Oja, dat was waar ik het van herkendequote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
met dat kapsel van de dikke<<__ van de dunne. laurel en hardy
Mo betrok alles weer op zichzelfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
eMo was aan het huilenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Maar laten ze dan "per ongeluk" ff vergeten hem van de zolder af te halen.....quote:
niets is wat het lijktquote:
alles op stream 5quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
klote SL, naja ga ik maar even douchen dan
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 2 moeten er niet uit
Alhoewel... Karim mag vlak voor de finale wel weg.
Nee hoor, hij gaat de geheime kamer in!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ah, Johanna wordt nu het huis in gebracht
Nee maar ze werden wel op een 1 tot 5 podium gesorteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
Ze hebben geen percentages genoemd toch?
Ja en Alex naar de geheime kamerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ah, Johanna wordt nu het huis in gebracht
yepquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
wedden dat sletje laura binnen een week met karim aan gaat pappen?
Wat nog intressanter is, de rest van de bewoners ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Toch nog iets positiefs, mo weet wel dat ze absoluut niet populair is!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
EN RUIL MET ALEXquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Als ze dat doet is ze echt het grootste hoertje van een rls ooitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
wedden dat sletje laura binnen een week met karim aan gaat pappen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
Die "peptalk" van der vader miste iets heel belangrijks voor Moody Mo....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Dat was absoluut het allerallerbeste onderdeel van deze afleveringquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |