hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet word geëxecuteerd op het malieveld met een Belgische vlag in m'n achterste vind ik het best.
België had al een plan om nederland aan te vallen in de 19e eeuw, die kunnen ze weldra uit de kast halenquote:
vroeg ik me ook al af! geen geld krijgen en dan defensie zelf de schuld gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
Zegt hij nou echt dat de uitholing de schuld van Defensie zelf is!?
Moderne oorlogen voor Europese landen, spelen zich buiten Europa voornamelijk af. Ooit gehoord van de beste verdediging is aanvallen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Hanoying het volgende:
Bezuinigen op het leger![]()
"Nederland veilig houden"... Lat me niet lachen. Nederland heeft geen vijanden van belang en heeft geen enkele behoefte aan een landmacht anders dan om te slepen met zandzakken in het geval van hoogwater.
Behoefte aan tanks hebben we al helemaal niet, daar sleep je geen zandzakken mee endat heeft Hillen goed gezien.
Je hebt gelijk. Nu er 6000 soldaten verdwijnen en de tanks worden wegbezuinigd komen onze plannen om het Midden-Oosten te veroveren in gevaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Moderne oorlogen voor Europese landen, spelen zich buiten Europa voornamelijk af. Ooit gehoord van de beste verdediging is aanvallen?
We hebben een sterke defensie nodig om onze belangen in het buitenland te beschermen, ooit van grondstoffen gehoord? Midden oosten, waar 70% van de olie en gas zit wist je dat daar een mega, Westerse leger zit? Om al dat onder controle te houden dat de Westerse economieen waaronder de Nederlandse zou een goeie economie kan blijven (Shell werelds grootste bedrijf in olie) , denk je dat Nederland ook gewoon zoveel olie ontvangt uit dat gebied als wij geen troepen leveren om de veiligheid daar te verbeteren? ook voor landen als Qatar e.d
Dat ik als die-hard kapitalist nog eens moest lachen om zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nu er 6000 soldaten verdwijnen en de tanks worden wegbezuinigd komen onze plannen om het Midden-Oosten te veroveren in gevaar.
zijn argument is allang weer achterhaald. Zie canada in Afghanistan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef revolutionarymen het volgende:
en nu komt de tanks
Edit: hij ziet geen toekomst in tanks ik weet nu niet wat nou waar is of niet,
jullie zeggen van wel en zij zeggen van niet
het is wel de minster president die het zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Leopaard het volgende:
[..]
zijn argument is allang weer achterhaald. Zie canada in Afghanistan....
tis gewoon een geldkwestie
Dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef revolutionarymen het volgende:
[..]
het is wel de minster president die het zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |