Gewoon een soort keyboard-controller voor de PS3 & Mac?quote:
voor alle apparaten die een usb toetsenbord ondersteunen, t voordeel is dat het altijd werkt, nadeel is altijd met een dongle moeten werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een soort keyboard-controller voor de Mac?
Hmm, dat is idd wel handig, een ingebouwde muis, en dat in combinatie met het kleine format. heb nu een draadloos toetsenbord + muis op of onder de salontafel liggen, voor m'n htpcquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor alle apparaten die een usb toetsenbord ondersteunen, t voordeel is dat het altijd werkt, nadeel is altijd met een dongle moeten werken.
Voordeel! Ingebouwde muis! Moet je maar ff t filmpje kijken, is erg cool.
check maar ff, nu 50 euro bij 1dayfly.nlquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, dat is idd wel handig, een ingebouwde muis, en dat in combinatie met het kleine format. heb nu een draadloos toetsenbord + muis op of onder de salontafel liggen, voor m'n htpc
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit zietquote:
Ik mis denk ik een heleboel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit ziet
Thanks, ff bestellenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check maar ff, nu 50 euro bij 1dayfly.nl
ze had al heel lang niet meer gefietst want er was een band lek ofso.quote:
Zeg je nu dat MissB een oud wijf is?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
ik gok aan het kijken hoe een fiets er ook alweer uit ziet
Dat sowieso.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat MissB een oud wijf is?
ik denk dat ik het ook maar ga doen, lijkt me toch net handiger werken dan eentje met een touchpad erbij op. Alleen jammer dat de Functie toetsen ontbreken, al gebruik ik die ook niet zo vaak meer, alleen de F5 eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks, ff bestellen
Ook op basis hiervan: http://tweakers.net/price(...)ard.html#tab:reviews
Graag gedaan, ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef STING het volgende:
Besteld
Bedankt voor de tip Peu, ben benieuwd
Hehequote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ook
Edit - deze is wel wat zieker trouwenshttp://www.cideko.com/pro_con.php?id=15
zeker, alleen kost die volgens Tweakers 100 euroquote:
Echt welquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Onze vriendelijkheid kent geen grenzen
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Onze vriendelijkheid kent geen grenzen
What made you think this is Twitter?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef Niekess het volgende:
Hmm, ik ga morgen eens nutteloos naar station fietsen en bus vanaf daar pakken inplaats van de halte hier.
was dat geen synoniem voor [singles] dan?quote:
Nope, what makes you think so?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
was dat geen synoniem voor [singles] dan?
T gros van de posters hierquote:
ik pas me aan, aan het generale gedragquote:
Ja, vastquote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik pas me aan, aan het generale gedrag
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Yuki het volgende:
PotverdommeHeb ik me helemaal scheel gegeten aan kaas om Buitenontbijtbordjes te kunnen bestellen, zijn ze op
quote:
Teknow, hoe is 't met je hoekbankquote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, ik weet er toch wel aardig wat die dat juist niet doen.
quote:Katja <name>
looks like a wet guineapig, feels like a hungry hippo. What do you get when you cross those two..?
5 minutes ago · Like ·
Peurac You?
4 seconds ago · Like
mooi, zo was t ook bedoeldquote:
ontbijtbordjes voor buiten natuurlijk! *zucht*quote:
Aha. Gewone borden dus. En ook nog eens Delfts blauwquote:
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ontbijtbordjes voor buiten natuurlijk! *zucht*
Nee, duh!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?
Nee, die smelten.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want je kan niet buiten ontbijten met gewone ontbijtborden?
Hele toffe borden!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Gewone borden dus. En ook nog eens Delfts blauw
in 4 keer goedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef WinterBreeze het volgende:
Ik heb een deadline gesteld voor mezelf. Moriturus te salutem
Heftig! en dan gelijk al hier gekomen? Jij durftquote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Niekess het volgende:
[..]
Nieuw op Fok sinds 3 dagen, ja.
Nieuw met forums, nee.
En trouwens, het zijn ook "hele" toffe borden.quote:
Bij jou? geen probleemquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
En trouwens, het zijn ook "hele" toffe borden.
Ze zijn niet kapot
Heerlijk, die melaminequote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Niekess het volgende:
Smeltende borden, gelijk een sausje bij het ontbijt dus?
Shut upquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet relevant. Ik verwacht niet van de Milner dat ze kapotte borden leveren.
Maar goed, nu zul je het nooit weten
Onderschat de kracht van "TNT" niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet relevant. Ik verwacht niet van de Milner dat ze kapotte borden leveren.
Maar goed, nu zul je het nooit weten
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef Niekess het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van "TNT" niet.
pakjes werpers bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Zo heten ze trouwens niet meer. Ze heten nu PostNL.
You're kiddingquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Kutnaamquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heb veel gekke dingen al meegemaakt op het internet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heftig! en dan gelijk al hier gekomen? Jij durftHet is het begin van het einde...
Ik loop achter.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Zo heten ze niet meer. Ze heten nu PostNL.
Kut wat slecht zegquote:
Ik ga nooit meer moeite doen om mijn koptelefoon uit de draden knoop te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |