Wel opnemen hequote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
m'n vader heeft nu al een snarenset gehaald
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
soms zijn pappa's heldenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
m'n vader heeft nu al een snarenset gehaald
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
Dat is met mijn gehoor sowieso geen optie.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nog wel eens viool willen leren spelen
Dat is het soms inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het allemaal een beetje te veel was
Ik had je helemaal niet gezien hierquote:
Nee hoor, 't komt wel goed...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het soms inderdaad![]()
Kusje op je neus!
Kopje warme chocolademelk en een dekentje?
Zo kom je nog een ergensquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Okay danquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Ik heb nietsquote:
Heb ik geen goede apparatuur voor. Weet nog steeds niet wat nu de beste manier is om het op te nemen...quote:
Mijn papa is altijd een heldquote:
ik heb het net even geprobeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Jaquote:
Vast welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Alles komt altijd hoe dan ook wel goed
Je bent ook niet op msnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet gezien hier![]()
![]()
Heus hoorquote:
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heus hoor![]()
Soms moet het daar alleen wel eerst even enorm kut voor gaan![]()
Maar het komt goed
Ik vind msn een kutprogramma sinds ik whatsapp hebquote:
het klopt hoor wat ST zegtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoop het maarProbeer er in te blijven geloven
Ik hoop dat ik wakker kan blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een positiviteit hier
Tijd voor een rel
Nee, laten we maar even positief blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
whehehe ik kon het niet laten, ik ken hem ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |