quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef Nonneke het volgende:
ben de inloopkast (kleinste slaapkamer) aan het uitbaggeren, tot nu toe 6 vuilniszakken kleding die wegkunnen (incl zak oude werkkleding)
![]()
als ik dat in zo'n inzamelbak gooi gebruiken ze dat nog voor andere mensen toch of worden het poetslappen ?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat gebruiken ze nog wel, mits heel. En anders kun je het ook naar de kringloop brengen
Hij heeft informatica gestudeerd (nerdquote:
dan zou ik t in zo'n bak doen, want als je ziet wat ze bij de kringloop er nog voor durven vragen, dan doe ik er liever iemand gewoon een plezier meequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft informatica gestudeerd (nerd) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.
We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeftdit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
dat of FHF?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte oognip
Nonneke kun je er niemand in je omgeving blij mee maken? De rest kan altijd nog naar zo'n bak
Oognip, wat een naar nieuws, sterkte voor jullie allebei.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft informatica gestudeerd (nerd) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.
We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeftdit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
Ja bijna Pasen hé, dus extra veel lekkers bij Appie.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sterkte Oognip!![]()
Bij de ah hebben ze opeens allemaal nieuwe dingen.
Ook lekkere chococakeMag ik alleen niet, maar tis wel lekker.
Zo nog ff snel boodschappen doen.
Wat een naar nieuws Oognip , sterktequote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief is hij hé!quote:
ik ben en blijf helemaalquote:
Heb jij geen plaats voor hem?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben en blijf helemaalvan die lekkere vent
plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichtingquote:
Dat is wel heel jammer jaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichting
Ook met jeuk? Stomme is, ik heb het al eerder gehad en geen last gehad ervan. Maar toen had ik nog geen remicade gehad. Dus wie weet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Strega het volgende:
<Pagan>
Heey Q, ik reageer ook nogal sterk op fraxiparine, zou me nix verbazen
</Pagan>
In de bijsluiter staat er niks over, Q. Geen jeuk en geen stukjes muisquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
Ook met jeuk? Stomme is, ik heb het al eerder gehad en geen last gehad ervan. Maar toen had ik nog geen remicade gehad. Dus wie weet.
Of je brengt het naar het Leger des heils of naar de weggeefwinkelquote:Op woensdag 6 april 2011 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik t in zo'n bak doen, want als je ziet wat ze bij de kringloop er nog voor durven vragen, dan doe ik er liever iemand gewoon een plezier mee
zoiets jaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je brengt het naar het Leger des heils of naar de weggeefwinkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sick mind]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ik had het al doorgelezen idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In de bijsluiter staat er niks over, Q. Geen jeuk en geen stukjes muis
thnxquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Rewimo het volgende:
O fijn, hier wel jeuk: http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1979
Lekker tegenstrijdig.
Welterusten Oognip en veel succes voor morgenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ga naar bed. Welterusten
Morgen presentatie, spannend!
ga je toch lekker op tijd de mand inquote:
of je wacht ff op Ingquote:
heb je internet op je mobiel?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef asfalthooligan het volgende:
Voelt zich kut
Nog niet eerder 1 gehad waar bij ik zoveel gedult moet hebben
Ze vind het leuk om lieve smjes te krijgen ,maar door geen beltegoed nooit reactie
en geen pc .
Doordeweeks alleen beperkt contact op het werk en niet er buiten pfff
word half gek hier
gezellig!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Het huis dat we gehuurd hebben voor de eerste week van mei, en waarvoor we een aantal mensen hebben uitgenodigd, gaat volledig uit z'n voegen barsten
tja, dan maar meelen?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat is het probleem dus ze heeft beiden niet
Same. Kijk tangled maar mijn ogen pleuren weer eens dicht.quote:
investeren in een postduifquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Ach joh ah, dat is ouderwetselkaar in het weekend en misschien 1 avond doordeweeks zien, en verder veel brieven schrijven.
Ga dan lekker op bed, als je slaapt geneest je lichaam beter en snellerquote:
Leuk!quote:
Wat een consternatie zo op de late avondquote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en Poekie bracht net een muisje binnen en liet 'm daarna los
Wij er achteraan
Gevangen in een emmer en keurig over de heg gemikt
Maar je ziet haar elke dag toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat is het probleem dus ze heeft beiden niet
Beppie bracht zojuist de tweede muis. Maar die was morsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een consternatie zo op de late avond
Gadverquote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beppie bracht zojuist de tweede muis. Maar die was mors
Volgens mij hebben ze een nest ontdekt
Dan heeft ie wrs. te snel gegeten of toch een haarballetje.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker Elies!
Zeg, het is nog niet zorgwekkend als een kat zijn eten er uit kotst een keertje, toch?
Heb het nog nooit aan de hand gehad met Boor, maar nu dus wel. Kan een keertje gebeuren?
Morgen even in de gaten houden enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, met spoed toen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:04 schreef Bamba het volgende:
Kan me voorstellen dat je dan wat huiverig bent Ing. Is ie destijds geopereerd eraan?
Idd goed dat je meteen met 'm naar de DA ben geweest en dat die ook zo goed reageerde. Je moet er niet aan denken wat andersquote:Op donderdag 7 april 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, met spoed toen.
Hij had een rubberen dopje van de PC opgegeten en dat was net na z'n maag in de darmen blijven steken.
Ben achteraf nog steeds blij dat ik toch met em naar de weekenddienst ben gegaan en dat mijn DA zo doortastend heeft opgetreden door em open te snijden, anders had ie het niet overleefd
Ik denk dat je het verschil tussen een "normale" kotspartij of zoiets als bij Tom wel redelijk goed kunt merken toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh gawd, ik zit je niet bang te praten toch Greys?![]()
Want er kotst hier zo vaak eentje, maar bij Tom had ik zelf ook het gevoel dat er iets niet in orde was
Idd...arm beestquote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd goed dat je meteen met 'm naar de DA ben geweest en dat die ook zo goed reageerde. Je moet er niet aan denken wat anders
Dus het dopje konden ze niet op foto's zien? En niet gek dat ' ie niks binnenhield als het ook niet verder kan idd.. Arm ding!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...arm beest![]()
Er zijn zondags toen 2 foto's gemaakt, niets te zien en te voelen in z'n buikje, maar ze vertrouwde het toch niet.
Dus afgesproken dat ie nuchter moest blijven en 's ochtends pas weer een heeeeel klein beetje blikvoer mocht en als dat niet binnen bleef moest ik direct komen.
Nou ja...dat bleef dus niet binnen
Eerst niet....quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verschil tussen een "normale" kotspartij of zoiets als bij Tom wel redelijk goed kunt merken toch?
Voor Gizmo's logeerpartij?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef Bamba het volgende:
Trouwens...Ik ga dinsdag Elies d'r ouders ontmoeten
Rubber zie je niet op foto'squote:Op donderdag 7 april 2011 00:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dus het dopje konden ze niet op foto's zien? En niet gek dat ' ie niks binnenhield als het ook niet verder kan idd.. Arm ding!
Geef em eerst ff iets lekkers, als ie dat wel binnenhoudt is er niets aan de handquote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat Boor evt. opgegeten zou kunnen hebben![]()
Dopjes checken
Jeetje! Dan schrik je echt zeg!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst niet....
Dus ik gaf hem even later nog wat, meer omdat ik het sneu vond dat ie z'n lekkere blikvoer niet had gehad, maar dat kwam er binnen 1 minuut weer uit.
Bij DA eerst injectie gehad om de maag te kalmeren en het advies om steeds kleine beetjes voer te geven.
Dat leek goed te gaan, totdat ie ineens zo allejezus begon te kotsen dat ie zelf een meter achteruit gleed over het laminaat en de hele hal (echt!!!) vol lag met vocht en stukjes vlees
Ja, voor Gizmo's logeerpartijquote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor Gizmo's logeerpartij?
[..]
Rubber zie je niet op foto's
Oh, die gaat de tijd van z'n leven hebben volgens mijquote:Op donderdag 7 april 2011 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, voor Gizmo's logeerpartij. Ben echt benieuwd naar ze
. We moeten 28/29 april het huis uit en ze beginnen 2 mei aan ons huis. Robin is 1 mei jarig...Wat een planning
![]()
![]()
Oh dat wist ik niet dat je rubber niet op foto's ziet. Weer wat geleerd
Als hij dat hoe lang binnen houdt ongeveer?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geef em eerst ff iets lekkers, als ie dat wel binnenhoudt is er niets aan de hand
5 minuutjesquote:Op donderdag 7 april 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij dat hoe lang binnen houdt ongeveer?
We hebben een erg originele oplossing vinden we zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, die gaat de tijd van z'n leven hebben volgens mij![]()
Waar gaan jullie tijdelijk wonen dan? En Robin's verjaardag vieren?
Dat houdt het spannendquote:Op donderdag 7 april 2011 00:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben een erg originele oplossing vinden we zelf![]()
Robin en ik gaan naar mijn ouders (die wonen in hetzelfde dorp als wij) en mijn vriend gaat naar zijn ouders (die wonen 50 km verderop). Mijn ouders hebben niet heel veel plek en mijn vriend moet dagelijks voor z'n werk naar Arnhem (rijdt 320 km per dag op het moment) en Arnhem ligt dichterbij m'n schoonouders als ons, dus het scheelt voor hem ook wel wat reisuren. Met andere woorden: we krijgen tijdelijk een weekend relatie.
Ieuwquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
5 minuutjes![]()
Bij Tom kwam het er serieus binnen 1 minuut weer uit, inclusief dikke mot die hij ook nog had gevangen
Go Boorquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw![]()
Hij heeft nu twee piepkleine koekjes op, van die eenhapsdingetjes
Stom is dat he, ik maakte me totaal geen zorgen tot ik jouw verhaal lasquote:
Ja het is te belachelijk voor woorden. Hij staat om kwart over 4 's ochtends op en is om kwart over 6 's avonds pas weer thuis. Dus ik heb niet veel aan 'm 's avondsquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend![]()
320 km per dag
Ik weet het, maar ik wist ook dat je edits kan lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Stom is dat he, ik maakte me totaal geen zorgen tot ik jouw verhaal las
Daar kan jij niets aan doen, maar ik ben nogal vreemd bedraad wat dat betreft
Komt goedquote:Op donderdag 7 april 2011 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja het is te belachelijk voor woorden. Hij staat om kwart over 4 's ochtends op en is om kwart over 6 's avonds pas weer thuis. Dus ik heb niet veel aan 'm 's avonds. En ze zijn zo tevreden over hem en z'n collega's dat ze voor zeker 2 jaar nog werk daar hebben! En mocht het niet werken de weekend relatie (
) dan komt ' ie gewoon naar m'n ouders en dan zoeken we wel een oplossing.
Yay voor Boor
Vandaag uitgerekend, maar vanaaf was er nog niets aan de hand.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:29 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het met je zusje Ing? Die moet niet meer zo lang toch?
Dank!quote:Op donderdag 7 april 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Greyz, no sweatKotsen doen ze allemaal wel eens en zolang het niet kótsen wordt, moet je je vooral niet te druk maken!
En dat te controleren werk moet echt om 9.00 uur af?quote:Morgen moet ik naar de notaris voor het passeren van de akte (nieuwe BV) en het aanpassen van mijn testament (joh!). Maar ik moet ook werken vannacht, want mijn collega's verwachten morgenochtend om 9:00 mijn werk te kunnen controleren, maar het is nog niet klaar
Wij hebben ook twee katten die eigenlijk nooit kosten (de langharigen, vreemdgenoeg). Als die het eens wel doen, dan kijk ik ook wel even op, maar meer dan dat doet het niet met me.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Dank!Ik heb geen ervaring met kattenkots, is dat wat?
Ja, dat moet. Vooral van mijzelf, want ik heb zelf gezegd dat ze er morgenochtend om 9:00 aan moeten beginnen. Beetje lullig als het nieuwbakken baasje dan zelf niet klaar blijkt te zijn. Gelukkig bepaal ik zelf hoe omvangrijk ik het maak (ik ben teksten aan het schrijven), dus ik kan altijd een beetje smokkelenquote:En dat te controleren werk moet echt om 9.00 uur af?
Hoop dat je niet teveel meer hoeft dan? Succes morgen
Toen ik dat had gepost was ik al in bed.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan lekker op bed, als je slaapt geneest je lichaam beter en sneller
Was niet grappigquote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
45 minuten op t toiletHeb je i.i.g vast voorbereiding voor wanneer je gaat baren.
Een pgb is natuurlijk geen extra financiele ruimtequote:Op donderdag 7 april 2011 07:32 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat je wat extra financiële ruimte krijgt, Asfalt
Ik heb puzzelboekjes op het toiletquote:Op donderdag 7 april 2011 10:12 schreef Hitomi het volgende:
Dat ken ik, dat is gewoon zo verdomde irritant
Wat ik ook vaak heb is dat ik -zeker- weet dat ik moet... naar de wc ga.. maar er niets komt. Dus weer terug naar de kamer. Daar weet ik het weer zeker.. ga weer.. toch niet.
Dan pak ik uiteindelijk maar de laptop en blijf ik gewoon net zo lang zitten totdat het wel luktniet heel erg hygiënisch, maar ik kan er niet tegen om niets te doen
Ooh damn, ik denk dat wij zusjes zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 10:12 schreef Hitomi het volgende:
Dat ken ik, dat is gewoon zo verdomde irritant
Wat ik ook vaak heb is dat ik -zeker- weet dat ik moet... naar de wc ga.. maar er niets komt. Dus weer terug naar de kamer. Daar weet ik het weer zeker.. ga weer.. toch niet.
Dan pak ik uiteindelijk maar de laptop en blijf ik gewoon net zo lang zitten totdat het wel luktniet heel erg hygiënisch, maar ik kan er niet tegen om niets te doen
Ik ga dan fokken of hyvenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Hitomi het volgende:
Ik weet de helft daarvan nooitDus of ik zit te spieken (vind ik ook niet leuk), of ik vul bij alle puzzels de helft in en ga naar de volgende
Mijn Toilethumor boekjes heb ik ook allemaal al uitgelezen
Dat ging snelquote:
In FB idd of hier in ons FB topicquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ging snelIk wist ook nu waar ik de spam kon melden. Even gekeken waar Rewimo gister dat gedaan heeft.
Dat laatste had ik nu ook gekliktquote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef senesta het volgende:
[..]
In FB idd of hier in ons FB topic
Je kunt ook een topicreport plaatsen, dat is het gele driehoekje bovenaan de pagina. Daarmee kun je moderators wijzen op posts die niet door de beugel kunnen
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Champagne, anyone? Zojuist is de akte voor de nieuwe BV gepasseerd. En dus vier ik even het heugelijke moment van wetenschap dat alles wat ik vanaf heden doe, in elk geval niet meer in het gat achter me terecht komt. Daar is nu een streep onder gezet, willekeurig welk lijk er nog over de schutting komt zeilen. Ik wist waar ik het voor deed, maar was me eigenlijk niet bewust van de opluchting die het zou opleveren.
Ergo: ik ben blij
Gefeliciteerd en veel succes gewenst met je nieuwe bedrijfquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Champagne, anyone? Zojuist is de akte voor de nieuwe BV gepasseerd. En dus vier ik even het heugelijke moment van wetenschap dat alles wat ik vanaf heden doe, in elk geval niet meer in het gat achter me terecht komt. Daar is nu een streep onder gezet, willekeurig welk lijk er nog over de schutting komt zeilen. Ik wist waar ik het voor deed, maar was me eigenlijk niet bewust van de opluchting die het zou opleveren.
Ik denk 50%: het vat zich wél of het vat zich niét zelf samenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Wat zijn de kansen dat mijn artikelen zichzelf samenvatten?
Was het maar zoquote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk 50%: het vat zich wél of het vat zich niét zelf samen
Super! En beter ook; je hebt echt geen zin in nasleepquote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Hitomi het volgende:
DeeDee lijkt trouwens goed vooruit gegaan al in twee dagen
Het bultje is helemaal weg en het wondje is nu mooi schoon en zelfs bijna dicht
Dank je welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef indaha het volgende:
Gefeliciteerd en veel succes gewenst met je nieuwe bedrijf
Fijn,quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Hitomi het volgende:
Niets nieuws, alleen in een eigen BV ondergebracht (in plaats van onder de vlag van mijn huidige beheer BV), waardoor de verschillende activiteiten niet alleen feitelijk, maar ook juridisch volledige gescheiden zijn. Oftewel, wat een niet nader te noemen persoon nog bedenkt, bij mij is niets te halenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Qwea het volgende:
Dressoir is gemaakt
Elies, wat voor bedrijf heb je nu dan?
aah, op die fietsquote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niets nieuws, alleen in een eigen BV ondergebracht (in plaats van onder de vlag van mijn huidige beheer BV), waardoor de verschillende activiteiten niet alleen feitelijk, maar ook juridisch volledige gescheiden zijn. Oftewel, wat een niet nader te noemen persoon nog bedenkt, bij mij is niets te halen
Ze deelt met mij; vanuit de kliko kunnen wij melden dat de tetten al lekker bijkleurenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze deelt met mij; vanuit de kliko kunnen wij melden dat de tetten al lekker bijkleuren
Lekker ff er uitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik zit met baloe in het winkel centrum. MM is de supermarkt in
Hoe is 't nou met Boor?quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
Ah, gelukkig!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef Hitomi het volgende:
Hier ook gelukkig.quote:
Is ze hard gegroeid de laatste tijd?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Maes het volgende:
![]()
Nou dit is me het weekje welVanmorgen zat ik met Phoebe bij de dierenarts, die wilde niet meer lopen. Ze lag in haar mandje toen ik beneden kwam en de keek heel zielig maar kwam niet op me toe. Ik ben haar uit het mandje gaan tillen en toen piepte ze. Ik zet haar neer zakt ze door haar achterpoten
Even aankijken maar ze wilde echt niet lopen en kon maar amper staan op dat ene pootje.
Gelijk de DA gebeld en ik kon ook gelijk komen. Phoebe is onderzocht en in eerste instantie kon de lieve belgische DA niks vinden dus maar een fotootje gemaakt. Ook daarop was niks te zien en zijn we naar huis gestuurd met pijnstillers en als het met 3 dagen niet beter is moeten we weer komen.
Wat er is gebeurd? Geen idee, gisteravond huppelde ze vrolijk rond toen wij naar bed gingen. Misschien een foute sprong van of op de bank? Anyway Phoebe mag per dag een vierde pilletje en ze is al opgeknap al is ze wel wat slaperig maar lopen doet ze iig weer, voorzichtig
Aarbeiplantjes, kun je die al planten??? Ik wil ze ook, weet alleen niet of we in hangbakken moeten doen of in grote potten.... maar vraag me af of ze al geplant konden worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Arme Phoebe, ik hoop dat ze snel opknapt!
*uitblaast*
Net 72 plantjes in de tuin gezet, waaronder 12 aardbeienplantjes. Verder begonia's, vlijtige kniesjes en Männertreu (te lui om de NL naam op te zoeken), Afrikaantjes en nog iets (ik meen lobelia).
Je ziet er niks van terug haast
Ja, ze worden nu verkocht en je kunt ze nu plantenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
Aarbeiplantjes, kun je die al planten??? Ik wil ze ook, weet alleen niet of we in hangbakken moeten doen of in grote potten.... maar vraag me af of ze al geplant konden worden.
Nice. Volgende week maar ff halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ze worden nu verkocht en je kunt ze nu plantenZe kunnen wel een stootje hebben hoor.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
Mijn stage zit er nu definitief op!
Ik heb een 8,3 voor mijn presentatie!En heb zojuist een 0-uren contract in de wacht gesleept
Zo uit eten en daarna naar een cabaretshow van Javier Guzman en dan vakantie:D
/blij
Goed gedaan dame! En gefeliciteerd met je contractquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een 8,3 voor mijn presentatie!En heb zojuist een 0-uren contract in de wacht gesleept
/blij
Laatst was er 1 bij The Big Bang Theory in de aanbiedingquote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow goed zo oognip. En gefeliciteerd met je baan
Ik wil een tijdmachine iemand die in de aanbieding?
Ach arme Phoebe,ik hoop dat ze snel weer opknaptquote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Maes het volgende:
![]()
Nou dit is me het weekje welVanmorgen zat ik met Phoebe bij de dierenarts, die wilde niet meer lopen. Ze lag in haar mandje toen ik beneden kwam en de keek heel zielig maar kwam niet op me toe. Ik ben haar uit het mandje gaan tillen en toen piepte ze. Ik zet haar neer zakt ze door haar achterpoten
Even aankijken maar ze wilde echt niet lopen en kon maar amper staan op dat ene pootje.
Gelijk de DA gebeld en ik kon ook gelijk komen. Phoebe is onderzocht en in eerste instantie kon de lieve belgische DA niks vinden dus maar een fotootje gemaakt. Ook daarop was niks te zien en zijn we naar huis gestuurd met pijnstillers en als het met 3 dagen niet beter is moeten we weer komen.
Wat er is gebeurd? Geen idee, gisteravond huppelde ze vrolijk rond toen wij naar bed gingen. Misschien een foute sprong van of op de bank? Anyway Phoebe mag per dag een vierde pilletje en ze is al opgeknap al is ze wel wat slaperig maar lopen doet ze iig weer, voorzichtig
Goed gedaan zegquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
/blij
We hadden vroeger gewoon minder media.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Qwea het volgende:
Ooooooooooooognipgefeliciteerd met je contract.
Misbruik is volgens mij nieuwe mode tegenwoordig
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat ontsnappen uit AlCatraz niet mogelijk was?
You underestimate zhe kitties.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Niks eruit en vooral niks erin. Hoe fout zat ik.
Stroomrekening niet betaald?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Dat dacht ik ook.![]()
Niks eruit en vooral niks erin. Hoe fout zat ik.
Dus het ligt aan mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You underestimate zhe kitties.
Naar het voorbeeld van Puss in Boots, je had beter moeten weten.
Kattenpiskit?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Psst, weet iemand hier nog hoe die kattenpis kit heet?
Geur van kattenpis verwijderen?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind nu alleen die blacklight, maar ik dacht dat er een pakket van bestond?
Ik heb het niet nodig hoor, maar nu moet ik het weten
Volgens mij was ik op de site waar ze 't in dat topic ook over hebben, zal wel aan mij liggen dan. Ik dacht echt dat ze een doos kregen met allerlei dingen erin om aan de slag te kunnenquote:
http://www.ecodor.nl/Wink(...)e-productpagina.htmlquote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was ik op de site waar ze 't in dat topic ook over hebben, zal wel aan mij liggen dan. Ik dacht echt dat ze een doos kregen met allerlei dingen erin om aan de slag te kunnen
Je bent de beste.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.ecodor.nl/Wink(...)e-productpagina.html
Voor jou altijdquote:
Hai, ik moest jou pmen dus dat ga ik zo doen.quote:
Ik dacht liefdequote:
Hatayuku.quote:
Ik wilde reageren, is het ineens een smileyquote:
2 topics door elkaar aan het halenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde reageren, is het ineens een smiley
ESF = zonder Haraquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 topics door elkaar aan het halen
En toch hou ik van jequote:
Ja maar sowieso, een jaartje? terug hoorde je het niet zoveel als nu. Nu staat het elke week praktisch er vol mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden vroeger gewoon minder media.
Wat een eikel. En als hij inderdaad eerder veroordeeld is voor hetzelfde, dan vraag ik mij af hoe hij de voogdij heeft gekregen
No shitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Merk je me nu pas op? Ik ben er al bijna een week
Das de narcose nogquote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Merk je me nu pas op? Ik ben er al bijna een week
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is zo'n "Schatje, heb ik een dikke kont in deze broek?"-vraag
Ik heb volgens mij geen nieuwe foto'squote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
No shit
Nu blijven hangen
Anyway, charlie.
Hoi,gedrochten kindquote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef Muis006 het volgende:
Hara we hebben het over je dikke billen in de ESF SC.
Hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi,gedrochten kind
Ik heb best in een stuip gelegen
Helemaal toen ik in het winkelcentrum in mijn rolstoel zat en je vroeg wanneer ik was uitgerekend
Geloof ik niets vanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef Muis006 het volgende:
Hara we hebben het over je dikke billen in de ESF SC.
Die foto ken je allang manquote:
Dankjequote:
Ja, maar dat zit er al keilang en is ook niets meer, alleen is het wel verkleurdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Qwea het volgende:
ik zie dat charlie ook zo'n lig plek op zijn poot heeft, Baloe ook
Lex.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe heet zijn broertje ook alweer die bij je tante woont?
Baloe had er een soort "eelt" zitten, opeens eergisteren hing het losquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit er al keilang en is ook niets meer, alleen is het wel verkleurd
Ah nee, bij Charlie is het niets meerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe had er een soort "eelt" zitten, opeens eergisteren hing het loser maar afgeknipt (het hing aan een heel klein draadje
) en ff ingesmeerd met hydrocortiderm
Oh, dan blijf ik zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Twente en PSV spelen in de UEFA-cup vanavond. En de Belg zendt Twente uit, daar ga ik naar kijken
Deze plaatjes zie ik elke doordeweekse avondquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie ligt niet altijd onder zoals je na deze foto's wel zou denken
[ afbeelding ]
Even de aandacht gevraagd
[ afbeelding ]
Groetjes aan Qwea
Iets was mij wel bijgebleven mbt die constructiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze plaatjes zie ik elke doordeweekse avondAlleen overdag en in het weekend zijn tante en Lex in hun eigen huis.
Elke avond dat gestuiter door het huis wil nog wel eens vervelend wordenquote:
Ja, dat ben ik al een jaartje vergeten te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Iets was mij wel bijgebleven mbt die constructie
Hoe is het met je opleiding? Je was toch de HAVO/VWO aan het doen?
Minstens één videocamera klaarzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
Cool Hara
Ik vind Charlie mooier dan Lex denk ik
Om mezelf alvast voor te bereiden;
Iemand tips als het gaat om het introduceren van een kitten bij een (grote) kater?
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
Cool Hara
Ik vind Charlie mooier dan Lex denk ik
Gewoon loslatenquote:Om mezelf alvast voor te bereiden;
Iemand tips als het gaat om het introduceren van een kitten bij een (grote) kater?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Minstens één videocamera klaarzetten
Goed, ze gaat morgen even naar school, met begeleiding natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een prachtige honden zijn het geworden Hara![]()
En Yay voor Peebs![]()
Hoest met R. nu Maes?
Het is een baby hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zette ze altijd beiden in 1 ruimte laat ze het maar even uitzoeken
De volwassen katten waren vaak even vechten blazen en na nacht samen in 1 ruimte was het klaar.
Wisten ze gelijk wie hoger in rang stond
Maar jij hebt een rustige kat die andere katten gewend is, non? Dus als je erbij bent zou ik ze gewoon loslaten en kijken hoe het gaatquote:
Dan doe je met dubbelzijdige tape van die kunststof wokkels om hem heen zodat ie tegen een stootje kan.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan doe je met dubbelzijdige tape van die kunststof wokkels om hem heen zodat ie tegen een stootje kan.
Dat, en misschien Sawyer van tevoren flink inwrijven met Sjefke's favoriete slaapkleedje. Tegen een kitten zal die niet snel erg agressief zijn denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij hebt een rustige kat die andere katten gewend is, non? Dus als je erbij bent zou ik ze gewoon loslaten en kijken hoe het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |