Trailer spoedig? Lijkt me sterk 1 jaar voor release. Misschien wel een teaser...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef Shogo het volgende:
De teaser poster staat nu op http://www.thedarkknightrises.com/
Trailer zal wel spoedig komen.
hier is dat allemaal niet zo uitgekiend volgens mij.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat ik mij dus afvraag, Harry Potter is hier al uit in Nederland, in Amerika, aankomende vrijdag, daaraan toegevoegd zit o.a. een preview van TDK Rises, grijpt Nederland dan net mis of krijgen de Nederlandse bioscopen na vrijdag een nieuwere versie met het materiaal van TDK?
Ziet er redelijk uit. Wat scènes uit BB en TDK, en een paar beelden uit TDKR. Ik krijg wel meteen zin de TDK soundtrack op te zetten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef Geneziz het volgende:
Bootleg van de teaser, erg donker maar je kan het redelijk volgen.
http://www.411mania.com/movies/news/193820
Ik vond 'm op Gordon lijken, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:34 schreef Tanin het volgende:
Wie was dat nou op dat bed? Gordon? Of toch Ra's?
Volgens mij is dat Batman met links in het beeld komend Bane. Maar ik kan het mis hebben het zijn niet de scherpste beelden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Blaxje het volgende:
Teaser is fucking evil zeg. Volgens mij is dat Catwoman in het laatste beeld, ben benieuwd naar de HD!
Bij nader inzien heb je gelijk denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Batman met links in het beeld komend Bane. Maar ik kan het mis hebben het zijn niet de scherpste beelden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef Beaudelaire het volgende:
http://batman-news.com/20(...)cially-online-in-hd/
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En je ziet idd Bane voorbij komen.![]()
Dat zou wel grappig zijn. Zolang het niet als Batman is.quote:
voor de zekerheid spoilerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:00 schreef Tanin het volgende:
Gezien het feit dat Gordon op bed ligt, zou het zo kunnen zijn dat Bane z'n rug gebroken heeft?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
voor de zekerheid spoilerMijn puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
Gaat nog wel een jaartje duren voor we weten wie daar achter staat.quote:
Gewoon iemand van de crew. Nog niet helemaal goed weggewerktquote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gaat nog wel een jaartje duren voor we weten wie daar achter staat.En bedankt Nolan.
Zou ernstig geniaal zijn. Al die fanboys die het hele jaar aan het speculeren zijn is er volgend jaar niemand te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon iemand van de crew. Nog niet helemaal goed weggewerkt
Ja die zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zou ernstig geniaal zijn. Al die fanboys die het hele jaar aan het speculeren zijn is er volgend jaar niemand te zien.
Tja Venom zal vast geen prominente rol krijgen gezien de realistische versie van Nolan.quote:
Must...Not...Click...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:00 schreef Young_David het volgende:
Gevonden:
http://www.thedarkknightrises.com/selina_kyle.html
Ik ben ook nog niet overtuigd. Ook niet over Bane overigens.quote:
Ja ok, maar ik denk niet dat Bruce gaat verklappen dat hij Batman is (doel je daar op?)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:40 schreef Breuls het volgende:
Selina en Bruce kennen elkaar in veel verhalen ook privé. Ik vind het niet ondenkbaar dat ze hier met hem samenwerkt.
Natuurlijk; ze kan ook gewoon de Batpod gejat hebben. Ze is immers een dief.
Dat is juist het hele principe van catwoman! geslaagd dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
gewoon een lekker wijf in een leren pak.
Het feit dat ze absoluut niets weg heeft van een kat maakt verder niet uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:15 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat is juist het hele principe van catwoman! geslaagd dus
Nou, uiteindelijk weten ze het van elkaar. In Nolans films had Bruce Rachel Dawes als vriendin en medewetende; daar zal hij wellicht een vervanger voor zoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik denk niet dat Bruce gaat verklappen dat hij Batman is (doel je daar op?)
Ik hoop wel een beetje dat de bril die ze hier op heeft een beetje iets is wat niet standaard is.
Als ze een masker met 2 oortjes op zou hebben dan is het gewoon catwoman. Verder lijkt ze wel redelijk op de catwoman uit de strips van de laatste paar jaar. Alleen is de bril die ze hier op heeft totaal anders. Maar misschien heeft ze wel een masker, maar alleen niet op deze foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Dat ding wat ze op haar hoofd heeft, dat is dan het masker? Ik had geen kopie van Pfeiffer verwacht, maar dit lijkt niet eens meer op een catwoman, gewoon een lekker wijf in een leren pak.
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou, uiteindelijk weten ze het van elkaar. In Nolans films had Bruce Rachel Dawes als vriendin en medewetende; daar zal hij wellicht een vervanger voor zoeken.
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feit dat ze absoluut niets weg heeft van een kat maakt verder niet uit?
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.
Jawel, hoewel er wel genoeg voorbeelden te vinden zijn van plaatjes dat Catwoman niet echt heel erg op een kat lijkt. Eigenlijk steeds minder vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
Ja, maar het is de vraag wat Nolan er uiteindelijk mee doet. Zijn visie op de moderne Batman film wijkt nogal af van de eerdere Batmanfilms. Hij wil veel meer een 'realistische' film maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
En de echte:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van de stuntdubbel op de motor.
Harvey Dent werdt ook geen Two-face genoemd na zijn transformatie in TDK.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is je punt? Probeer je te suggereren dat Nolan een Selina in de film opneemt zonder haar ook Catwoman te laten zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.
Ja, die hadden we daarvoor dus al gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
En de echte:
[ afbeelding ]
Dat werd-ie wel. Niet als karakternaam, want zo werkt Nolans wereld niet, maar de naam werd genoemd en pas na zijn ongeluk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Harvey Dent werdt ook geen Two-face genoemd na zijn transformatie in TDK.
Ja en nee. Natuurlijk lijkt het personage straks op Catwoman. Maar ik denk niet dat ze zo'n pakje aantrekt als Pfeiffer. En ik weet ook niet of ze haar ook straks daadwerkelijk zo gaan noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat is je punt? Probeer je te suggereren dat Nolan een Selina in de film opneemt zonder haar ook Catwoman te laten zijn?
Ja dat bedoel ik dus het was niet zijn karakternaam. Net als Catwoman ook geen karakternaam zal zijn waarschijnlijk. De naam werd alleen genoemd gebaseerd op het eerste gesprek tussen Gordon en Dent in de film (Two-faced Harvey oid).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat werd-ie wel. Niet als karakternaam, want zo werkt Nolans wereld niet, maar de naam werd genoemd en pas na zijn ongeluk.
niet heel erg een stretch van Batman Returns dus..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Breuls het volgende:
Dat is afhankelijk van het verhaal, maar meestal niet als een 100% vijand van Bruce en uiteindelijk vaak als partner, maar vaak wel als iemand aan net de overzijde van de wet.
Dat komt puur omdat Batman zelf tegenstanders maar zelden bij hun bijnaam noemt. Omdat hij gelooft dat in Two-Face nog steeds zijn vriend harvey zit, blijft hij hem Harvey noemen. Net als Gordon dat doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus het was niet zijn karakternaam. Net als Catwoman ook geen karakternaam zal zijn waarschijnlijk. De naam werd alleen genoemd gebaseerd op het eerste gesprek tussen Gordon en Dent in de film (Two-faced Harvey oid).
Wat een stelletje kneuzen zeg.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pff, die cast alleen al
Tom Hardy
Christian Bale
Liam Neeson
Anne Hathaway
Joseph Gordon-Levitt
Gary Oldman
Marion Cotillard
Morgan Freeman
Michael Caine
Toen zat ie er ook nog niet in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:30 schreef Breuls het volgende:
Ik dacht dat Neeson had ontkend dat-ie erin zat?
Als je het echt wilt weten over Marion Cotillard:quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor spoilers bedoel je dan, want ik zie zo 1,2,3 niet echt waar je het over hebt? (in spoilertags)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je wel kan bedenken wat dat inhoud.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten over Marion Cotillard:Bedoel je dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je wel kan bedenken wat dat inhoud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |