Gewoon een soort keyboard-controller voor de PS3 & Mac?quote:
voor alle apparaten die een usb toetsenbord ondersteunen, t voordeel is dat het altijd werkt, nadeel is altijd met een dongle moeten werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een soort keyboard-controller voor de Mac?
Hmm, dat is idd wel handig, een ingebouwde muis, en dat in combinatie met het kleine format. heb nu een draadloos toetsenbord + muis op of onder de salontafel liggen, voor m'n htpcquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor alle apparaten die een usb toetsenbord ondersteunen, t voordeel is dat het altijd werkt, nadeel is altijd met een dongle moeten werken.
Voordeel! Ingebouwde muis! Moet je maar ff t filmpje kijken, is erg cool.
check maar ff, nu 50 euro bij 1dayfly.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dat is idd wel handig, een ingebouwde muis, en dat in combinatie met het kleine format. heb nu een draadloos toetsenbord + muis op of onder de salontafel liggen, voor m'n htpc
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit zietquote:
Ik mis denk ik een heleboel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit ziet
Thanks, ff bestellenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check maar ff, nu 50 euro bij 1dayfly.nl
ze had al heel lang niet meer gefietst want er was een band lek ofso.quote:
Zeg je nu dat MissB een oud wijf is?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit ziet
Dat sowieso.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat MissB een oud wijf is?
ik denk dat ik het ook maar ga doen, lijkt me toch net handiger werken dan eentje met een touchpad erbij op. Alleen jammer dat de Functie toetsen ontbreken, al gebruik ik die ook niet zo vaak meer, alleen de F5 eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks, ff bestellen
Ook op basis hiervan: http://tweakers.net/price(...)ard.html#tab:reviews
Graag gedaan, ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef STING het volgende:
Besteld
Bedankt voor de tip Peu, ben benieuwd
Hehequote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ook
Edit - deze is wel wat zieker trouwenshttp://www.cideko.com/pro_con.php?id=15
zeker, alleen kost die volgens Tweakers 100 euroquote:
Echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Onze vriendelijkheid kent geen grenzen
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Onze vriendelijkheid kent geen grenzen
What made you think this is Twitter?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Niekess het volgende:
Hmm, ik ga morgen eens nutteloos naar station fietsen en bus vanaf daar pakken inplaats van de halte hier.
was dat geen synoniem voor [singles] dan?quote:
Nope, what makes you think so?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
was dat geen synoniem voor [singles] dan?
T gros van de posters hierquote:
ik pas me aan, aan het generale gedragquote:
Ja, vastquote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik pas me aan, aan het generale gedrag
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Yuki het volgende:
PotverdommeHeb ik me helemaal scheel gegeten aan kaas om Buitenontbijtbordjes te kunnen bestellen, zijn ze op
quote:
Teknow, hoe is 't met je hoekbankquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, ik weet er toch wel aardig wat die dat juist niet doen.
quote:Katja <name>
looks like a wet guineapig, feels like a hungry hippo. What do you get when you cross those two..?
5 minutes ago · Like ·
Peurac You?
4 seconds ago · Like
mooi, zo was t ook bedoeldquote:
ontbijtbordjes voor buiten natuurlijk! *zucht*quote:
Aha. Gewone borden dus. En ook nog eens Delfts blauwquote:
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ontbijtbordjes voor buiten natuurlijk! *zucht*
Nee, duh!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?
Nee, die smelten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?
Hele toffe borden!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Gewone borden dus. En ook nog eens Delfts blauw
in 4 keer goedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik heb een deadline gesteld voor mezelf. Moriturus te salutem
Heftig! en dan gelijk al hier gekomen? Jij durftquote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Niekess het volgende:
[..]
Nieuw op Fok sinds 3 dagen, ja.
Nieuw met forums, nee.
En trouwens, het zijn ook "hele" toffe borden.quote:
Bij jou? geen probleemquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
En trouwens, het zijn ook "hele" toffe borden.
Ze zijn niet kapot
Heerlijk, die melaminequote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Niekess het volgende:
Smeltende borden, gelijk een sausje bij het ontbijt dus?
Shut upquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet relevant. Ik verwacht niet van de Milner dat ze kapotte borden leveren.
Maar goed, nu zul je het nooit weten
Onderschat de kracht van "TNT" niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet relevant. Ik verwacht niet van de Milner dat ze kapotte borden leveren.
Maar goed, nu zul je het nooit weten
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef Niekess het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van "TNT" niet.
pakjes werpers bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Zo heten ze trouwens niet meer. Ze heten nu PostNL.
You're kiddingquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Kutnaamquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heb veel gekke dingen al meegemaakt op het internet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heftig! en dan gelijk al hier gekomen? Jij durftHet is het begin van het einde...
Ik loop achter.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Zo heten ze niet meer. Ze heten nu PostNL.
Kut wat slecht zegquote:
Ik ga nooit meer moeite doen om mijn koptelefoon uit de draden knoop te halen.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer moeite doen om mijn koptelefoon uit de draden knoop te halen.
Iddquote:
Zorg er dan voor dat je een koptelefoon bezit met een krulsnoer.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer moeite doen om mijn koptelefoon uit de draden knoop te halen.
Kus!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, Saved by the Bell kijkenTschuss, sweeties
Have funquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Heb ik, en vraag me niet hoe ik het dan alsnog voor elkaar krijg...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je een koptelefoon bezit met een krulsnoer.
Alvast weltrusten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker Samzjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Oh nu heb ik zin in een McKroketquote:
Oeh shit, die had ik kunnen halenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nu heb ik zin in een McKroket
En bedankt, ik nu ookquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah toe, ga jij even halen?quote:
Psstquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nog iets spannends gebeurd hier?quote:
Je hebt mijn bril gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Op gaan zitten, blijft die net zo lauwwarm als dat die bij de mac isquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is hij vast koud, zodra ik bij jou ben.
Of nog erger, opquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is hij vast koud, zodra ik bij jou ben.
Nee, dat zijn gewone borden. Let eens opquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Niekess het volgende:
[..]
Die smelten naar een sausje voor het ontbijt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt mijn bril gemist!Je bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je die al niet eens gepost, toen je hem uitkoos?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt mijn bril gemist!Laat ik eens aardig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze Barbusse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bril?Had je die al niet eens gepost, toen je hem uitkoos?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Laat ik eens aardig zijn.
Deze Barbusse.Jeetje, wat is yuki opgeknaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je gedaan? Ziet er goed uit
![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef STING het volgende:
[..]
Mozes kriebel. Je kent mij gewoon beter dan ikzelf
Ik straalquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wat is yuki opgeknaptWat heb je gedaan? Ziet er goed uit
![]()
[..]
Deze Barbusse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet of ze hierdoor beter gaat zien
quote:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wat een schittering en glansquote:
[..]
Deze Barbusse.Zo'n WC bril zou ik best wel willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
's nachts in het donker iig wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet of ze hierdoor beter gaat zien
![]()
Als iemand zoiets in mijn huis haalt, gaat hij er met die bril om z'n nek weer uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Niekess het volgende:
[..]
Zo'n WC bril zou ik best wel willen hebben.
Best handig in het donkerquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet of ze hierdoor beter gaat zien
![]()
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
Hey pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Quality of work inspecterenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
's nachts in het donker iig wel.
Op de wc.
Ik denk dat stbabs er ook wel raad mee weetquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wat is yuki opgeknaptWat heb je gedaan? Ziet er goed uit
![]()
Je kan te ver gaan he!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat stbabs er ook wel raad mee weet
Naaais!quote:
quote:Laat ik eens aardig zijn.
Deze Barbusse.Ik wist wel dat ze 'n pot was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze 'n pot was.
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze 'n pot was.
*geeft knietje*quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes* *koetsjiekoetsjie*
quote:
slaap lekker, succes met lopen morgenquote:
Truste kerelquote:
Sorry, ik ben naar Edith Piaf aan het luisterenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef Niekess het volgende:
En ik luister niks, heb al een hoofdpijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Sorry, ik ben naar Edith Piaf aan het luisteren
Kut is dat hequote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
Bijna bedtijd.... ik moet mijn bed nog opmaken
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut is dat he![]()
ik moet nog ff de wasmachine aanslingeren bed afhalen/opmaken doe ik morgen weer
Waarom is dat erg?quote:
Ja, je weet toch, wij hebben echt zo'n beetje dezelfde smaak.quote:
Het is niet de fiets.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is dat erg?Zolang het geen Maltezer buschauffeur is lijkt het me geen probleem.
Ja, dat wist ik idd. Grace Jones. Cool mens is datquote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, je weet toch, wij hebben echt zo'n beetje dezelfde smaak.
Edith in een wat modernere (cover)versie.
Ah, zo. Wrom niet fietsen dan? Zo ver is het niet.quote:
Moet direct door naar t station voor de trein. En kom met de auto terug naar Utrecht.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zo. Wrom niet fietsen dan? Zo ver is het niet.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Niekess het volgende:
Moet morgen ook weer met de bus naar school. Half 7 al om half 9 op school te zijn.
En dan ben ik ook nog eens vrij om half 1, kan dan dus een uur wachten op station ook nog.
Ik zeg doen, dat heb ik ook gegeten vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik kebab halen of niet? Ik heb trek, maar ben lui. Wat een dilemma. Zal ik er een topic over openen?
Ah, ok. Nou, ik denk dat je de horror wel zult overleven. Wees sterk! Geef niet op! Hou vol!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet direct door naar t station voor de trein. En kom met de auto terug naar Utrecht.
Nu wil ik ook kebabquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik kebab halen of niet? Ik heb trek, maar ben lui. Wat een dilemma. Zal ik er een topic over openen?
Dan kom ik zaterdag of maandag avond mn schoenen halenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet direct door naar t station voor de trein. En kom met de auto terug naar Utrecht.
Hey, teacher! Moest jij niet naar school?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Niekess het volgende:
Als je gaat, haal dan gelijk voor iedereen.
Ik weet nog niet of ik zaterdagavond thuis ben. Maandag kan denk ik wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kom ik zaterdag of maandag avond mn schoenen halen
Misschien toch maar doen, anders heb ik weer de hele nacht honger...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zeg doen, dat heb ik ook gegeten vanavond.
Jij hebt al een brilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien toch maar doen, anders heb ik weer de hele nacht honger...
[..]
Jij hebt al een bril
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
nouja, ik ga zaterdag middag al naar Utrecht denk ik, hangt er vanaf wanneer de Triumph klaar is (die zou ik wel graag mee willen nemen, maar dat mag vast nietquote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik zaterdagavond thuis ben. Maandag kan denk ik wel.
Komt voor den spreekwoordelijken bakker!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef Niekess het volgende:
Als je gaat, haal dan gelijk voor iedereen.
Morgen pas, niet nu.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, teacher! Moest jij niet naar school?
Ik heb zaterdag twee opties om af te spreken. Dus 's middags ben ik sowieso niet thuis denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, ik ga zaterdag middag al naar Utrecht denk ik, hangt er vanaf wanneer de Triumph klaar is (die zou ik wel graag mee willen nemen, maar dat mag vast niet)
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
oke, laat ik het nog even weten, zondag kan ook, afhankelijk van de uitkomst van de zaterdag avond. We'll keep in touchquote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag twee opties om af te spreken. Dus 's middags ben ik sowieso niet thuis denk ik.
En maandagmiddag ben ik vrij, misschien ga ik nog ff wat met m'n nichtje doen nu ze nog in NL is.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi zo, dan kan ik nog meer kwaliteitsmuziek spammen.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Heb een hoofdpijn dus ik hou het even stil hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan ik nog meer kwaliteitsmuziek spammen.![]()
toch heeft hij antwoord gegeven, geen aantal genoemd, maar dat heeft hij irrelevant gemaaktquote:
Zelfs als ik hoofdpijn heb... de muziek gaat niet uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Niekess het volgende:
Heb een hoofdpijn dus ik hou het even stil hier.
1 biertje. Heb niks in huis. Zal ik daar een topic over openen?quote:
heb hier nog heineken (quote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 biertje. Heb niks in huis. Zal ik daar een topic over openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hier meestal ook niet, maar dit keer wel omdat het wat erger dan normaal is.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs als ik hoofdpijn heb... de muziek gaat niet uit.
Deal!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
heb hier nog heineken () staan, mag je hebben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb hier nog heineken () staan, mag je hebben
LeffeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maar wat Cisk gehaald. Lamsvlees moet zwemmen he?
Cisk is lokaal bier?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leffe![]()
Ik maar wat Cisk gehaald. Lamsvlees moet zwemmen he?
Yup. Lager. Tis niet bijzonder, maar in de zomer goed te doen op een terras.quote:
Waarom schriftelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik probeer een schriftelijke sollicitatie in te vullen(ja echt, snap niet wie dat verzonnen heeft, zal wel weer iets nieuws zijn
). Maar ik ben heel slecht in schrijven, ik lul liever een eind in de rondte, dan komt er van alles in mijn hoofd.
Dat vroeg ik ze ook, kreeg ik als antwoord dat het iets nieuws was daaro. Vind het maar vaag, zit er nu al veel te lang op. Het zijn opzich standaard vragen, maar het zelf invullen schriftelijk is toch anders dan het f2f of via de telefoon beantwoorden.quote:
Dat kan ik begrijpen... In ieder geval succes ermee kerel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ze ook, kreeg ik als antwoord dat het iets nieuws was daaro. Vind het maar vaag, zit er nu al veel te lang op. Het zijn opzich standaard vragen, maar het zelf invullen schriftelijk is toch anders dan het f2f of via de telefoon beantwoorden.
Bloempotkapsel? x)quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:56 schreef Samzz het volgende:
Er zit een knul naast me met een bloempotkapsel, een matje en een hazenlip. Dat laatste kan ie niks aan doen, maar dat haar
Try googlequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:11 schreef Niekess het volgende:
[..]
Bloempotkapsel? x)
Dat heb ik dus nooit gezien.
Een keizersnede toch welquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort dingen vallen meestal niet te plannen.
Ik heb geen Twitter, maar ik geloof jequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
Blijkbaar.
http://twitter.com/#!/TallyWipkip/status/56221946668519424
Toets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:00 schreef Niekess het volgende:
Hoor ik net dat ik vandaag een toets heb.
Aardig mistig in Zwolle trouwens..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:06 schreef Q. het volgende:
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
Dat gaat vast heel gezellig worden..
quote:Er is een kans dat je mensen van de opposite sex tegen komt. Ga hen niet ongemakkelijk maken door bewust te gaan versieren.
ik houd van fok!, voel ik mezelf een stuk minder treurigquote:
Ik merk het. We worden oud.quote:
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Mijn God, dat meet topic. Die regelsIk krijg bijna zin om erheen te gaan
Wat wil een groep van dat soort mensen op een openbare plek er aan doen *grijns*
Ik zeg: doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
als tegenhanger een singles-meet organiseren. wordt het helemaal een kneuzenkermis
Ik ben een paar keer op een Singles meet geweest en gemerkt dat er hier vrij veel niet kneuzen posten. Dus denk dat het wel mee valt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:27 schreef CherryLips het volgende:
als tegenhanger een singles-meet organiseren. wordt het helemaal een kneuzenkermis
Eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer op een Singles meet geweest en gemerkt dat er hier vrij veel niet kneuzen posten. Dus denk dat het wel mee valt.
Wij zijn opvallend normaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer op een Singles meet geweest en gemerkt dat er hier vrij veel niet kneuzen posten. Dus denk dat het wel mee valt.
Ik had het ook over mezelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoiets las ik een paar posts terugquote:
Normaal zou ik mezelf niet durven noemenquote:
Relatief normaal. Jij durft tenminste met vrouwen te praten. Toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normaal zou ik mezelf niet durven noemen
Inderdaad, dat durf ik niet eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief normaal. Jij durft tenminste met vrouwen te praten. Toch?
maar er zijn uitzonderingen dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Durven, durven, met een luier aan tegen de diarree die er van de spanning uit komt, lukt het me wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief normaal. Jij durft tenminste met vrouwen te praten. Toch?
dat is niet iets om grapjes over te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durven, durven, met een luier aan tegen de diarree die er van de spanning uit komt, lukt het me wel ja
Ik bijt niet door, hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
niet dat ik gozers aanspreekwant die bijten en lachen me uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |