Mensen die bewust de wet overtreden moeten volgens de overtreden wet bestraft worden. Als Nederlanders Thaise gevangenissen niet aankunnen moeten ze niet in Thailand allerlei misdrijven begaan. Sterker nog, dit zou ook moeten gelden voor zaken die hier niet strafbaar zijn (zoals homoseksualiteit en overspel). Enkel wanneer er valt te concluderen dat er iets aan de rechtsgang mankeert zou Nederland zich in moeten zetten om haar burgers uit een buitenlandse gevangenis te halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind dat de Nederlandse overheid er wel voor moet zorgen dat Nederlandse burgers niet in bijvoorbeeld Thaise gevangenissen terecht moeten komen. Misdadigers moeten gestraft worden, maar wel in verhouding.
Ach zo, maar maximaal net zo beschaafd als hij met deze vrouwen is omgesprongen tochquote:
Lijkt mij zeer redelijkquote:![]()
Op maandag 11 april 2011 09:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En die kosten uiteraard verhalen op de veroorzaker.
Daar is ie dan weer niet voor veroordeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
De Amerikanen willen hem ook graag hebben.
Wel als het in het voordeel is van criminelen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Apart.. wetten zijn toch nooit met terugwerkende kracht van kracht?
Oog om oog, tand om tand?quote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ach zo, maar maximaal net zo beschaafd als hij met deze vrouwen is omgesprongen toch
Nee ik zou het niemand aan willen doen. dat hem aan te moeten doen.quote:
Pure nicotine doet het beterquote:Op maandag 11 april 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Flikker een opblaaspop van Natalee Holloway en wat coke gemengd met Datura in zijn cel en laat die gast een freaky verlossend einde beleven.
Er zijn genoeg vrijwilligers hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nee ik zou het niemand aan willen doen. dat hem aan te moeten doen.
Ook buiten de familie zijn wel vrijwilligers te vinden die in het kader van een veiligere maatschappij Joran een paar extra luchtgaatjes willen geven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Van de familie van de slachtoffers is het op zich nog wel te begrijpen.
Die mensen zijn ook niet goed bij hun hoofd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook buiten de familie zijn wel vrijwilligers te vinden die in het kader van een veiligere maatschappij Joran een paar extra luchtgaatjes willen geven.
Dat zijn ze wel. De mensen die Joran met goedkope trucs snel op vrije voeten willen hebben zijn de mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef arucard het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook niet goed bij hun hoofd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. De mensen die Joran met goedkope trucs snel op vrije voeten willen hebben zijn de mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.
En de mensen die hem willen straffen maar wel op een humane manier?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. De mensen die Joran met goedkope trucs snel op vrije voeten willen hebben zijn de mensen die niet goed bij hun hoofd zijn.
Die zijn meestal te soft. Overigens: definieer humaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef arucard het volgende:
[..]
En de mensen die hem willen straffen maar wel op een humane manier?
De meest humane manier is om een gruwelijke psychopatische crimineel een dodelijke injectie toe te dienen. Elke andere straf is erger voor hem. Bovendien volkomen onnodig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef arucard het volgende:
[..]
En de mensen die hem willen straffen maar wel op een humane manier?
Geen doodstraf/martelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn meestal te soft. Overigens: definieer humaan.
Arucard houdt graag de wortel van vrijheid voor het neusje van arme Joran. Dat geeft hem een goed gevoel. Lekker humaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
De doodstraf is minder humaan dan 100 jaar celstraf?
Levenslang vind ik eigenlijk ook niet humaan nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
De doodstraf is minder humaan dan 100 jaar celstraf?
Dus de doodstraf is zo verkeerd nog niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef arucard het volgende:
[..]
Levenslang vind ik eigenlijk ook niet humaan nee.
Humaner om Joran wat jaartjes laten pokeren in de gevangenis en daarna mag die lieve jongen weer de straat op??quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef arucard het volgende:
[..]
Levenslang vind ik eigenlijk ook niet humaan nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |