Nou kijk aan Scheveningen gaan zou ik zeggen...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef erik81 het volgende:
[..]
Pff, dat zal Rotterdam zijn, uurtje rijden ongeveerIk kom wel regelmatig in Den Haag, af en toe in de binnenstad daar.
oh nou misschien was het xennia die het zo liet lijken, geen ideequote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Seejwut?.
Toen heb ik notabene die Valentijn-vreemdgaan-fake-reeks nog gestart.
in de buurt van boz dan?quote:
Waarop liep het eigenlijk mis tussen die twee?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh nou misschien was het xennia die het zo liet lijken, geen idee
WTF?! Hij wil niet investeren in een relatie, maar wel bij intrekken?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Seven. het volgende:
Hij komt zo langs, gisteren telefonisch al wel meegedeeld dat het niks wordt zo. Hij heeft geen tijd om te investeren voor een relatie, de enige oplossing die hij kan bedenken is dat hij bij mij komt wonen, maar eerst sprak hij nog over een appartement niet te ver van hier. Maar hier slapen zonder dat hij hier woont, dat kan dan weer niet. Of zo..
Dus ja, dan trek ik wel mijn conclusies.
Hij wil gewoon LAT! met een hele lange LATquote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF?! Hij wil niet investeren in relatie, maar wel bij intrekken?Nee, dat gaat hem niet worden llijkt me.
Ik vond het ook wat overdreven dus laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
WTF?! Hij wil niet investeren in een relatie, maar wel bij intrekken?Nee, dat gaat hem niet worden lijkt me.
Niet iets wat op Fok bekend is en dat zal gezien de aard er van ook zo blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarop liep het eigenlijk mis tussen die twee?
ik denk dat het allebei te vrije geesten warenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarop liep het eigenlijk mis tussen die twee?
Hoe kan een vrije geest nou onder de plak zitten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat het allebei te vrije geesten waren
*kuch...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef kastanova het volgende:
En trouwens, dat er mensen serieus dachten dat ik me het uitgaan zou laten verbieden door m'n vriendin... Wat kent men me toch slecht.
Alleen als de vrije geest zelf onder de plak wilt zitten?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan een vrije geest nou onder de plak zitten?
Ik ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij komt zo langs, gisteren telefonisch al wel meegedeeld dat het niks wordt zo. Hij heeft geen tijd om te investeren voor een relatie, de enige oplossing die hij kan bedenken is dat hij bij mij komt wonen, maar eerst sprak hij nog over een appartement niet te ver van hier. Maar hier slapen zonder dat hij hier woont, dat kan dan weer niet. Of zo..
Dus ja, dan trek ik wel mijn conclusies.
Ik zou het doen! Ziet er goed uit...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Marver8 het volgende:
Heeft er iemand hier eigenlijk ook wat ervaring met van die avonden of weekenden (of eventueel vakanties) voor singles?
Ik ben persoonlijk bijvoorbeeld best wel nieuwsgierig geworden naar iets als http://www.villavibes.nl/. Het hoeft voor mij niet altijd een "date" te zijn. Een avondje lekker weg zonder gelijk tussen de stelletjes te zitten (binnen mijn sociale kring is echt niemand vrijgezel...) lijkt me ook heerlijk. Oké, je hebt de studentenfeesten, maar die zijn ook iedere week wel hetzelfde.
Nou, we hebben dus wilde seks gehad en alles staat op een heel laag pitje nu. Als in, er word niet met anderen genakt en we zien wel. Het was wel weer ouderwets leuk en gezellig. Geen gedoe.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Wazig verhaal nu...
Mannen en communicatie.....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:
Oh trouwens, hij wil niet hier slapen omdat ik binnen rook (geen aparte slaapkamer), hij kan er echt heel slecht tegen dus dat is nu wel opgehelderd. In plaats dat hij dat nou gewoon had gezegd.
. Ik vroeg me ook al af waarom hij samenwonen altijd in één adem noemde met niet meer roken.
Maar desondanks wilde hij wél samenwonen? Tenminste dat begreep ik uit je eerdere verhaal. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Seven. het volgende:
Oh trouwens, hij wil niet hier slapen omdat ik binnen rook (geen aparte slaapkamer), hij kan er echt heel slecht tegen dus dat is nu wel opgehelderd. In plaats dat hij dat nou gewoon had gezegd.
. Ik vroeg me ook al af waarom hij samenwonen altijd in één adem noemde met niet meer roken.
Nou ja, dat vroeg ik me dus af, waarom samenwonen steevast genoemd werd met niet binnen roken. Hoe dan ook, van samenwonen is geen sprake dus ik paf lekker door. Als dingen he-le-maal OK zitten voor mijn gevoel, dan pas ga ik op het balkon roken zodat hij kan blijven slapen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar desondanks wilde hij wél samenwonen? Tenminste dat begreep ik uit je eerdere verhaal. En dan zeggen ze dat vrouwen onduidelijk zijn.
Ik krijg geen vrij in die week van juni....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Marver8 het volgende:
Maak ik hieruit op dat Zanzibar voorlopig op een laag pitje staat?
Ik zit die week in Praag, ook leuk maar Zanzibar klinkt toch even net wat spannender.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik krijg geen vrij in die week van juni....
Ik rook niet meer, maar mij boeit dat dus echt niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, dat vroeg ik me dus af, waarom samenwonen steevast genoemd werd met niet binnen roken. Hoe dan ook, van samenwonen is geen sprake dus ik paf lekker door. Als dingen he-le-maal OK zitten voor mijn gevoel, dan pas ga ik op het balkon roken zodat hij kan blijven slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |