Regnr. staat op loonstrook boven adres. Persnr op harmony roosterquote:Op woensdag 20 april 2011 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet eens wat invullen op de website, want ik heb geen registratienummer, noch id-kaart van de TNT
Ik ben deze maand pas officieel in dienst, heb nog geen loonstrook gekregen.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Regnr. staat op loonstrook boven adres
dan krijg je het dus morgenquote:Op woensdag 20 april 2011 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben deze maand pas officieel in dienst, heb nog geen loonstrook gekregen.
Het enige wat ik neem tijdens de rit is een blikje cola, maar die heb ik dan wel altijd standaard bij me. Sinds kort mogen we overigens niet meer eten/drinken in de auto``s.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:14 schreef rub3n het volgende:
Ik heb altijd een pak ICE TEA (1,5L) en een flesje water (0,75L). En in de zomer gaat dat in een koeltasje waar precies dat pak ice tea, flesje water, en 6 boterhammen inpassen en 2 bevroren koelelementen.
Ik zit 4,25 uur in de auto ongeveer.
Mijn e.dentifier is LEEG!Ik kan dus mijn digitale loonstrook niet bekijken. Issie er al?
Officieel zou het 37 uur moeten zijn (standaard fulltime contract bij TNT Post), maar bij postbezorgers bijv. hanteren ze een geheel fictieve 38 uur, dus het zou zomaar kunnen dat dit bij THK'ers zelfs 40 is. Daarom vind ik ook dat het minimum(jeugd)loon in Nederland gewoon een uurloon zou moeten zijn, want de huidige berekeningssystematiek leent zich teveel voor gesjoemel.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef carboni het volgende:
Volgens mij heeft elk VBG/CBG wel een hok met kleding. Afritsbroek/overhemd ftw.
Uit intresse: wat is het uurloon van een Tijdelijke Hulpkracht ouder dan 23? Miniumloon maar op welke arbeidsomvang. Heb gezocht op google maar lijkt groot geheim
Hihi, ik ben benieuwd.quote:
Ja het is zeer vaag, ideaal voor uitzuigers als TNT. Verbaast me echt dat ze nog steeds tijdelijke hulpkrachten kunnen vinden. Is gewoon dikke halve euro lager dan zaterdagwerkers. En dit terwijl de lonen van zaterdagwerkers al sinds 2008 vast liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Officieel zou het 37 uur moeten zijn (standaard fulltime contract bij TNT Post), maar bij postbezorgers bijv. hanteren ze een geheel fictieve 38 uur, dus het zou zomaar kunnen dat dit bij THK'ers zelfs 40 is. Daarom vind ik ook dat het minimum(jeugd)loon in Nederland gewoon een uurloon zou moeten zijn, want de huidige berekeningssystematiek leent zich teveel voor gesjoemel.
Maar, hoe groot is die "rit" van je dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 02:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Het enige wat ik neem tijdens de rit is een blikje cola, maar die heb ik dan wel altijd standaard bij me. Sinds kort mogen we overigens niet meer eten/drinken in de auto``s.![]()
Afgelopen zondag trouwens voor het eerst op de zondag gewerkt. Dat was een hele korte rit maar als het goed is mag ik dan over niet al te lange tijd gaan voor "het echte werk", namelijk een stuk of 80 brievenbussen legen.
Klopt helemaal. Nieuw contract (geen verlenging dus) is vaak een nieuw reg. nr.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Think_Pad het volgende:
Hier ook salaris binnen, maar ik heb 2 overboekingen? Wel 2 verschillende bedragen.
Klopt dat wel?
Allebei een ander RNR nummer. Of zou dat komen omdat ik nu bij Collectie werk, en laatst een nieuw contract heb getekend, waardoor de ene boeking nog van m'n post contract is, en de andere van het collectie contract?
[ afbeelding ]
Alhoewel, dat kan ik wel controleren zodra ik loonstrookje heb ontvangen, die ene die begint met 09 is m'n oude, als op het loonstrookje die andere (14....) staat dan klopt het wel denk ik.
Industriewijken zijn altijd wel relaxed ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef sbientje het volgende:
ik krijg binnenkort opleiding voor nog 2 industriewijken inmijn team (heb er al 1 gehad een tijd terug), voor in de vakantie.. Vind ik wel leuk dat ik datmag doen.
Ik haal net de loonstrookjes uit de brievenbus (heb er dus ook 2 gekregen) en klopt inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef rub3n het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Nieuw contract (geen verlenging dus) is vaak een nieuw reg. nr.
Das best hoog, 19-jarige zaterdagbestellers krijgen maar 7.03.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Think_Pad het volgende:
Dan heb ik dus een hoger uurloon dan wat ik te horen kreeg toen ik ging solliciteren
Ze hadden het daar over 6,80 maar op m'n loonstrookje staat 8,29
Ik ben 19
vind het ook leuk ja, boerenwijken hebben we niet in ons team dus daar heb ik geen ervaring mee.. Industrie is prima te doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Industriewijken zijn altijd wel relaxed ja.Heb er tot nu toe 2 geleerd en vind ze zelf leuker dan boerderijenroutes.
Heb m'n loon ook binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |