Jij denkt dat Nederland de afgelopen jaren voor bijvoorbeeld de G20 zou zijn uitgenodigd als we niet aan onze NAVO-verplichtigingen in Afghanistan hadden gedaan, als we andere landen de kastanjes uit het vuur laten halen en zelf laf op hun ruggen meeliften?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis niet helemaal maar de gedachte dat een mini-leger ook meer iets van invloed heeft is m.i. wereldvreemd.
Ach, wat heeft die G20 ons nou gebracht? Ik bedoel, wat hebben Henk en Ingrid hieraan? Het is natuurlijk wel leuk voor Verhagen die zo een mooie internationale job kan gaan scoren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederland de afgelopen jaren voor bijvoorbeeld de G20 zou zijn uitgenodigd als we niet aan onze NAVO-verplichtigingen in Afghanistan hadden gedaan, als we andere landen de kastanjes uit het vuur laten halen en zelf lag op hun ruggen meeliften?
Ik ben ook links maar wel tegen de bezuinigingen op defensie, van mij mag de krijgsmacht zelfs nog wat groter worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Negeer die Duke gewoon ff, hij is zo links als de neten en gilt gewoon onzin uit.
Nogmaals mensen, negeer hem, hij is het niet waard om serieus in te gaan op zijn crap.
Je bedoelt beloningsposities voor de PvdA. No thank you!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:55 schreef paintmeester het volgende:
Jij hebt de wijsheid in pacht. Wat heeft het ons dan niet opgeleverd dan?
Wat het ons in ieder geval heeft opgeleverd is een sterkere positie in de internationale politiek, met alle voordelen van dien.
Het is mijns inziens een tikkie overschat. Bedrijven inversteren ook wel als we niet bij de G20 kunnen aanschuiven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:55 schreef paintmeester het volgende:
Jij hebt de wijsheid in pacht. Wat heeft het ons dan niet opgeleverd dan?
Wat het ons in ieder geval heeft opgeleverd is een sterkere positie in de internationale politiek, met alle voordelen van dien.
Hoho, het zijn ook CDA'ers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt beloningsposities voor de PvdA. No thank you!
Nee, precies, in deze tijden van globalisering is het helemaal niet belangrijk om mee te praten op dat niveau...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
G20 is alleen interessant om je eigen stempel te drukken op de wereldpolitiek.
Ook niks mis mee uiteraard, maar verder niet echt belangrijk.
Pfffff, dromer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Zeeland het volgende:
Iets kan best in mijn belang zijn, maar toch moreel verwerpelijk. Het gaat dus ook niet zozeer om mijn eigen belang, maar het grote plaatje van de wereld t.o.v. het landsbelang.
Ik zeg toch, het is handig om je stempel te drukken op de wereldpolitiek, maar verder zullen de grootmachten niet zo letten op wat een zeurend klein landje aan de Noordzee te melden heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, precies, in deze tijden van globalisering is het helemaal niet belangrijk om mee te praten op dat niveau...
Kom op hey.
Meepraten en onderhandelen kan altijd. Ook als je niet op de foto mag staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, precies, in deze tijden van globalisering is het helemaal niet belangrijk om mee te praten op dat niveau...
Kom op hey.
Dat laat je toch over aan de multinationals die je hier hun zetel laat hebben door een gunstig belastingregime. Zo'n leger boeit die bedrijven echt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Kom op hey.
But I am not the only one!!quote:
Ze waren te vroeg. Ik was het nummer van Erik aan het luisteren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, ironisch genoeg vliegt er net een F-16 over op het moment dat jij dat kutterige hippie-lied afspeelt.
Goede timing luchtmacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |