Oja, dat was waar ik het van herkendequote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
[..]
met dat kapsel van de dikke<<__ van de dunne. laurel en hardy
Mo betrok alles weer op zichzelfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
eMo was aan het huilenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Niki.P het volgende:
Lau zegt, ik iwst wel dat ie naar huis ging twee seconde later SL (wat gebeurder op de andere stream??)
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Maar laten ze dan "per ongeluk" ff vergeten hem van de zolder af te halen.....quote:
niets is wat het lijktquote:
alles op stream 5quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef DjinN het volgende:
klote SL, naja ga ik maar even douchen dan
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 2 moeten er niet uit
Alhoewel... Karim mag vlak voor de finale wel weg.
Nee hoor, hij gaat de geheime kamer in!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ah, Johanna wordt nu het huis in gebracht
Nee maar ze werden wel op een 1 tot 5 podium gesorteerdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
Ze hebben geen percentages genoemd toch?
Ja en Alex naar de geheime kamerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
yepquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
wedden dat sletje laura binnen een week met karim aan gaat pappen?
Wat nog intressanter is, de rest van de bewoners ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Toch nog iets positiefs, mo weet wel dat ze absoluut niet populair is!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
EN RUIL MET ALEXquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Reksie1981 het volgende:
LAURA, PAK JE KOFFER IN je hebt 20 seconden!
Als ze dat doet is ze echt het grootste hoertje van een rls ooitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze GVD er weer een afgebladderde bloempot neergezet en Gerard had het voor de live nog wel zo mooi opgeknapt.
[ afbeelding ]
Die "peptalk" van der vader miste iets heel belangrijks voor Moody Mo....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Dat was absoluut het allerallerbeste onderdeel van deze afleveringquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Day het volgende:
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerardquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, ik gun jou zeker een paar weken liggende hangende klagende stelletjes!
Die slaapt vanavond in hetzelfde hotel als Faalex, bunga bunga!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
helemaal nu ze weet dat Karim de populairste wasquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
Ik!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Wie was er nog meer teleurgesteld dat Johanna niet voor meer drama gezorgd heeft? Eerlijk zeggen!
en Sharon wint de pot?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerard
geweldig om te zien, helaas kreeg het manipulerende kreng daarmee wel voor elkaar dat zij mocht praten en sharon nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dat was absoluut het allerallerbeste onderdeel van deze aflevering![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Alex naar de geheime kamer
Ik ook wel ik wou dat ze mee naar hebben moestquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Wie was er nog meer teleurgesteld dat Johanna niet voor meer drama gezorgd heeft? Eerlijk zeggen!
Dat gesprekje was zeer lafjes, maar de reactie van mo en maik vond ik wel prima eigenlijk. Ik zeg: Volgende week weerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef MargrietV het volgende:
Ik kots op Maik, hij is gewoon een user, bah bah bah. Mooie praatjes, geen enkele inhoud.
Jij bent gekquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst M&M eruit(te beginnen met Maik), dan Laura, dan Karim, dan Joanna... en in de finale Flip, Sharon en Gerard
ikkuhquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
Lijkt me dat dat wel ff gaat duren.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Dark het volgende:
TOP TT![]()
Hoe lang duurt het voordat Lau Karim binnen hengelt?
Kon niet, want ze WIST dat flip bleef, zei ze hem de hele dag al. anders had ze wel de hele avond gejankt, geloof me! Ik kan niet zonder flippie whoooeeeaaahhhquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Day het volgende:
het was haar manier om een sterke speler uit het huis te krijgenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Laura niet kut en volgens mij is ze echt wel een beetje verdrietig alleen niet zo als Jo en Mo hysterisch
welnee, Laura was door de stem gewaarschuwd dat het falen van haar missie grote consequenties voor Alex zou hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt Laura niet kut en volgens mij is ze echt wel een beetje verdrietig alleen niet zo als Jo en Mo hysterisch
Ik ben echt benieuwd of Mo nu welicht genomineerd gaat worden eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus , ik zie haar er echt voor aan ,golddiggerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
helemaal nu ze weet dat Karim de populairste was
En hij heeft niet gezegd dat hij trots is!!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die "peptalk" van der vader miste iets heel belangrijks voor Moody Mo....
Vaders heeft niets gezegd over de "konijntjesdans", dus weet Moody Mo nog steeds niet hoeveel er precies is uitgezonden.......
inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat Lau het erger vindt, dat ze nummer 3, van de 4, op de popupoll staat, dan dat Faal weg is.
Ja Lau, heel Nederland vindt niet zoveel van je,
JoHANna heb ik het over.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Kon niet, want ze WIST dat flip bleef, zei ze hem de hele dag al. anders had ze wel de hele avond gejankt, geloof me! Ik kan niet zonder flippie whoooeeeaaahhh
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef stormiot het volgende:
Vraag me af wat er met hun gezamelijke kluis gebeurt. Helft er uit? Of alles voor Lau?
Huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
het was haar manier om een sterke speler uit het huis te krijgen
Sharon en Philip in de finalequote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... waarom ben ik gek?
klopt helemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik, Johanna bleek weinig toegevoegde waarde te hebben.
Ze had verwacht dat Maik in dubio zou komen.
Wel leuk dat Monique nu weet dat NL haar uitkotst.
Ook opmerkelijk dat haar vader eigenlijk alleen de groetjes van iedereen deed en verder niets zei.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?
Yep, viel mij ook al op. Maar ach, er moet nog wel iets overblijven om over te janken voor Mo natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
En hij heeft niet gezegd dat hij trots is!!
Heeft ze er al iets over gezegd?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef marky het volgende:
Nou Laura was wel heel erg bedroefd om het vertrek van Alex. Kreeg meer het idee dat ze een opgeruimd staat netjes gevoel erbij heeft. Bij het vertrek van Guido huilde ze wel echt.
Haha, of je bekijkt t zo: Door zn exit gaat faalex failliet, dus Laura ookquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd? Dat krijgt de overblijvende automatisch alles van degene die is heengegaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |