haalt Gerard binnen n kwartier. Jammer voor jou joh.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgende week Gerat in zijn eentje op de nominatie. SMS target zetten wordt die niet gehaald dan is het dooooeeeei.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Samen met Sharonquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen Karim en Gerard
Zet dat eens in feedback , wilde een eigen topic vioor haar als we streamlocks hebben maar krijg geen gehoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Geen beter streamlockverslaggeefster dan heksje![]()
![]()
![]()
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Ik ben wat dat betreft ook zo maar heb niks niet gevoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg moet ik dat wijf niet Mo dus, daar zat ik naar te kijken
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..ja eigenlijk wel vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt een Gerardfixatie te hebben ontwikkeld, waarde Psych...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgende week Gerat in zijn eentje op de nominatie. SMS target zetten wordt die niet gehaald dan is het dooooeeeei.
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..ja je bent de enigste...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Vond het ook wel een erg harde actie van sst hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan toch een topic openen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zet dat eens in feedback , wilde een eigen topic vioor haar als we streamlocks hebben maar krijg geen gehoor.
Dan maak je dat toch gewoonquote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zet dat eens in feedback , wilde een eigen topic vioor haar als we streamlocks hebben maar krijg geen gehoor.
Ik vind dat nog altijd vooral een faal-casting. Aafke werd schijnbaar ook gepushed om iets met haar Bi-zijn te doen bv. Maarja het moest ook allemaal nogal gehaast begreep ik dus tsja.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze zei zelf in haar openingsfilmpje dat ze alle mannen wel even om haar vingers ging winden. Dan moet ze niet gaan zeuren als de regie gebruik maakt van dat gegeven. Dat ze daarin behoorlijk faalt is een 2e..
Gewoon aanmaken? Of zeg ik nu iets stoms?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Nou ja ik ben de enige die denk dat Laura op recht verdrietig is om het vertrek van Alex (en zich schuldig voelt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 4 keer een kapote planten bakquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
4 zelfs, wat een luxe daar in dat portugal
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Flashbox het volgende:
Ze zullen allemaal wel even kennis mogen maken met Johanna tijdens deze streamlock
Vond het vooral zielig dat Maik geen familie zag maar een of ander verveelde doos die in een waanwereldje leeft, en alleen voor de publiciteit dit even heeft gedaan. (Zag je de foto's eerder in de Dailyshow? Johanna in haar naakie alles?)quote:
Vermoedelijk? Man als je sst aanzet op de tv gaat het naar zwavelquote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Joanna is de mol. Ze heeft al zo vaak aangegeven dat haar ma dagelijks contact heeft met "de baas", dus niet "de stem". En "de baas" is een vrouw, vermoedelijk hummie.
Ja tuurlijk, als de mods het er niet mee eens zijn bungelt er zo een slotje aan, maar ik gok dat dat in dit geval helemaal niet zal gebeuren.... Goed topic voor heksjequote:
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Ja, ik vrees van wel. hysterische kleppermolens als Mo roepen bij mij niet echt gevoelens op als ze weer eens zitten te janken, als het nu Sharon was of zelfs Jo dan wel waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
be nice or go away
Ik zat wel met een brok in mijn keel maar dat was meer voor Johanna dan Mo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ook zo maar heb niks niet gevoeld
Zo erg moet ik dat wijf niet Mo dus, daar zat ik naar te kijken
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn top 3 van de users (is weer eens wat anders)
1. Flashbox (voor zijn filmpjes)
2. Toverheksje (voor insite info tijdens de SL)
3. Stability voor de leuke "fakes"
+1quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeienavond allemaal !!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef utrecht1970 het volgende:
haha...ik ben voorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef Wilskracht het volgende:
Maik er uit zijn zus er in?
Wie stemt voor?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef MargrietV het volgende:
Mo gaat 24 uur aanvragen want ze moeten haar altijd hebben!
precies, ik dacht eerst dat maik op haar dook zo van oh wijffie ik heb je zo gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ik zat wel met een brok in mijn keel maar dat was meer voor Johanna dan Mo.
Je kunt je beter gaan afvragen wat er wél goed gegaan is. Al was de uitzending van vandaag wel grappig. Maar er is een dun lijntje tussen vermaak en mensen kapot maken. Ik vond die pa van Mo echt heel sneu en die ex van Maik ook. oelde ik me daar niet lekker bij. Voelde niet echt lekker om naar te kijken. Die Mo doet me niks, maar die pa, die kiest hier ook niet voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind dat nog altijd vooral een faal-casting. Aafke werd schijnbaar ook gepushed om iets met haar Bi-zijn te doen bv. Maarja het moest ook allemaal nogal gehaast begreep ik dus tsja.
Van mij mag die familie gewoon lekker thuisblijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef Wilskracht het volgende:
Maik er uit zijn zus er in?
Wie stemt voor?
dank je wel , lieverdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Het kwam in eerste instantie keihard aan bij Moody Mo, maar die voelde zich in eerste instantie gesteund door de afwijzing van Johanna door Maaike. Johanna was buiten beeld, en de twijfels sloegen meteen weer toe bij Moody Mo.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk dat ze Maaike nu helemaal door het slijk haalt, zodat hij bewijst dat hij voor haar gaat, en niet voor Johanna.....I am not a complete idiot, some parts are still missing
Ben ik nou de enige die echt met een brok in de keel zat toen Mo zag hoe Maik geconfronteerd werd met Johanna? De spanning was van haar gezicht af te lezen..Nee hoor ik zat ook met een brok in mn keelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb jij helemaal niks mee te maken. Jij lijkt wel gefixeerd op mij in plaats van lekker te cossen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je lijkt een Gerardfixatie te hebben ontwikkeld, waarde Psych...
Steunstem!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja en wat ik nu zie, nee hoor daar doe ik heen verslag van ik schaam me doodquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vermoedelijk? Man als je sst aanzet op de tv gaat het naar zwavelruiken, tuurlijk Hummie!
ja hahaha, en Mo had nog wel de meeste grootheidswaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Overigens kwam ik echt juichend van de bank af toen bleek dat Sharon de populairste was (en Mootje de minste)
In zoverre hij kreeg van de week de beelden te zien hoe ze over hem dacht en meneer bord voor zijn kop lulde dat voor zichzelf ook weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, verrassend hè?![]()
Hoop dat dit opvalt bij Gerard en Karim!
En toch vind ik het wel zielig voor Alex, hoor.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en wat ik nu zie, nee hoor daar doe ik heen verslag van ik schaam me doodzie wel laura haar rechtertiet aan karim tonen arme jongen wordt net zo rood als zijn broek
Niet uithalen naar degeen die wel normaal met je wenst te Cossen.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal niks mee te maken. Jij lijkt wel gefixeerd op mij in plaats van lekker te cossen.
dat doe jij toch ook niet met je anti-gerard spam.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal niks mee te maken. Jij lijkt wel gefixeerd op mij in plaats van lekker te cossen.
Mensen alsjeblieft!! STOP.MET.SHOARMA.BESTELLEN.IN.DE.COS!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral dat ze nog even gilde toen ze het hoorde: WAT?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Overigens kwam ik echt juichend van de bank af toen bleek dat Sharon de populairste was (en Mootje de minste)
Dat zou wel echt tof zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij hebben ze alsnog die Johanna de tent ingeschopt
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen alsjeblieft!! STOP.MET.SHOARMA.BESTELLEN.IN.DE.COS!!!
Eensquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt gelijk.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, zo heel verlegen/bescheiden. Lief. En ook dat ze haar kans op telefoon met thuisfront volledig aan Mo gunde, vond ik echt heel oprecht. Ben alleen bang dat Sharon te lief is voor de finale.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral dat ze nog even gilde toen ze het hoorde: WAT?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |