Maar als er niet geschoten mag worden in je voorbeeld, wat maakt het dan uit wat voor leger je hebt? Er mogen immers geen doden vallen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
alle mijnenjagers gaan verdwijnen '
He, ik dacht dat er slechts een groot deel van zou verdwijnen?
Verder blijft het ongelovelijk hoe heel Nederland zoiets kan goedkeuren en nog erger wat een blunder het was om met de PVV in zee te gaan zeg..
Stiekem zou het een mooi iets zijn als Belgie , Nederland invalt als grap (dus niet echt doden maakt ofzo) maar wel zover oprukt tot Amsterdam en Den Haag en daar de belgische vlag plaatst. Dat maakt Nederland wel ff wakkeer hoe erg de bezuiniging is.
je snapt het niet...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar als er niet geschoten mag worden in je voorbeeld, wat maakt het dan uit wat voor leger je hebt? Er mogen immers geen doden vallen?
Innerlijk tegenstrijdig dus.
Inderdaad niet nee. Symbolisch binnentrekken zonder strijd. Je punt is? Dat het met strijd exact hetzelfde zou gaan?quote:
Leers?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
1600 uur persconferentie Rutte, Hillen en Leers.
Te volgen via politiek24.nl
Weet je wat, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar als er niet geschoten mag worden in je voorbeeld, wat maakt het dan uit wat voor leger je hebt? Er mogen immers geen doden vallen?
Innerlijk tegenstrijdig dus.
Ja, Defensie is blijkbaar niet de enige bezuinigingspost.quote:
Eh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:55 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Weet je wat, je hebt gelijk!
Hierbij mogen ze jouw huis opblazen en jou openlijk op het malieveld executeren ,nadat je ze 'live' gemarteld hebben en de Belgische vlag in je lichaam hebben gestoken, dat is een beter statement.
Jij blij!
Ik blij!
Fok! blij!
Belgie blij!
Defensie blij!
*pakt popcorn en zakdoekjes*....dit gaat huilen wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
1600 uur persconferentie Rutte, Hillen en Leers.
Te volgen via politiek24.nl
Ze zitten niet voor niets bij defensie amice.quote:
Juist wel. Never tell me the odds!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet wel dat we bij hun meet maar beter niet op kunnen komen dagen met POL.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zitten niet voor niets bij defensie amice.
Van mij mogen jullie komen hoor. Als jullie de trollen maar thuis laten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet wel dat we bij hun meet maar beter niet op kunnen komen dagen met POL.
Zolang ik maar niet word geëxecuteerd op het malieveld met een Belgische vlag in m'n achterste vind ik het best.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie komen hoor. Als jullie de trollen maar thuis laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |