Must...Not...Click...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:00 schreef Young_David het volgende:
Gevonden:
http://www.thedarkknightrises.com/selina_kyle.html
Ik ben ook nog niet overtuigd. Ook niet over Bane overigens.quote:
Ja ok, maar ik denk niet dat Bruce gaat verklappen dat hij Batman is (doel je daar op?)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:40 schreef Breuls het volgende:
Selina en Bruce kennen elkaar in veel verhalen ook privé. Ik vind het niet ondenkbaar dat ze hier met hem samenwerkt.
Natuurlijk; ze kan ook gewoon de Batpod gejat hebben. Ze is immers een dief.
Dat is juist het hele principe van catwoman! geslaagd dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
gewoon een lekker wijf in een leren pak.
Het feit dat ze absoluut niets weg heeft van een kat maakt verder niet uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:15 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat is juist het hele principe van catwoman! geslaagd dus
Nou, uiteindelijk weten ze het van elkaar. In Nolans films had Bruce Rachel Dawes als vriendin en medewetende; daar zal hij wellicht een vervanger voor zoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik denk niet dat Bruce gaat verklappen dat hij Batman is (doel je daar op?)
Ik hoop wel een beetje dat de bril die ze hier op heeft een beetje iets is wat niet standaard is.
Als ze een masker met 2 oortjes op zou hebben dan is het gewoon catwoman. Verder lijkt ze wel redelijk op de catwoman uit de strips van de laatste paar jaar. Alleen is de bril die ze hier op heeft totaal anders. Maar misschien heeft ze wel een masker, maar alleen niet op deze foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Dat ding wat ze op haar hoofd heeft, dat is dan het masker? Ik had geen kopie van Pfeiffer verwacht, maar dit lijkt niet eens meer op een catwoman, gewoon een lekker wijf in een leren pak.
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou, uiteindelijk weten ze het van elkaar. In Nolans films had Bruce Rachel Dawes als vriendin en medewetende; daar zal hij wellicht een vervanger voor zoeken.
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feit dat ze absoluut niets weg heeft van een kat maakt verder niet uit?
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:16 schreef Toad het volgende:
[..]
Producent heeft ook nooit gezegd dat Catwoman meedoet. Wel Selina Kyle.
Jawel, hoewel er wel genoeg voorbeelden te vinden zijn van plaatjes dat Catwoman niet echt heel erg op een kat lijkt. Eigenlijk steeds minder vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo héél erg thuis in Batman, maar zijn die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |