quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie ligt niet altijd onder zoals je na deze foto's wel zou denken
[ afbeelding ]
Even de aandacht gevraagd
[ afbeelding ]
Groetjes aan Qwea
Spannend hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed, ze gaat morgen even naar school, met begeleiding natuurlijk.
Idd spannendquote:
Sjefke is heul niet rustig, die bespringt me als ik binnen komquote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij hebt een rustige kat die andere katten gewend is, non? Dus als je erbij bent zou ik ze gewoon loslaten en kijken hoe het gaat
Nu je fulltime ver weg woont kan je ze ook nooit meer ontmoetenquote:
Ja maaarrr, hij is wel OK met andere katten tochquote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke is heul niet rustig, die bespringt me als ik binnen kom
Ik ga Sawyer met de trein halen, kan ik onderweg knuffelen
Heulegaar wel. Net alsof ik nooit in Drenthe komquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu je fulltime ver weg woont kan je ze ook nooit meer ontmoeten
Wat is er met R?
Ja, maar ik vind het spannend nu alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja maaarrr, hij is wel OK met andere katten toch
Wat heb je hier te zoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heulegaar wel. Net alsof ik nooit in Drenthe kom![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke is heul niet rustig, die bespringt me als ik binnen kom
Ik ga Sawyer met de trein halen, kan ik onderweg knuffelen
Ik mocht langskomen bij jou, dan zou je taart bakken zei jequote:
Oh ja! Nou, wees welkom.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht langskomen bij jou, dan zou je taart bakken zei je
Joh, die is zo wispelturig als het weerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, die is zo wispelturig als het weer
Kom hier maar langs. Dichterbij, bakken we boterkoek en taart
Nou ja zegquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, die is zo wispelturig als het weer
Kom hier maar langs. Dichterbij, bakken we boterkoek en taart
Ja, die moest je eerst aan MM vragenquote:
Met extra gratis dubbele kilo's er ook bij?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik heb een driedubbele chocoladetaart in de aanbieding! Een chocoladetruffeltaart mag ook, ijstaart, koekjes, zeg het maar
Netjes toch.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
De nieuwe buurvrouw kwam langs, met een plantje en een kaartje![]()
" veel geluk in jullie nieuwe huis "
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Cakes en boterkoek bak ik met mijn ogen dicht
Morgen?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik heb een driedubbele chocoladetaart in de aanbieding! Een chocoladetruffeltaart mag ook, ijstaart, koekjes, zeg het maar
I don't care, ik eet het toch nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met extra gratis dubbele kilo's er ook bij?
Ja nou, anders stuurde ik pizza's en hoeren een kaart naar je oude adresquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I don't care, ik eet het toch niet
Light cheesecake staat ook op het menu
Dat was toch voor mij?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet je schamen dat je mijn nieuwe adres nog niet hadquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, anders stuurde ik pizza's en hoeren een kaart naar je oude adres
Ik heb de verhuiskaart gemist zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet je schamen dat je mijn nieuwe adres nog niet had
Jawel, maar ik eet maar één stukje per 2 jaar of zoquote:
Vaak wel dunquote:
Ja, dat moet nog gemaakt worden en opstijven enzo, dat lukt nietquote:
Huize Padua toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet je schamen dat je mijn nieuwe adres nog niet had
Krijg je het niet zo snel stijf?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat moet nog gemaakt worden en opstijven enzo, dat lukt niet
Nu beginnen. Tegen de tijd dat Tombo en ik bij jou zijn is het vast een prima stijfje.quote:Op [url=http:ombo//forum.fok.nl/topic/1634452/1/50#95190623]donderdag 7 april 2011 21:48[/url] schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat moet nog gemaakt worden en opstijven enzo, dat lukt niet
Vastgelegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik beloof plechtig, bij een volgende asielactie niet te ver weg en niet te warm, neem ik een taart mee.
Dan doe ik met je mee, want Elies zal wel weer een tietentaart willen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik beloof plechtig, bij een volgende asielactie niet te ver weg en niet te warm, neem ik een taart mee.
Ja, dat moet dit jaar eigenlijk wel vind ik nu we vorig jaar een pauze hebben ingelastquote:
Yesch?quote:
Heb ik niet in huihuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu beginnen. Tegen de tijd dat Tombo en ik bij jou zijn is het vast een prima stijfje.
Ik sla even over hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb helemaal geen adres van Q
En taart ja lekker alleen momenteel niet. Al mogen die extra kilo's wel naar mij momenteel als iemand voor mij dan een paar dagen wil spugen. Kan ik weer eens eten waar ik zin in heb
Jij werkt zeker met dat leuke fondant? Dat vind ik nog viezer dan een normale taart, maar dan kan je wel prachtdingen mee makenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee, want Elies zal wel weer een tietentaart willen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha woon je in Drenthe ofzo.
Oh wacht.
Nou wat flauw.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik sla even over hoor![]()
Ik doe gelukkig alleen aan overgeven als ik echt echt echt ziek ben, verder kan ik het niet eens al zou ik willen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb de verhuiskaart gemist zeker?
Ja, als ik er zin in hebquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij werkt zeker met dat leuke fondant? Dat vind ik nog viezer dan een normale taart, maar dan kan je wel prachtdingen mee maken
Daar ga ik mijn non-fondanttaart niet naast zetten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, als ik er zin in heb. Ik moet een tietentaart voor Elies en een carrot cake en cheesecake voor Grees.
Volgens mij ben ik nu een van de weinigen die het wel heeftquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn non-fondanttaart niet naast zetten hoorDan bak jij maar
Ik zal hele lelijke maken okee? Een cup AA en een cup G, met Marlies Dekkers BH.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe er een van Sapph.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal hele lelijke maken okee? Een cup AA en een cup G, met Marlies Dekkers BH.
Klopt, en oh ohquote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu een van de weinigen die het wel heeft
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal hele lelijke maken okee? Een cup AA en een cup G, met Marlies Dekkers BH.
Dat laatste doet het hemquote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu moeten we allemaal Tombo bestoken voor je adres want ik weet niet wanneer en of oh-oh nog terug komt
Of je vraagt het aan Q zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu moeten we allemaal Tombo bestoken voor je adres want ik weet niet wanneer en of oh-oh nog terug komt
Dat zou veel te logisch zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het slaat helemaal nergens op![]()
Ik heb nog vet veel over. Ik zal wel ff verhuiskaarten morgen rond gaan sturenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat je geen verhuiskaarten hebt gestuurd
Maarre Q wat is je adres?
Ja goffer, die krijg ik zeker niet omdat ik je adres al hebquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog vet veel over. Ik zal wel ff verhuiskaarten morgen rond gaan sturen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Muis006 het volgende:
WTF wat voor loserband is Maroon 5. Ik was de clip van Misery aan het kijken wantGleeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het slaat helemaal nergens opnieuwe al uit?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zo tof zijn ze niet hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja goffer, die krijg ik zeker niet omdat ik je adres al heb
Dan werkt de bloedverdunner goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
Tering zeg, net fraxiparine gespoten... elke x als ik dat doe krijg ik of gelijk een blauwe plek of een punt bloedingklote spul.
Wel heppy?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
Het is toch geen foto van de onderzeer met "Wij zijn verscheept" eronder he?
Ja, als het mag wil ik je adres ook wel, kan ik je ook eens een kaartje sturen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat je geen verhuiskaarten hebt gestuurd
Maarre Q wat is je adres?
Pijnlijk valt wel meequote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan werkt de bloedverdunner goed.![]()
Maar wel vervelend en hopelijk niet te pijnlijk.
Drop je adres ff per pm, stuur ik je ook zo'n kaart ding.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja, als het mag wil ik je adres ook wel, kan ik je ook eens een kaartje sturen.
Subcutaan FTW!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pijnlijk valt wel meehumira is kutter
Indaha: DOE HET NIET!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres ff per pm, stuur ik je ook zo'n kaart ding.
ZWABBERRRRRRRRR. Hoessie? Met je liefdesleven?quote:
Nog een weekjequote:
Gaat humira ookquote:
It is ur burstdayquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
errr, ik laat dat maar even voor wat het is
Intramusculairquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat humira ookinter musculair ( dat was het toch?) Doet ook geen pijn. B12 ftw
Doe je lolbroek es uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
Het is toch geen foto van de onderzeer met "Wij zijn verscheept" eroder he?
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Intramusculair= in een spier
/wijsneus
Is humira ook sc (geen idee, nooit gespoten)? B12 is intra musculair toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat humira ookinter musculair ( dat was het toch?) Doet ook geen pijn. B12 ftw
Ik ben blij voor je.quote:
Jup en jup. Maar in humira zit citroenzuur. Brandt als de flikkerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is humira ook sc (geen idee, nooit gespoten)? B12 is intra mutsculair toch?
Is gestuurdquote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Drop je adres ff per pm, stuur ik je ook zo'n kaart ding.
Open ik hem morg, kan ik gelijk schrijvenquote:
Pijpbeurt?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ja das waar ja![]()
ik weet ook al wat ik krijg
Ow klinkt nice. Not.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup en jup. Maar in humira zit citroenzuur. Brandt als de flikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
neequote:
Why not, als ze me pizza en zand stuurt, stuur ik die gewoon terug naar haar, ik heb dan ook haar adres en als dat niet lukt ik heb nog meer adressen van hierquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow klinkt nice. Not.
Qwea, het menselijke speldenkussen.![]()
And why do you mess with my quote?
It was not meeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wie dan?quote:
Nevah!quote:
Ze heeft wel gelijk.quote:
Een echte nerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee
van mijn moeder een 3ds, en van mijn vader een airbrush
van mijn zusje krijg ik world of warcraft
Dus als je mij geen pizza kan sturen, stuur je het naar de rest?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Why not, als ze me pizza en zand stuurt, stuur ik die gewoon terug naar haar, ik heb dan ook haar adres en als dat niet lukt ik heb nog meer adressen van hier
Ik geef de pizza wel met Saywer mee hoor, en voor het zand zoek ik wel een andere liefhebber, volgens mij had Asfalt nog wat in de tuin nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
* note to self: adres niet aan Indaha geven*
I'll take that as a complimentquote:
Zo lang je de SC mijn adres maar niet geeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Qwea het volgende:
Ik ga trouwens niet iedereen in de SC mijn adres gevengewoon, dat je het ff weet
3 pm's nu die zal ik sowieso ff sturen. En de mensen die mijn adres al hadden zoals grees, ing,cat.:)
Bang voor pizza'squote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo lang je de SC mijn adres maar niet geeft.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo lang je de SC mijn adres maar niet geeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je Hara d'r adres moet posten!
I hope not. Kijk, als greys mijn nieuwe adres had en tombo niet, no probquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Bang voor pizza's,nee ik neem niet aan dat iemand zo maar adressen aan anderen doorgeeft.
Oke :quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat je Hara d'r adres moet posten!
Volgens mij heb ik je oude adres nooit gehad.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hope not. Kijk, als greys mijn nieuwe adres had en tombo niet, no prob
Maar over het algemeen ben ik daar niet zo heel blij mee. Of het moet voor iets belangrijks ofzo zijn. Maar mensen die mijn adres hebben kunnen dat zelf heel goed inschatten. Daarom hebben ze ook mijn adresbikos ai trust tem wit it!
dat doet me er aan denken, ik vond laatst de reservesleutel van JJH zijn surprise in mijn portemonneequote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou er trouwens ook heul niet blij van worden als iedereen mijn adres had. Veel mensen hebben het intussen al, maar dat wil ik toch graag zelf in de hand houden.
Echt wel. Weet ik vrij zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je oude adres nooit gehad.![]()
Joe trust mie now?
Whehehehehe, ik heb wel eens op huisjespark het Kuierpadtien geslapenquote:
Nee, ik vind ook dat als iemand een adres wil, diegene zelf dat moet geven en niet via viaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou er trouwens ook heul niet blij van worden als iedereen mijn adres had. Veel mensen hebben het intussen al, maar dat wil ik toch graag zelf in de hand houden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doet me er aan denken, ik vond laatst de reservesleutel van JJH zijn surprise in mijn portemonnee
De mijne heb je.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt wel. Weet ik vrij zekervolgens mij heb ik jouwe ook.
Ff zappen
Thanks voor het vertrouwen en ik zal het niet beschamenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hope not. Kijk, als greys mijn nieuwe adres had en tombo niet, no prob
Maar over het algemeen ben ik daar niet zo heel blij mee. Of het moet voor iets belangrijks ofzo zijn. Maar mensen die mijn adres hebben kunnen dat zelf heel goed inschatten. Daarom hebben ze ook mijn adresbikos ai trust tem wit it!
Ik ging de postcode zoeken om je een kaart te sturen:quote:
quote:Resultaten zoekopdracht
Uw zoekactie heeft geen resultaat opgeleverd. Hieronder vindt u de gegevens zoals wij die geïnterpreteerd hebben, verbeter deze waar nodig en probeer het opnieuw.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging de postcode zoeken om je een kaart te sturen:
[..]
Ja, ik woon geheim enzo. Gelukkig maar, met Qwea hier die mijn adres zo de openbaarheid in gooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging de postcode zoeken om je een kaart te sturen:
[..]
Ik kan je adres zo van internet halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik woon geheim enzo. Gelukkig maar, met Qwea hier die mijn adres zo de openbaarheid in gooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Piep niet. Stalkers ftwquote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik woon geheim enzo. Gelukkig maar, met Qwea hier die mijn adres zo de openbaarheid in gooit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan je adres zo van internet halen.
Edit: ja, je staat er nog!
No fair, inside informationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Vertrouwen.quote:
Ik snap niet waarom je stom zou zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Ynske het volgende:
k voel me zo'n stom wijf
k rijd net naar huis, en zie gewoon dat er voor de auto voor me een kat de weg oversteekt, en dat ie aangereden word, die voor me ook gewoon doorreed. ben gestopt. arme beest was meteen weg, jankend en kokhalzend de dierenambulance gebeld, die zijn m op komen halen.
Hoef jij je toch niet stom om te voelen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Ynske het volgende:
k voel me zo'n stom wijf
k rijd net naar huis, en zie gewoon dat er voor de auto voor me een kat de weg oversteekt, en dat ie aangereden word, die voor me ook gewoon doorreed. ben gestopt. arme beest was meteen weg, jankend en kokhalzend de dierenambulance gebeld, die zijn m op komen halen.
O Ynske wat shit om dat mee te maken, maar goed dat je gebeld hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Ynske het volgende:
k voel me zo'n stom wijf
omdat ik erbij stond te kokhalzenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je stom zou zijn?
Waarom voel je je een stom wijf? Ik denk dat ik ook jankend op had gebeld, is niet niks om te zien. Goed dat je gebeld hebt iig! Heeft de kat het niet overleefd?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Ynske het volgende:
k voel me zo'n stom wijf
Oh bah, wat akelig.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef Ynske het volgende:
k voel me zo'n stom wijf
nee,quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom voel je je een stom wijf? Ik denk dat ik ook jankend op had gebeld, is niet niks om te zien. Goed dat je gebeld hebt iig! Heeft de kat het niet overleefd?
prima tochquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Ynske het volgende:
ow, heb vandaag nog beoordeling gehad, doe t te goedmoet een label erbij gaan bellen
als ze dan meer betalen welquote:
Die eerste post kan wel wegquote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Tijger in Blijdorp stikt voor ogen van publiek
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
Tijger in Blijdorp stikt voor ogen van publiek
Dat is beter nieuwsquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
De PvdA twijfelt niet langer en steunt het voorstel van Marianne Thieme (Partij voor de Dieren, PvdD) om een einde te maken aan het onverdoofd ritueel slachten van dieren. Met de PvdA erbij is er een ruime meerderheid in de Tweede Kamer voor, want eerder schaarden PVV, SP, GroenLinks en D66 zich al achter de PvdD.
Thieme wil af van de uitzondering in de wet die het joodse en islamitische slachters toestaat dieren zonder verdoving te slachten. Volgens wetenschappers en dierenartsen hebben dieren die zo worden gedood extra stress en pijn.
CDA, ChristenUnie en SGP willen geen verbod op het onverdoofd ritueel slachten. Ook de VVD twijfelt, omdat een verbod de vrijheid van godsdienst zou raken.
De Kamer praat volgende week over het voorstel van Thieme.
Hoeraaaaaa
Dat is niet mijn probleem, vriend.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
nice, ben wel benieuwd hoe ze het halal probleem gaan oplossen
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, vriend.
Dat probeerde ik al 16 keer, maar toen lag mijn KPN er uitquote:
Ik kijk het filmpje nietquote:
Ik ben niet thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al 16 keer, maar toen lag mijn KPN er uit
Jij geen last van? Hij vliegt er af en aan uit hier.
Open er een topic over!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
De PvdA twijfelt niet langer en steunt het voorstel van Marianne Thieme (Partij voor de Dieren, PvdD) om een einde te maken aan het onverdoofd ritueel slachten van dieren. Met de PvdA erbij is er een ruime meerderheid in de Tweede Kamer voor, want eerder schaarden PVV, SP, GroenLinks en D66 zich al achter de PvdD.
Thieme wil af van de uitzondering in de wet die het joodse en islamitische slachters toestaat dieren zonder verdoving te slachten. Volgens wetenschappers en dierenartsen hebben dieren die zo worden gedood extra stress en pijn.
CDA, ChristenUnie en SGP willen geen verbod op het onverdoofd ritueel slachten. Ook de VVD twijfelt, omdat een verbod de vrijheid van godsdienst zou raken.
De Kamer praat volgende week over het voorstel van Thieme.
Hoeraaaaaa
Hé Multiplyquote:
Oognip, van harte met je goede resultaten!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het filmpje gekeken maar zag er (gelukkig) niet zo veel op.
Ik ga lekker naar bed met een heerlijk vooruitzicht; lekker uitslapen, weken lang
Welterusten
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 05:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Mogguh was gvd om 5 uur al klaarwakker
Spannend!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Zenuwachtig, Oscar-dag.![]()
Jip voelt wat aan, die zit al sinds ik wakker ben strak tegen me aangeplakt.
Komt ie vandaag bij jullie wonen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze leveren blijkbaar wel veel kapotte spullen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
Niks dan lof over samsung.2 weken terug adapter opgestuurd,2 dagen later was hij terug. Maandag laptop opgestuurd, net terug gekregen
Ik hou van Samsung
Prima servicequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
Niks dan lof over samsung.2 weken terug adapter opgestuurd,2 dagen later was hij terug. Maandag laptop opgestuurd, net terug gekregen
Ik hou van Samsung
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze leveren blijkbaar wel veel kapotte spullen.
Leuk! Wat voor kleur?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prima service![]()
Ik ga mijn haar maar weer eens verven denk ik, heb nog wel ergens een pakje liggen.
26 meiquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer is je TTT, Hitomi? En wat voor auto wil je?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Cat heeft wel gelijkquote:
Iets donkerroodachtigs geloof ik, die heb ik meestalquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef Oognip het volgende:
Leuk! Wat voor kleur?
Ik ga vandaag naar de kapper
Mooie kleuren vind ik dat altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets donkerroodachtigs geloof ik, die heb ik meestal
Deze:
[ afbeelding ]
Ook zoiets, maar dan een beetje verschotenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef Oognip het volgende:
Mooie kleuren vind ik dat altijdWat voor kleur haar heb je nu?
Ja Oscarquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Oscar, altijd leuk een pup
![]()
Wij hebben ook een feestelijke dag , onze jongste kat Speedy wordt 4 jaaren we zijn vandaag 13 jaar getrouwd
![]()
Een foto van de jarige
http://i53.tinypic.com/14t06zp.jpg
Zie bovenstaande.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
Zo, ff haar doen en dan ff met Mike, Baloe en de rolstoel op pad
Of zij weet iets dat jij niet weetquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend werd net door onze nieuwe buurvrouw gefeliciteerd dat ie papa is geworden
Ze had de verkeerde te pakken
En waarover moet je nu gaan bellen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Ynske het volgende:
vandaag elearning nieuwe label al gemaakt, nu meeluisteren en misschien zelfs straks al bellen
Of zit ie soms verdacht lang bij de buurvrouw?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend werd net door onze nieuwe buurvrouw gefeliciteerd dat ie papa is geworden
Ze had de verkeerde te pakken
Vlotjequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Greys het volgende:
Of zit ie soms verdacht lang bij de buurvrouw?
Oh ik zie het nuquote:
Word je niet knettergek van die auto updates?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu
De auto updates gingen niet helemaal lekker, kreeg allemaal vlakken en zag sommige posts niet.
/kutsmoes
Ik heb ze alleen IN de topics aan staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Word je niet knettergek van die auto updates?
Ik vond het zo onrustig.
Toch nog maar een keer proberen
Ik merk er nu niks van omdat het zo sloom gaat hieroquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze alleen IN de topics aan staan.
Niet in de AT of MyAt. In de topics heb ik geen zin om te gaan F5en dus vind ik het een uitkomst, in de AT of MyAt vind ik het een crime omdat ik dan steeds mis klik als er net weer een update isMaar daar kan je het schuifje dan gewoon naar links zetten.
Greys vroeg laatst waarom jouw vriendin een mobieltje heeft als ze nooit beltegoed heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef asfalthooligan het volgende:
middag ff omkleden opfrissen zoontje halen .
Daarna eten en even douchen en om 8 uur ong zou dinnetje komen zei ze
Dus komt wel goed
Op het werk is het ook officieel nu dus dat obstakel is weg.
Moest daarvoor wel met 1 eerst even praten om kwade koppen te voorkomen ,maar is nu goed.
Dus word weer een mooi weekend
Fijn, zo'n persoonlijk secretaressequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:18 schreef APK het volgende:
[..]
Greys vroeg laatst waarom jouw vriendin een mobieltje heeft als ze nooit beltegoed heeft
Je kan toch nog steeds gebeld worden als je geen beltegoed hebt? Liever zo dan helemaal geen communicatie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn, zo'n persoonlijk secretaresse
En ja, ik vraag het me nog steeds af
En je kunt 112 ook nog bellen als je om een praatje verlegen zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Barbaaf het volgende:
Je kan toch nog steeds gebeld worden als je geen beltegoed hebt? Liever zo dan helemaal geen communicatie.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je kan toch nog steeds gebeld worden als je geen beltegoed hebt? Liever zo dan helemaal geen communicatie.
Goedquote:Overigens vroeg ik me nog af hoe het nu met Boor gaat
Bij Simpel kun je voor 2,50 per maand 100 minuten bellen, en voor nog eens 2,50 heb je er ook nog 100 smsjes bij. Je kunt zelfs alleen die smsjes nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:38 schreef Greys het volgende:
Is ook zo.
Maar om iemand die je leuk vindt nou echt NOOIT een sms te sturen omdat je geen beltegoed hebt... nou ja, oke, het kan
Nu ben jij er natuurlijk veel te jong voor maar vroeger deden we niet andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar om iemand die je leuk vindt nou echt NOOIT een sms te sturen omdat je geen beltegoed hebt... nou ja, oke, het kan
[..]
Goed
No more kotsing!
Hmmz, dit vind ik dus irritant:quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze alleen IN de topics aan staan.
Niet in de AT of MyAt. In de topics heb ik geen zin om te gaan F5en dus vind ik het een uitkomst, in de AT of MyAt vind ik het een crime omdat ik dan steeds mis klik als er net weer een update isMaar daar kan je het schuifje dan gewoon naar links zetten.
Dat krijg je alleen als je zelf in het reactievenster staat. Niet als je gewoon zit te lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dit vind ik dus irritant:
[ afbeelding ]
De keuze valt op uitzettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Dat krijg je alleen als je zelf in het reactievenster staat. Niet als je gewoon zit te lezen.
Keuzes keuzes
Te hard gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Zij is wat van de ouderwetse stempel gelukkig wat ik wel fijn vind .
Je kan met een nieuwe relatie ook te hard gaan soms
Misschien wel gewoon als collega of platonische vriendin?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Te hard gaanJe zoontje gaat haar ontmoeten terwijl jullie nog maar 1 weekend met elkaar door hebben gebracht, als dat niet hard is
No offence.
Let me google that for myselfquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef APK het volgende:
Barbaaf, weet jij waar je in kunt stellen welke browser als standaard browser gebruikt moet worden?
Jawel maar daar werken verschillende mensen en dit mens had ik nog nooit gehad. Ik loop altijd binnen en vraag of ik geknipt kan worden en meestal kan dat, maar nooit meer door dit mens dusquote:
Bij Firefox (nl versie hier): Extra -> opties -> tabblad 'algemeen' -> één na onderste vakje: "altijd controleren of firefox de standaard is".quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef APK het volgende:
Barbaaf, weet jij waar je in kunt stellen welke browser als standaard browser gebruikt moet worden?
Dank je, maar ik had het al op google opgezochtquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Barbaaf het volgende:
Bij Firefox (nl versie hier): Extra -> opties -> tabblad 'algemeen' -> één na onderste vakje: "altijd controleren of firefox de standaard is".
De IE7 (van de zaak) : Tools -> Internet Options -> tabblad "Programs": Onder het lijstje kan je het aanvinken.
Dat komt me bekend voor, had ie dat vorig jaar of zo niet ook al eens?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen
Even in omgekeerde volgorde, want dat is handiger: Fritz bleek een 10cm lange grasspriet in zijn neus en keel te hebben. Daar kwam ie vannacht mee thuis. Niesen, hoesten, kokken, kwijlen en met zijn pootje aan zijn kop grattend.
Dus... ElisaB de DA uit bed gebeld, samen telefonisch door mijn medicijnkast, pilletje in de Fritz (tegen zwelling en om de prikkel te onderdrukken), Fritz bij ElisaB in bed.
Vanmorgen werden we wakker en zag ik een puntje groen. Dat heb ik eruit getrokken en dát bleek dus 10cm lang en de boosdoener te zijn.
Fritzje slaapt, want Fritzje is héél moe
Mogelijk. Alleen hebben ze hem toen helemaal doorgespoeld onder een roesje, maar niets kunnen vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Dat komt me bekend voor, had ie dat vorig jaar of zo niet ook al eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |