+1quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef tehoef het volgende:
Wat zei je adviseur bij het afsluiten.
Normaal gaat het via automatische incasso.
Je betaald op het eind van de maand geloof rond de 28 of zo Maar dat moet je bij het afsluiten toch besproken hebben?
Dus 28 April betaalt je voor de maand April. Meestal doormiddel van automatische incasso. Mits anders overeen gekomen.
Dat hij maar op FOK om advies moest gaan vragen.quote:
En toen was je niet zodanig bij de les om het te vragen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef m3nster het volgende:
Tja er zullen vast wel meer mensen met een hypotheek hier zitten
Maar dat is bij het afsluiten niet besproken, ja dat je de rente achteraf betaald, verder heb ik niks gehoord over hoe en wat.
Dat staat toch wel vrij precies beschreven in de papieren waar je je handtekening onder hebt gezet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef m3nster het volgende:
Tja er zullen vast wel meer mensen met een hypotheek hier zitten
Maar dat is bij het afsluiten niet besproken, ja dat je de rente achteraf betaald, verder heb ik niks gehoord over hoe en wat.
En je dacht toen "Hmm ik durf het eigenlijk niet te vragen, dus ik open straks maar ff een topique op FOK!"quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef m3nster het volgende:
Mits?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef tehoef het volgende:
Dus 28 April betaalt je voor de maand April. Meestal doormiddel van automatische incasso. Mits anders overeen gekomen.
Tenzij?quote:
Anders was hij ook niet bij de grootste oplichtersbende die legaal mag opereren uitgekomen...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef LompeHork het volgende:
Even voor de goede orde; je neemt een hypotheek zonder de boel eerst eens goed uit te zoeken?
...
Ach, slechte ervaringen?quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Ikzanik het volgende:
[..]
Anders was hij ook niet bij de grootste oplichtersbende die legaal mag opereren uitgekomen...![]()
Aan TS: Gewoon niets betalen, de deurwaarder vertelt je dan wel hoe het werkt.
Ik wel. Te dure hypotheken, maar gelukkig wel integere werknemers. Hypotheek gesprek bij rabo gehad, verder rond gaan kijken, later weer bij rabo, offerte van de hypotheker onder de neus gedrukt. Begon eerst een heel verhaal op te hangen over rentewijzigingen, half jaarlijkse service (gesprekken, overzichten e.d.). Bij een hypotheek met 30 jaar vaste rente, lekker boeiendquote:
En waar komt precies dat oplichten terug in je verhaal?quote:Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik wel. Te dure hypotheken, maar gelukkig wel integere werknemers. Hypotheek gesprek bij rabo gehad, verder rond gaan kijken, later weer bij rabo, offerte van de hypotheker onder de neus gedrukt. Begon eerst een heel verhaal op te hangen over rentewijzigingen, half jaarlijkse service (gesprekken, overzichten e.d.). Bij een hypotheek met 30 jaar vaste rente, lekker boeiend
Uiteindelijk kwam ie met het verhaal dat we een verdomd goed aanbod hadden liggen van de hypotheker, maar dat ie dat niet van z'n baas mocht zeggen (logisch).
Topkerel :-) Gewoon eerlijk toegeven dat je een suck aanbod hebt.
(scheelde bijna 100 euro in maandlasten uiteindelijk)
Dat was Ikzanik.quote:Op maandag 11 april 2011 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En waar komt precies dat oplichten terug in je verhaal?
Je hebt gelijk, verwarrend, mensen zonder UI.quote:
Ja, die kijken allemaal even verongelijkt.quote:Op maandag 11 april 2011 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verwarrend, mensen zonder UI.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |