61 kg. beat that.... weeg volgens mijn minder dan sommige vrouwen hier.quote:
Minder dan mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
61 kg. beat that.... weeg volgens mijn minder dan sommige vrouwen hier.
Dan ik, dan ik!!!! Je doet het er om hè!quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Chawi het volgende:
![]()
Hier laatst ruzie in huis door een geest uit het date-verleden....Echt, mannen *zucht*
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef Chawi het volgende:
Ach, was zo'n typisch, ben je misschien weer single sms-je, maar dan wel heel lief ingepakt. Dus ik reageerde ook leuk terug. Werd ik me er toch van beschuldigd om een reservebank aan te houden......
Alsof er geen nieuw materiaal in mij geinteresseerd zou zijn. Ach ja, we houden het maar op een onzeker momentje vanaf zijn kant
Ho. Knots heeft een dikke buik. Zo eentje die echt niet te verbergen valt. Maar ik voel me wel klein meisje bij hem. En laten we eerlijk zijn, mannen stellen véél hogere eisen als het op uiterlijk aankomt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef BeamofLight het volgende:
Haha, heb je niet snel afgesloten met scheijtweijf, krijg de t. ?
Zo eentje zou ik dus juist wel irl willen ontmoeten. Kijken of ze dan ook zo oppervlakkig is.
Trouwens wat is dat hier met die dames die spierballen, lengtes en gewichten ineens zo bijzonder belangrijk vinden?
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef Chawi het volgende:
, best wel heel erg eigenlijk.
En ik had het over écht koken...daar vind ik wokken nou net niet onder vallen
Waarom niet meteen een groentesoep?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Seven. het volgende:
Ja nu heb ik weer zin om courgettesoep te maken.
Ja klopt. Ik iig wel. Maar als iemand roept: Onder de 80 kg is opzouten, dan denk ik ook: suc6 verder als je zo kortzichtig bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, mannen stellen véél hogere eisen als het op uiterlijk aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dus via een internet-chat iemand zo gaat beoordelen dan laat je wel heel veel liggen volgens mij wat potentieel zou kunnen zijn. my 2 cents.Wat ik zeg: iemand op 2 kilo af laten vallen is dan niet handig. Of zoals bij GH op een labeltje achter in zijn overhemd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Chawi het volgende:
BeamofLight, dat is alleen maar belangrijk tot op het moment dat je echt die geweldige kerel tegenkomt, dan maakt het allemaal niets meer uit en is het alleen maar mooi meegenomen
Omdat ik de boodschappen voor courgettesoep in huis heb. Voor groentesoep niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet meteen een groentesoep?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik iig wel. Maar als iemand roept: Onder de 80 kg is opzouten, dan denk ik ook: suc6 verder als je zo kortzichtig bent.76 kilo gaat echt nog wel hoor. Maar ik heb ze zelf het liefst van rond 100 kilo dus dat is dan wel een behoorlijk groot verschil. Ik kijk niet op een kilo meer of minder maar 70 kilo is voor mijn smaak in vrijwel alle gevallen véél te mager (of veel te klein).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dus via een internet-chat iemand zo gaat beoordelen dan laat je wel heel veel liggen volgens mij wat potentieel zou kunnen zijn. my 2 cents.
[..]
Wat ik zeg: iemand op 2 kilo af laten vallen is dan niet handig. Of zoals bij GH op een labeltje achter in zijn overhemd.Resistance is futile.
Niet iedereen is ook zoals Seven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef kastanova het volgende:
Ik heb over m'n 75kg eigenlijk nog nooit klachten gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |