Knap hè ook dat zwaaien! Leia doet het ook! Deed van de week mijn jas alvast aan voordat we naar de opvang gingen, begon ze al te zwaaien! Alsof ze -> jas aan = weggaan -> weggaan = zwaaien begint te snappenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Solagratia het volgende:
As, hebben jullie een natuurwinkel/reformzaak? daar hebben ze veel glutenvrije producten die je als vervanging kan geven. Vervelend zeg! Wij mogen juist weer beginnen met gluten, want Amy reageerde er niet goed op (obstipatie en afwijkende ontlasting)
Orea, wat goed zeg van Leia! Trotse moeder! Dat het snel gaat is zo herkenbaar. Amy gaat ook als een speer. Kan ineens zelfstandig zitten en draait heel de dag om. Zostraks waren mijn ouders er en toen bracht ik haar naar bed, dus zij zwaaien naar haar en toen zwaaide ze terugnog eens proberen, deed ze het weer en uur later weer
Mijn kind kan zwaaien. Ook had ze haar speen in haar hand dus mijn vader vroeg "wat heb jij in je hand?" steekt ze haar hand naar hem uit om het te laten zien. Mijn kind kan dingen
![]()
Is de neus schraal ofzo?? Misschien beetje vettig iets erop smeren?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Solagratia het volgende:
Even iets anders, Amy heeft last van een jeukende neus. Ze wrijft er steeds over of schudt haar hoofd om het af te schudden. Ook heeft ze nu steeds wondjes op haar neus van het krabbelen. Dat doet ze al een paar dagen maar vandaag valt het me pas echt op. Wat kan ik tegen doen?
Nee, maar las je tip vandaag en ga dat zeker eens proberen!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Fannetje, fruit met liga al geprobeerd??
Nutrilon 2: 68 kcal per 100 ml. Komt dus inderdaad wel overeenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik ken alleen de waardes van borstvoeding, maar ik ga er maar vanuit dat flesvoeding ongeveer gelijk is, ongeveer 70cal per 100ml. Dat is enorm!
Echt al 2 tanden hè?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef pessie het volgende:
Oh ja As, jouw ventje heeft ook 2 ondertanden! Leuke foto!
Fan (of sola?) Ook een mooie foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |