bier en nootjes staan klaar hierquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmmm......
De voorpret begint erger te worden.....
Denk dat er misschien toch een ritalinnetje nodig is tegen het stuiteren hiero![]()
Heeft ze Stef al gekriebeltquote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Darakka het volgende:
gadverdamme LAURA blijf je vieze lange poten van Karim af! Ga planten kriebelen!!!!![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
doe dennis dan ook maar even naar binnen
Ik zie je al zitten..... Met een fles bier in je hand borrelnootjes naar het scherm gooien en "bitchfight" roependquote:
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?quote:
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Guido-constructie, zegt dat woord je iets?
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huisquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef trollie67 het volgende:
die johanna van maaik is echt een mooi vrouw...toch heel wat anders als die roerbakkippen in huis..mja....hat charakter kan uiteraard wel erg rot zijn..je weet maar nooit
oeps ik ben betraptquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef trollie67 het volgende:
knaagsje mist dan alleen nog maar een grote schotel met shoarma
Herr Flipp krijgt aan het begin van de show vrijstelling, en voor Karim en Faalex mag er opnieuw gebeld worden......quote:
stel dat ze daar komt..dan is oproering al zeker..hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik durf daar ook geen oordeel over te vellen, maar vind haar absoluut aantrekkelijker dan wie dan ook in dat huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |