quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Darakka het volgende:
De Lijnen zijn Gesloten
De uitslag:
Philip 41%
Alex 30%
Karim 29%
Dan is er echt gesjoemeld!
Klopt samenwerking met Net5 :quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
jo is te relaxt ze jankt niet ZE WEET DAT FLIP BLIJFT! kan niet anders!!!
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
Ik kan er nog niet over uit laat Maik zo'n mooi meisje gaan voor onhygiënische etterbak als Mo
Of ze heeft zo'n pilletje op...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
ze kwam een beetje nep over met haar ingestudeerde tekstquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
Ik kan er nog niet over uit laat Maik zo'n mooi meisje gaan voor onhygiënische etterbak als Mo
De meest sexy bewoner zal wel gewenst zijn denkt zequote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
denk het niet ze lopen al uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef bergenzand het volgende:
en zometeen een reclame break wedden??
Tja ware gevoelens laten zich niet leiden. Ze zijn echt verliefd en het zijn hun eigen levens en keuzes.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
quote:
pleasohpleasequote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef Razor21 het volgende:
Dan moet Karim op 1 staan kan niet anders.
Hmmmz ik zie toch liever een Johanna dan een Moquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ze kwam een beetje nep over met haar ingestudeerde tekst
idd, dat kapsle staat haar echt nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Darakka het volgende:
Wat zie je er weer lelijk uit Laura! Gefeliciteerd! Hoe krijg je het voor elkaar?
Gerard heb maar een echt maatje en dat is Karim en die blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |