De Guido-constructie tot in detail uiteengezetquote:Op donderdag 7 april 2011 18:26 schreef Capt1caveman het volgende:
Stel de stemmen gaan eerlijk, dan dus wellicht Guido-constructie maar zowieso komt die nominatie van Alex wel heel goed uit. het zou me niks verbazen als ze "achter" voor Laura's (voor haar onmogelijke ) missie al wisten waar het op uit zou draaien en dus Alex er maar bij.
Ze zijn gewoon bang dat anders Flip er uitgaat omdat er toch wel veel mensen tegen Joanna/Flip lijken te zijn. en NU worden al die stemmen tegen Flip dus gedeelt door Karim en Alex en dus is Flip 109% safe.![]()
Stel de stemmen gaan niet eerlijk, dan Mamajo.![]()
![]()
![]()
ik moest even kijkenquote:
die is waarschijnlijk WEL opgevoed....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
tjonge wat wordt er weer geragd in de borden, Mijn Straatmadelief eet en drinkt netter!
Deze is wel zo toepasselijk he.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De Guido-constructie tot in detail uiteengezet
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:24 schreef knagsje het volgende:
Heb wat voor je trollie.....toeval...haalde hem een half jaar geleden binnen...maar vind erg lief van je..want kon hem niet meer vinden door pc wissel....heeeeeeeeeeel erg bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
echt wel. Zelfs een hondekusje doet ze geluidloos.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
die is waarschijnlijk WEL opgevoed....
ik ben een hondengek maar als flip een hond was bond ik hem echt aan een boom..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
echt wel. Zelfs een hondekusje doet ze geluidloos.
Ik hoop het :!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef little_me het volgende:
is er iemand die straks nog net 5 streamt?
Ongetwijfeld vanuit NEP5 richting FOK! geformuleerdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Deze is wel zo toepasselijk he.![]()
Zijn zij nou zo slim, of zijn wij nou zo dom? - Louis van Gaal.
Loop haar zo voorbij voor die Johanna...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:31 schreef Darakka het volgende:
Monique ziet er zo goed uit! Ondanks haar karakter :p
Dat zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 18:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Loop haar zo voorbij voor die Johanna...
Mo denkt met het achterbakse gedoe vrolijk naar de finale te gaan. Kan niet wachten op Joanna van Maik.quote:
Oe! Johanna.....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef delfse het volgende:
*
[..]
Mo denkt met het achterbakse gedoe vrolijk naar de finale te gaan. Kan niet wachten op Joanna van Maik.
dacht ut nie..........volgende week zit ze op de stoelquote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef delfse het volgende:
*
[..]
Mo denkt met het achterbakse gedoe vrolijk naar de finale te gaan.
Waarschijnlijk nog narazend van wat ze vanavond gaat meemaken.....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
dacht ut nie..........volgende week zit ze op de stoel
en je denkt echt dat er ook maar iemand in dat huis is die Mo op de stoel durft te zetten?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
dacht ut nie..........volgende week zit ze op de stoel
Na vanavond welquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en je denkt echt dat er ook maar iemand in dat huis is die Mo op de stoel durft te zetten?
Laurens?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef knagsje het volgende:
als ik naar lau kijk denk ik steeds meer dat het een vent is
waarom dan niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en je denkt echt dat er ook maar iemand in dat huis is die Mo op de stoel durft te zetten?
Misschien.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld vanuit NEP5 richting FOK! geformuleerd
ze durven nu niks te ondernemen tegen Mo maar ook niet tegen Maik om Mo niet te kwetsen, veel te bang dat Mo weer helemaal depri wordtquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
In ieder geval kunnen we het "geen contact met de buiten wereld" nu definitief met een flinke korrel zout nemen, nu Maiks scharreltje in huis komt.
Wat we dus al zeiden.....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Btw, het zal me niet verbazen dat ze in het huis te horen krijgen dat Flip met een land-slide de meeste % heeft zodat ze daar denken dat hij mega-populair is dat ze hem daar niet weg kunnen krijgen ( zoals nu bij Gerard )![]()
Ik zag het . Het is een leuk meisje om te zien beter dan Mo met haar oude kop ze lijkt veel ouder dan 30 jaar.quote:
huh?????en al die weken dat joanna al contact heeft met dr moer..dr ex...dr hondje???quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
In ieder geval kunnen we het "geen contact met de buiten wereld" nu definitief met een flinke korrel zout nemen, nu Maiks scharreltje in huis komt.
Vooral het hondjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
huh?????en al die weken dat joanna al contact heeft met dr moer..dr ex...dr hondje???
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef Darakka het volgende:
Poll: Gaat Monique vanavond huilen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |