Ja, maar het is de vraag wat Nolan er uiteindelijk mee doet. Zijn visie op de moderne Batman film wijkt nogal af van de eerdere Batmanfilms. Hij wil veel meer een 'realistische' film maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
En de echte:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van de stuntdubbel op de motor.
Harvey Dent werdt ook geen Two-face genoemd na zijn transformatie in TDK.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
Wat is je punt? Probeer je te suggereren dat Nolan een Selina in de film opneemt zonder haar ook Catwoman te laten zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.
Ja, die hadden we daarvoor dus al gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En de echte:
[ afbeelding ]
Dat werd-ie wel. Niet als karakternaam, want zo werkt Nolans wereld niet, maar de naam werd genoemd en pas na zijn ongeluk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Harvey Dent werdt ook geen Two-face genoemd na zijn transformatie in TDK.
Ja en nee. Natuurlijk lijkt het personage straks op Catwoman. Maar ik denk niet dat ze zo'n pakje aantrekt als Pfeiffer. En ik weet ook niet of ze haar ook straks daadwerkelijk zo gaan noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat is je punt? Probeer je te suggereren dat Nolan een Selina in de film opneemt zonder haar ook Catwoman te laten zijn?
Ja dat bedoel ik dus het was niet zijn karakternaam. Net als Catwoman ook geen karakternaam zal zijn waarschijnlijk. De naam werd alleen genoemd gebaseerd op het eerste gesprek tussen Gordon en Dent in de film (Two-faced Harvey oid).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat werd-ie wel. Niet als karakternaam, want zo werkt Nolans wereld niet, maar de naam werd genoemd en pas na zijn ongeluk.
niet heel erg een stretch van Batman Returns dus..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Breuls het volgende:
Dat is afhankelijk van het verhaal, maar meestal niet als een 100% vijand van Bruce en uiteindelijk vaak als partner, maar vaak wel als iemand aan net de overzijde van de wet.
Dat komt puur omdat Batman zelf tegenstanders maar zelden bij hun bijnaam noemt. Omdat hij gelooft dat in Two-Face nog steeds zijn vriend harvey zit, blijft hij hem Harvey noemen. Net als Gordon dat doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus het was niet zijn karakternaam. Net als Catwoman ook geen karakternaam zal zijn waarschijnlijk. De naam werd alleen genoemd gebaseerd op het eerste gesprek tussen Gordon en Dent in de film (Two-faced Harvey oid).
Wat een stelletje kneuzen zeg.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pff, die cast alleen al
Tom Hardy
Christian Bale
Liam Neeson
Anne Hathaway
Joseph Gordon-Levitt
Gary Oldman
Marion Cotillard
Morgan Freeman
Michael Caine
Toen zat ie er ook nog niet in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:30 schreef Breuls het volgende:
Ik dacht dat Neeson had ontkend dat-ie erin zat?
Als je het echt wilt weten over Marion Cotillard:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor spoilers bedoel je dan, want ik zie zo 1,2,3 niet echt waar je het over hebt? (in spoilertags)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je wel kan bedenken wat dat inhoud.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten over Marion Cotillard:Bedoel je dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je wel kan bedenken wat dat inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |