ik wil dat set wel persoonlijk brengen...goed opwarmen t 300 graden en die rollers in haar muil stoppen....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Joanna heeft het slechter hoor, die heeft fakking al vier keer om een Carmen Set gevraagd
Nee vind ik ook, maar alles voor de kijkcijfers natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel een héél idiote woordkeuze dan, dat 'betreden'.
Een video betreedt toch geen huis
Contractuele zaken misschien?quote:Maar misschien zijn we idd (weer) om de tuin geleid
Dan speelt zij het wel mee, want zij schreef zelf op haar Hyves dat ze naar Portugal ging.
Mijn droomscenario!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef danaqui het volgende:
Het zou wat zijn, samen uit samen thuis.
Lex eruit en lau moet mee omdat ze getrouwt zijn.
Vriendin van Maik erin dan
Of mss is ze ook wel bi.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Darklight het volgende:
Mss komt ze vanavond ff gezellig een drankje doen in het huis
Het bericht dat ze naar Portugal vertrekt is inmiddels van haar Hyves verdwenen. Niks is wat het lijktquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
Dan zou het mooi idioot zijn dat ze alle kijkers bedriegen door letterlijk zelf te zeggen dat ze het huis betreedt he? Maar oke, het is Secret Story, wie weet heb je gelijk
Dat komt natuurlijk omdat ze nu al in Portugal is...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het bericht dat ze naar Portugal vertrekt is inmiddels van haar Hyves verdwenen. Niks is wat het lijkt.
http://liefroosje.hyves.nl/?&pageid=34B4O685QXKW8KCC4
Profiel is niet zichtbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het bericht dat ze naar Portugal vertrekt is inmiddels van haar Hyves verdwenen. Niks is wat het lijkt.
http://liefroosje.hyves.nl/?&pageid=34B4O685QXKW8KCC4
Je moet waarschijnlijk ingelogged zijn om toegang te verkrijgenquote:
Die lust ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard zijn favo drankjeMaar dan wel met ijs in een whiskey glas
bron: Fenneke
ja leuk, maar zo denkt die stomme zakloop missies bedenken redactie niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja samen uit, samen thuis Dat zou betekenen dat Maik de keus krijgt zijn exit nu in daden om te zetten en te gaan. Lang genoeg op de pof in het huis gezeten. De kluis van Maik verdeeld onder Karim, Phillip en Alex. Daar kunnen de andere bewoners niks tegenin brengen toch??
Ik wacht het wel af. Voor hetzelfde geld is het idd alleen die videoboodschap.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Darklight het volgende:
Dat komt natuurlijk omdat ze nu al in Portugal is...
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef Flashbox het volgende:
Heb hem ook maar gelijk op YouTube geslingerd
Staan wel pikante foto's opquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ze nu al in Portugal is...
tuurlijk.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk ingelogged zijn om toegang te verkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |