bij Ziggo ookquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien bij Ziggo niet, maar op UPC wel: Vanavond in de liveshow 20.30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Mylene het volgende:
Alex krijgt de minste stemmen, maar mag dankzij Guido constructie toch blijven. Om 20:30 gaan de lijnen opnieuw open voor Karim en Alex.
Ik roep al vanaf het begin dat er een guido constructie zal komen. Hopelijk tussen Karim en Flipjequote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Mylene het volgende:
Alex krijgt de minste stemmen, maar mag dankzij Guido constructie toch blijven. Om 20:30 gaan de lijnen opnieuw open voor Karim en Alex.
Dat staat ook allemaal in dat topic dat ik je net linkte, aan het eind.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vraag niet naar foto's van haar (die vriendin van Maik 'thuis') maar of iemand weet of dat echt zijn vriendin is, of een neukertje of een broer/zus vriendin.
Herr Flipp en Karim, bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Mylene het volgende:
Dat is het offer dat ze moet brengen, omdat ze tot 2 keer toe haar grote liefde terug heeft gekregen door de stem en de bewoners te manipuleren.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Mo te hard word aangepakt tov de andere. Mo wordt vooral op de emotie gepakt.
ik vind haar echt veel knapper dan eMo om eerlijk te zijnquote:
Ik vraag me af of het niet gewoon een actrice is (niets is wat het lijkt)quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vraag niet naar foto's van haar (die vriendin van Maik 'thuis') maar of iemand weet of dat echt zijn vriendin is, of een neukertje of een broer/zus vriendin.
Guido constructie? Die was er meteen uit hoor. Snap ff niet wat je bedoelt hoe blijft Alex dan?Zou wel terecht zijn hij kan er niks aan doen. K*** LAURA !quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Mylene het volgende:
En niet alleen daarom, maar ook omdat Maik al enkele keren tegen haar gezegd heeft van dat meisje thuis en ze er toch voor koos zich door hem te laten uitwonen daarnaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is het offer dat ze moet brengen, omdat ze tot 2 keer toe haar grote liefde terug heeft gekregen door de stem en de bewoners te manipuleren.
Niet teveel op letten.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat ook allemaal in dat topic dat ik je net linkte, aan het eind.
Eerst Flip terug het huis in, die heeft de meeste stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Guido constructie? Die was er meteen uit hoor. Snap ff niet wat je bedoelt hoe blijft Alex dan?Zou wel terecht zijn hij kan er niks aan doen. K*** LAURA !
vriendin!!! Prille liefde ze hadden elkaar net paar weken ontmoed maar afgesproken dat maik zijn gang mocht gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |