abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95746931
Ik kan niet eens wat invullen op de website, want ik heb geen registratienummer, noch id-kaart van de TNT :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95746948
Volgens mij heeft elk VBG/CBG wel een hok met kleding. Afritsbroek/overhemd ftw.

Uit intresse: wat is het uurloon van een Tijdelijke Hulpkracht ouder dan 23? Miniumloon maar op welke arbeidsomvang. Heb gezocht op google maar lijkt groot geheim
pi_95747008
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet eens wat invullen op de website, want ik heb geen registratienummer, noch id-kaart van de TNT :')
Regnr. staat op loonstrook boven adres. Persnr op harmony rooster
pi_95747028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:08 schreef carboni het volgende:

[..]

Regnr. staat op loonstrook boven adres
Ik ben deze maand pas officieel in dienst, heb nog geen loonstrook gekregen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95747052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben deze maand pas officieel in dienst, heb nog geen loonstrook gekregen.
dan krijg je het dus morgen :)
pi_95747966
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:14 schreef rub3n het volgende:
Ik heb altijd een pak ICE TEA (1,5L) en een flesje water (0,75L). En in de zomer gaat dat in een koeltasje waar precies dat pak ice tea, flesje water, en 6 boterhammen inpassen en 2 bevroren koelelementen.

Ik zit 4,25 uur in de auto ongeveer.

Mijn e.dentifier is LEEG! :@ Ik kan dus mijn digitale loonstrook niet bekijken. Issie er al?
Het enige wat ik neem tijdens de rit is een blikje cola, maar die heb ik dan wel altijd standaard bij me. Sinds kort mogen we overigens niet meer eten/drinken in de auto``s. :')

Afgelopen zondag trouwens voor het eerst op de zondag gewerkt. Dat was een hele korte rit maar als het goed is mag ik dan over niet al te lange tijd gaan voor "het echte werk", namelijk een stuk of 80 brievenbussen legen. :P
Tok.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:07:37 #182
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95750110
Salaris weer binnen, een verdubbeling van vorige maand. :9
pi_95750296
ik wil ook me salaris, ben nieuwsgierig
pi_95750665
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:06 schreef carboni het volgende:
Volgens mij heeft elk VBG/CBG wel een hok met kleding. Afritsbroek/overhemd ftw.

Uit intresse: wat is het uurloon van een Tijdelijke Hulpkracht ouder dan 23? Miniumloon maar op welke arbeidsomvang. Heb gezocht op google maar lijkt groot geheim
Officieel zou het 37 uur moeten zijn (standaard fulltime contract bij TNT Post), maar bij postbezorgers bijv. hanteren ze een geheel fictieve 38 uur, dus het zou zomaar kunnen dat dit bij THK'ers zelfs 40 is. Daarom vind ik ook dat het minimum(jeugd)loon in Nederland gewoon een uurloon zou moeten zijn, want de huidige berekeningssystematiek leent zich teveel voor gesjoemel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95750783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:10 schreef carboni het volgende:

[..]

dan krijg je het dus morgen :)
Hihi, ik ben benieuwd.
pi_95751924
Hier ook salaris binnen, maar ik heb 2 overboekingen? Wel 2 verschillende bedragen.

Klopt dat wel?

Allebei een ander RNR nummer. Of zou dat komen omdat ik nu bij Collectie werk, en laatst een nieuw contract heb getekend, waardoor de ene boeking nog van m'n post contract is, en de andere van het collectie contract?

Alhoewel, dat kan ik wel controleren zodra ik loonstrookje heb ontvangen, die ene die begint met 09 is m'n oude, als op het loonstrookje die andere (14....) staat dan klopt het wel denk ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door Think_Pad op 20-04-2011 10:56:35 ]
pi_95753261
ik krijg binnenkort opleiding voor nog 2 industriewijken inmijn team (heb er al 1 gehad een tijd terug), voor in de vakantie.. Vind ik wel leuk dat ik datmag doen.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95753278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Officieel zou het 37 uur moeten zijn (standaard fulltime contract bij TNT Post), maar bij postbezorgers bijv. hanteren ze een geheel fictieve 38 uur, dus het zou zomaar kunnen dat dit bij THK'ers zelfs 40 is. Daarom vind ik ook dat het minimum(jeugd)loon in Nederland gewoon een uurloon zou moeten zijn, want de huidige berekeningssystematiek leent zich teveel voor gesjoemel.
Ja het is zeer vaag, ideaal voor uitzuigers als TNT. Verbaast me echt dat ze nog steeds tijdelijke hulpkrachten kunnen vinden. Is gewoon dikke halve euro lager dan zaterdagwerkers. En dit terwijl de lonen van zaterdagwerkers al sinds 2008 vast liggen.
pi_95753326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 02:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Het enige wat ik neem tijdens de rit is een blikje cola, maar die heb ik dan wel altijd standaard bij me. Sinds kort mogen we overigens niet meer eten/drinken in de auto``s. :')

Afgelopen zondag trouwens voor het eerst op de zondag gewerkt. Dat was een hele korte rit maar als het goed is mag ik dan over niet al te lange tijd gaan voor "het echte werk", namelijk een stuk of 80 brievenbussen legen. :P
Maar, hoe groot is die "rit" van je dan?
4,5 uur (10:30-15:00) moet ik toch echt ook vreten hebben.
pi_95753360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Think_Pad het volgende:
Hier ook salaris binnen, maar ik heb 2 overboekingen? Wel 2 verschillende bedragen.

Klopt dat wel?

Allebei een ander RNR nummer. Of zou dat komen omdat ik nu bij Collectie werk, en laatst een nieuw contract heb getekend, waardoor de ene boeking nog van m'n post contract is, en de andere van het collectie contract?
[ afbeelding ]

Alhoewel, dat kan ik wel controleren zodra ik loonstrookje heb ontvangen, die ene die begint met 09 is m'n oude, als op het loonstrookje die andere (14....) staat dan klopt het wel denk ik.
Klopt helemaal. Nieuw contract (geen verlenging dus) is vaak een nieuw reg. nr.

Ik heb mijn loon ook binnen. Een kleine 770 euro. HELEMAAL BLIJ! :)
pi_95753752
waarom heeft iedereen ze loon al, en ik niet :'(
  woensdag 20 april 2011 @ 11:23:28 #192
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95754286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef sbientje het volgende:
ik krijg binnenkort opleiding voor nog 2 industriewijken inmijn team (heb er al 1 gehad een tijd terug), voor in de vakantie.. Vind ik wel leuk dat ik datmag doen.
Industriewijken zijn altijd wel relaxed ja. 8-) Heb er tot nu toe 2 geleerd en vind ze zelf leuker dan boerderijenroutes.

Heb m'n loon ook binnen! *O*
Nothing is what it seems
pi_95754297
Goh, het salaris is er idd :o
pi_95755013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef rub3n het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Nieuw contract (geen verlenging dus) is vaak een nieuw reg. nr.

Ik haal net de loonstrookjes uit de brievenbus (heb er dus ook 2 gekregen) en klopt inderdaad.

Ik was al bang dat ik het misschien ten onrechte had gekregen, en weer terug kon betalen, maar dat is dus niet zo :9 :9~

Waar kan ik trouwens m'n uurloon zien? Middelste kolom onderaan (Berekeningsgegevens) en dan een van die twee uurlonen? Ik vind loonstrookjes altijd (niet alleen bij TNT) zo onduidelijk :?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 april 2011 @ 11:45:43 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95755049
Jep. Dat zijn ze
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95755079
Die grens dat ze net loonheffing eraf halen is kut zeg, 550 euro ofzo, zit er al 3 keer aan nu. Weer 70 euro die je pas na een jaar terug krijgt van de belasting.

Uurloon staat bij Berekeningsgegevens; uurloon overwerk,ort is volgens mij altijd gelijk aan uurloon normaal.
Ergens op intranet staat een demonstratiePDF waarop je kan klikken voor uitleg
pi_95755175
Dan heb ik dus een hoger uurloon dan wat ik te horen kreeg toen ik ging solliciteren :P

Ze hadden het tijdens solliciteren over 6,80 maar op m'n loonstrookje staat 8,29 :D

Ik ben 19 overigens.
pi_95755203
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Think_Pad het volgende:
Dan heb ik dus een hoger uurloon dan wat ik te horen kreeg toen ik ging solliciteren :P

Ze hadden het daar over 6,80 maar op m'n loonstrookje staat 8,29 :D

Ik ben 19
Das best hoog, 19-jarige zaterdagbestellers krijgen maar 7.03.

Volgende maand vakantietoeslag :)
Hier 700 euro's extra dan, plus belasting die ik terug krijg van vorig jaar :)
pi_95755291
Ik werk alleen doordeweeks he, collectie werkt niet op zaterdagen.

Nog 1 vraagje, en dan weet ik weer genoeg :P :
Waar kun je het aantal gewerkte uren zien?
pi_95755346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:23 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Industriewijken zijn altijd wel relaxed ja. 8-) Heb er tot nu toe 2 geleerd en vind ze zelf leuker dan boerderijenroutes.

Heb m'n loon ook binnen! *O*
vind het ook leuk ja, boerenwijken hebben we niet in ons team dus daar heb ik geen ervaring mee.. Industrie is prima te doen!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')