abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95313441
nikki nog gefeliciteerd met je meisje! is ze gewoon alweer 1 :o gaat zo snel de tijd.
mooie dag was t vandaag ook om jarig te zijn!

vandaag even langs mn zus geweest (moest eat halen), dus floris heeft daar lekker op t gras gespeeld. hij zat gewoon lekker rustig te spelen, so schattig O+
lekker alleen in zn romper O+
oh en hij heeft los gestaan :o hij stond en pakte een octopus (speelgoed, een wat groter ding) van de grond. met 1 hand had ie mij vast en opeens voelde k dat ie mij niet meer vasthad, maar hij stond nog wel :o daarna heeft ie t ook niet meer gedaan ;)
  zondag 10 april 2011 @ 20:19:41 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95314218
Nikki hoe was het vandaag?

Mor, he, zo balen dat et weer zo drama is met slapen. Succes vannacht!

Nathan heeft vandaag op een kleed op het gras gezeten bij mn schoonouders. Hij vind gras lekker. Hij trok het kleed aan totdat hij met zn handjes bij het gras kon zodat hij het eruit kon trekken en op kon eten :Y) :') .
pi_95314317
:o Floris! :o Wauw! Vond ie het gras niet raar voelen aan z'n blote pootjes? 'k heb van Isabel een erg leuk kennismakingsfilmpje met buiten. Oh, en gras is idd erg lekker.. :D Ben trouwens niet van plan om haar maar alles uit de mond te houden, dat deed een schoonzusje nog vanmiddag. Ze moet toch leren wat wel en niet lekker is? Of ben ik dan weer raar? :+

Ah Orea, das fijn om te lezen.. Kwestie van even uitkienen dus.

Tja, dat slapen. Ik denk dat het inderdaad patroon is, hoewel het wel met golven gaat. Afgelopen week ging het redelijk (lees: 1 keer wakker in de avond en 2 keer in de nacht), maar afgelopen nacht was het 1 keer in de avond en 3 keer in de nacht en vanavond was het inslapen weer ruk.
Er zijn zo ontzettend veel opties (tandjes, dorst, nachtmerrie, verlatingsangst, patroon) mogelijk, ik kan ze niet allemaal elimineren 's nachts, daar ben ik te moe voor. Ik ga ook zo, na nog een kopje thee, naar bed.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 10 april 2011 @ 20:31:23 #54
259886 pessie
pi_95314880
Mor slaap lekker! Kan je man anders vanavond wakker blijven om haar weer rustig te krijgen mocht ze wakker worden?
pi_95315025
Dat hebben we vannacht voor het eerst geprobeerd.. :@ Erg he, dan lijk ik weer meteen zo'n claimende moederkloek. Maar goed, het werkte, al duurde het wel even. Dus dat gaan we nu ook doen. Mien tutje..
  zondag 10 april 2011 @ 20:39:55 #56
259886 pessie
pi_95315379
Claimende moederkloek? Hoezo dan? Jij moet ook een keer slapen, toch? In het begin kost het ook wat meer tijd maar op een gegeven moment is het alleen nog even goed leggen/aai over bol en dan slaapt ze weer. Hier kwam dat moment toen eerder dan verwacht.
pi_95316389
ach morrie toch :* ik herken zoveel...
weet niet of je er voor in bent maar bminidraak is ineens goed gaan slapen na een hele goede sessie van de osteopaat

ik zou lekker een wijntje drinken en mn duimen draaien op een goede nacht...

floris wauw! wat goed!

en nathan ook lekker op het gras

dan eindelijk toch tandjes bij leia?!
pi_95318236
morretje, hij was al bekend met gras ;) vandaag moest ie er eerst niet veel van hebben, maar later vond ie t al minder raar. hij heeft vooral gestaan en gezeten, had denk k geen zin om te kruipen ;)

vervelend dat isabel zo slecht slaapt! ik vind 1 x per nacht al vervelend (tenminste, ik vind t lekkerder als ie gewoon doorslaapt ;)) laat staan 3x.
ook vervelend dat ze niet lekker gaat slapen s avonds.
lastig is t! heb ook niet echt tips ofzo...
  maandag 11 april 2011 @ 10:00:21 #59
259886 pessie
pi_95333358
Ohhhh ik had een slaapbaby vannacht! Hij heeft gewoon geslapen van 8 tot 3 en van 3.30 tot 7!!!!!!!!! We lagen zelf ook om 10 uur te ronken dus we zijn helemaal bijgeslapen!!! Ik sta echt perplex.
pi_95334032
Hier ging het ook beter vannacht.. 'maar' twee keer wakker. De eerste keer gedronken, ze liet zich niet weer in slaap sussen, de tweede keer wel, en door Ravage.

Pessie, ik bedoelde met moederkloek dat Ravage pas afgelopen zaterdagnacht voor het eerst geprobeerd heeft haar in slaap te krijgen, terwijl ze al bijna 11 maanden is. Het klinkt zo erg :@
Ik ben redelijk bijgeslapen, maar nog niet helemaal merk ik. Isabel ook niet, want die is me toch chagrijnig :X
pi_95334994
Nou ja, als jij het erg vind klinken, dan moet je er wat aan doen Mor ;) zo niet, dan lekker zo laten :)
Kun je Isabel er niet weer opgooien? :P
  maandag 11 april 2011 @ 10:56:46 #62
259886 pessie
pi_95335008
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef Morretje het volgende:
Hier ging het ook beter vannacht.. 'maar' twee keer wakker. De eerste keer gedronken, ze liet zich niet weer in slaap sussen, de tweede keer wel, en door Ravage.

Pessie, ik bedoelde met moederkloek dat Ravage pas afgelopen zaterdagnacht voor het eerst geprobeerd heeft haar in slaap te krijgen, terwijl ze al bijna 11 maanden is. Het klinkt zo erg :@
Ik ben redelijk bijgeslapen, maar nog niet helemaal merk ik. Isabel ook niet, want die is me toch chagrijnig :X
Morretje als de omstandigheden zo zijn dan is dat gewoon zo, toch? Ik vind daar niets mis mee. Hier was het manlief die de beslissing nam om Nathan zelf in slaap proberen te sussen nadat ik van een vriendin had gehoord dat haar baby niet meer zo wilde slapen als die mama had geroken en het papa meestal wel lukte. Ik vond het een afschuwelijk idee dat mn man dat zou doen terwijl hij de volgende dag weer hard aan het werk moest.
Bijslapen kost gewoon tijd, nu ik anderhalve week nog maar 1 keer per nacht uit mn bed ga en af en toe van dit soort "cadeautjes" heb begin ik me beter te voelen.
pi_95335997
fijn voor de goede en redelijke nacht pessie en Morrie!
pi_95349987
Nikki, alsnog gefeliciteerd met Lisa! Kom je nog wat foto's van de verjaardag showen? En wat goed dat ze 'op de valreep' nog ging kruipen en optrekken! :D

Sonnetje en Orea, wat een leuke foto's van Leia en Floris O+

Morretje, balen van de slechte nachten. Gelukkig is het vannacht iets beter gegaan.

Pessie, wat goed van Nathan! *O* Hopelijk doet hij dat vannacht ook.

En al die tandjesleed... ik vrees dat wij al mee gaan doen hier. Anne heeft een duidelijke verdikking van het tandvlees, kwijlt, steekt de hele dag haar tong uit (en voelt ermee over haar tandvlees), heeft diarree, rode wangetjes... genoeg symptomen? Ben benieuwd...

Wij zijn een weekend weg geweest en dat was super, maar vrijdag had Anne eigenlijk helemaal niet geslapen overdag en 's avonds kwam ze dus maar niet in slaap. Telkens eventjes en dan weer heel hard huilen. We hebben de halve nacht met haar opgezeten, tot ik op het idee kwam om even een pcm te geven. Vijf minuten later sliep ze... had ik dat maar eerder bedacht!
pi_95350293
Ow suf voel je je dan he Fannetje.. Hier ook nog steeds regelmatig hoor! D'r zit ook geen gebruiksaanwijzing bij he, of een storingsschema ;)

Isabel heeft 2 dutjes gedaan vandaag, dat doet ze nooit meer maar was duidelijk nodig. Pessie en Orea, jullie hebben gelijk. Als ik me eraan stoor moet ik er wat aan doen, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan. Het is meer dat ik weet dat mijn schoonfamilie me maar raar vind, en dat ik daar toch aanstoot aan neem, zonder dat ik dat wil.
Gisteren ook weer: Isabel had dorst. Schoonzusje 1: ik heb wel appelsap. Ik: ze krijgt nog steeds mamamelk. S1: oh, ben je al aan het afbouwen? Ik: nee, dat wil ik haar eigenlijk zelf laten regelen. S2: ja, en als ze naar school gaat schaamt ze zichzelf er wel voor }:| :X Ik had moeten zeggen: ja, want als ze naar school gaan drinken ze ook nog steeds melk uit een fles ja

Oh en Pessie, dat ze niet meer slapen wil als ze me gehoord/gezien/geroken heeft, lijkt hier ook onderdeel van het slaapprobleem. Inslapen aan de borst is natuurlijk ook veeeeeeel makkelijker en fijner dan het zelf moeten doen! :P
pi_95353735
Wat een wonderpilletjes soms he die PCM, gelukkig is ze daarna wel gaan slapen.

Oh en als iemand naar het strand gaat, neem een grote fles water mee om speentjes en flessen af te spoelen:)
Verder was het heerlijk en die handjes in het zand zijn echt schattig
  maandag 11 april 2011 @ 20:11:51 #67
259886 pessie
pi_95357726
Wij hebben heerlijk op het balkon vertoeft vandaag!
pi_95357989
mn mini vind zand dus echt helemaal niks he
krijsen vandaag en dr voetjes omhoog houden...

morrie naast je neerleggen he die opmerkingen! jou gevoel volgen, lekker bij jou laten drinken dan :*

fannetje klinkt wel heel erg als tadenleed (ook de pcm midden in de nacht)
verder wel een goed weekend gehad?

trota dagje strand geweest?

en een balkon kan ook lekker vertoeven zijn he pessie
pi_95360870
morretje, fijn dat ze beter geslapen heeft vannacht!
hopelijk vannacht weer!

mijn moeder belde vandaag om te zeggen dat k m moet leren niet alles in zn mond moet stoppen. bleek dus dat ie een rupsin zn mond gestopt :X
mn moeder had m buiten gezet met een bak speelgoed, ging mn neefje halen en hop hij had de rups.
de rups had gelukkig niks ;)
mn zus zei al hakuna matata :')
pi_95363742
oooh gatver Floris!!! haha
En die foto in het winkelwagentje is trouwens geweldig! Zie hem al helemaal zitten over 15 jaar op een bankje.
Wat schattig drauletje, ze zeggen dat kindjes zand of geweldig vinden of heel vies.
Wij zijn eergister geweest idd, 2 uurtjes maar hoor, was behoorlijk fris nog.
pi_95377693
Hier ipv gevoed vannacht, Leia op haar andere zij gelegd, wat gemopper en toen moesten we haar om 6:15 wakker maken, en ze was sjaggo! :D

Ik wil eens kijken of het geen gewoonte is dat ze elke nacht op hetzelfde tijdstip wakker wordt. En vannacht werkte het. Ze had overdag ook goed gegeten en gedronken!

Nu onderweg naar de opvang, in de bus want het regent!
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:22:30 #72
259886 pessie
pi_95378116
Om 5 voor 2 werd ik een beetje wakker omdat manlief me probeerde wakker te maken, ik was nog zo ver weg dat ik gevraagd heb of hij wilde gaan, ik heb me omgedraaid en werd om 6 uur wakker van "wawapapapapapappapapapa".
pi_95378155
Hier heb ik rondgespookt vannacht, er is gister overdag ingebroken bij 2 buren op het portiek hiernaast en nu hoorde ik vannacht natuurlijk allemaal geluiden en tot 2x toe ging de deur van de rommelkamer open om dan een irritant geluid te maken.
pi_95378317
Oh jak Troeta! Ik weet hoe je je voelt. 2 weken nadat we getrouwd waren en samen in ons huisje woonde, stond er een inbreker in onze keuken 's nachts. Ging gelukkig snel weg, maar ik durf nog steeds niet alleen te slapen en het is alweer drie jaar geleden bijna. J. heeft het maar niet verteld toen er een half jaar later een brief van de politie kwam dat er bij de buren was ingebroken, of wij iets gezien hadden. Dit gevoel moet echt weer slijten en dat komt wel, alleen kost je wel een nacht ja :) vervelend!

Verder goede slaapverhalen van Leia en Nathan! fijn!
Nog van harte gefeliciteerd Nikki!
Floris, viespeuk :D :P
Morretje, wat een rare opmerkingen van je schoonzussen. Ik zou me er niets van aantrekken. Probleem ligt bij hen hoor niet bij jou/jullie.
Anne, bijna tandjes! Ben benieuwd wanneer de eerste zich aandient :)

Wij hebben een heerlijk weekend weg gehad. Lekker even met z'n tweeën. Miste Amy ontzettend (dus maar kleren gekocht en loopding bij de speelgoedwinkel :7 ) maar het was wel weer even goed :) Vandaag is J. jarig dus ik heb een wit tshirt omgetoverd tot een verjaardags-tshirt met een taart erop en "happy birthday daddy". Amy kan ook steeds beter zitten. Ik kan haar nu op de grond zetten en dan blijft ze zitten, maar als ze het zat is laat ze zich vallen, dus er moet wel iets zachts onder. Spugen gaat goed sinds we met de medicijnen en nutriton gestopt zijn. Ze spuugt nu veel minder. Eten is nog steeds moeizaam, maar ze groeit en is gelukkig dus we hoeven ons daar niet al te veel mee bezig te houden. Gaat dus lekker hier :Y Ze kan niet tegen kietelen trouwens, dan zit ze echt hard te schateren O+
pi_95379233
Heerlijk dat je fijne dagen hebt gehad, Sola! En het klinkt ook alsof het heel goed gaat met Amy, fijn!!
pi_95382765
He bah Troeta..

Sola, fijn dat het goed gaat met Amy! Hoe werkt dat nou, jullie zijn gestopt met de medicijnen en nutriton en nu gaat het goed met spugen? Is dat een kwestie van tijd dan ofzo? * Morretje geen idee heeft

Orea, dat was dus achteraf hier ook zo, nachtvoeding die stiekem patroon waren in plaats van honger. Maffe kabouters hebben we soms hoor..

We hebben een goede nacht gehad hier *O* Ik ga dus niet meer naar haar toe als ze wakker wordt, als Ravage gaat slaapt ze zo weer in en de volgende nacht langer door! Het was 4 uur vannacht dat ze wakker werd, en toen pas om kwart voor 9. Heerlijk!
pi_95386624
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef draculettetje het volgende:
Ik geef ook smeerkaas, duindoorn jam, sahin pasta (nee is geen choco pasta maar een notenpasta dus pas op met evt allergie) en pindakaas

morrie ik vind meeten ook altijd eng maar tot nu toe steeds erg leuk!
Waar koop je dat? Ik ben het nog niet eerder tegengekomen in de supermarkt :o
pi_95387360
Die sahin pasta ben ik ook benieuwd naar!

CP doe es even updaten, hoe is het met je meisje? Ook al bijna 1 he? Waar blijft de tijd!
pi_95387718
Het gaat allemaal perfect hier eigenlijk. Slaapt goed, drinkt goed, eet goed, is nooit ziek, is onderzoekend en blij. Ondertussen tijgert ze al het hele huis door als een zeehond en heeft ze net vandeweek ontdekt dat ze vanuit buikligging zelf kan gaan zitten. Da's handig!

Vandaag is ze precies 10 maanden. Waar blijft de tijd? :D Kan me nauwelijks nog voorstellen dat ze zo'n klein, hulpeloos wezentje was 10 maanden geleden :D

En voor de liefhebbers nog een recente foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95387768
Wow, wát een dametje!! O+ Fijn om te horen dat het zo goed gaat... Gek hè, hoe je je dat niet meer kunt voorstellen bijna? Het wordt steeds leuker hè? :Y
pi_95387892
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Orea het volgende:
Wow, wát een dametje!! O+ Fijn om te horen dat het zo goed gaat... Gek hè, hoe je je dat niet meer kunt voorstellen bijna? Het wordt steeds leuker hè? :Y
Ja, absoluut! Ik zou bijna aan een tweede gaan denken :P
pi_95390955
wat een mooi dametje! cp daar zou ik er ook nog wel 1 van willen hoor

Toeta bah wat schrikken! :*

floris rupsen eten gekkie, je krijgt toch wel genoeg?! haha

morrie weer een goede nacht wat fijn! als nachtvoedingen een gewoonte was, is het ook logisch dat ravage haar wel zo neer kan leggen, bij jou ruikt ze eten! (hadden wij hier ook...)

Sola wat ontzettend fijn dat het met amy goed gaat! dat schater lachen is leuk he

Leia ook gewoon zonder nachtvoeding lekker omgedraaid!

en nathan ook goed aan het slapen!

wat een hoop goede berichten!

ik heb de duindoornjam en de sahin past bij de cruydthoek alhier gehaald, is een reform drogisterij
ik haal er ook de verschillende thee zonder de looizuur en theeine geloof ik!
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:46:43 #83
259886 pessie
pi_95393147
Floris had behoefte aan extra proteïnen ;)

CP, wat een meidje alweer!

Sola, fijn dat het spugen zoveel minder is.
pi_95394607
tralalala zit gewoon even niet op te letten
pi_95394812
Een natuurwinkelachtig iets dus :) Ga ik daar binnenkort eens kijken. Ben laatst bij de reformwinkel in de buurt geweest, maar daar werkt zo'n chagrijnig stuk vreten dat het niet echt gezellig winkelen is daar :')
pi_95395007
Morretje, ik weet ook niet zo goed hoe dat komt. Mijn theorie is dat de medicijnen gewoon niet helpen bij haar en de nutrition te zwaar op de maag ligt waardoor ze blijft spugen. En ze hoort er inderdaad over heen te groeien, voornamelijk door het vaste voedsel, dus inderdaad ook een kwestie van tijd :)

oh CP wat een leuk meisje! Leuk om eens een foto te zien :)
pi_95396977
mooi meisje CP

ooo, wat eng Sola een vent in je huis! dat is ook waar ik bang voor ben, je weet nooit wat ie dan doet. En met een baby spring je niet zo snel naar het balkon van de buren.
Nouja, niet teveel over nadenken..ik heb alleen wel de deur op het slot :)
Klinkt zeker fijn hoe het nu gaat met Amy! En met een weekendje weg zonder kind is niks mis!

Mex was vanmiddag 39,2 graden, en hij is wat sjaggerijnig en wat suffer, maar hij lacht en speelt nog wel, melk en fruithap gingen er ook goed in.
Hij kwijlt heel erg dus ik denk een tandje, alleen ik voel niks in de tandenrij, maar daarnaast juist, in het gehemelte. Straks krijgt ie een rare tand :o
Zolang die nog goed drinkt en speelt is de koorts niet erg toch?
pi_95397190
Koorts kan geen kwaad Troeta! En zolang hij er geen last van heeft hoef je er ook geen pcm voor te geven. Mocht het een dag of 3 boven de 38,5/39 blijven, dan even contact opnemen met de huisarts..
pi_95397302
dank je wel! Heb idd geen zetpil gegeven
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:46:52 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95408452
oeh ik zie een foto van de dame van CP voorbij komen, wat een lady zeg! Mooi en vrolijk.

En ik haaaaat tanden :( Ik zou een moord doen voor een nacht ononderbroken slaap. Vannacht was het drama, huilen huilen en maar tussen ons in gelegd op een gegeven moment en proberen te laten slapen.

Ik ga hier een klein meisje in bed bonjouren en dan eens even op mijn gemakkie hier reageren.
pi_95409219
Wij hadden hier al twee weken dat Amy pas na 2 uur rommelen en huilen ging slapen. Dus dan sliep ze om 21:00 en dat is gewoon te laat voor haar. Vanavond een nieuwe strategie. Vuilniszakken voor het raam en samen met de gordijnen is het dan donkerder (niet echt mooi, zeg maar gerust lelijk :P maar het is een noodoplossing er komen lamellen.) Verder rustig fles drinken in de stoel en nog een verhaaltje voorgelezen en toen in bed en het is direct stil :o verhaaltje voorlezen is wel een uitdaging zeg :D *grijp grijp grijp*

Troeta, hebben jullie iets van een loopstoeltje gekocht voor Mex? Of was het iets anders op de foto?

Becky, vervelend tandjespijn en slechte nachten! Ik hoop dat het snel over is en je weer lekker kan slapen.
pi_95411524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Solagratia het volgende:
Wij hadden hier al twee weken dat Amy pas na 2 uur rommelen en huilen ging slapen. Dus dan sliep ze om 21:00 en dat is gewoon te laat voor haar. Vanavond een nieuwe strategie. Vuilniszakken voor het raam en samen met de gordijnen is het dan donkerder (niet echt mooi, zeg maar gerust lelijk :P maar het is een noodoplossing er komen lamellen.) Verder rustig fles drinken in de stoel en nog een verhaaltje voorgelezen en toen in bed en het is direct stil :o verhaaltje voorlezen is wel een uitdaging zeg :D *grijp grijp grijp*

Troeta, hebben jullie iets van een loopstoeltje gekocht voor Mex? Of was het iets anders op de foto?

Becky, vervelend tandjespijn en slechte nachten! Ik hoop dat het snel over is en je weer lekker kan slapen.
Klinkt bekend. Ik ben blij met mijn lange armen :P

En Truus kan ook heel lelijk kijken hoor :+
Dat is een zwembroek op d'r kop :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:40:58 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95412243
oh laten jullie je kindje zolang aan modderen in bed. Als Noortje niet in slaap komt wrijf ik even over haar rugje tot ze bijna in slaap valt. Ze is nu in een periode wanneer ik haar in bed leg ze hysterisch begint te huilen en in bed gaat staan en met die megatanden van d'r de verf van het bed knagen.

pessie, wat goed een slaapbaby! Jeetje wat zal je daar van opknappen zeg.

orea, een sjacho baby omdat ze geen voeding had gehad haha.

CP, heule charmante foto van je meisje itt die andere.

Troeta, hoop dat de koorts snel voorbij is en die tand, niet op de rare plek maar gewoon in de tandenrij.

ik moet ook nog naar de reformwinkel, Noortje mag geen koemelk dus qua broodbeleg is het soms best lastig. Geen kaas en smeerkaas, dus we houden het bij jam, appelstroop, smeerworst, ham en pindakaas. En voor haar verjaardag op zoek naar koemelkvrije taart/slagroomachtig iets. Nog een paar nachtjes....
pi_95412988
:D CP! Mooi Truuske _O-

Sola, herkenbaar dat boekje lezen topsport is. Ik heb d'r nog wel een leuke foto van.
SPOILER
Hier moeten er ook nog steeds rolgordijnen voor d'r ramen, ik denk dat dat nog wel scheelt.

Oeh, Becky bijna feest. Isabel krijgt trouwens ook nog niet veel variatie op brood, we probeerden afgelopen weekend zalm. Ze houdt meer van zoet, zal ik maar zeggen. :+
pi_95413054
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef becky27 het volgende:
oh laten jullie je kindje zolang aan modderen in bed. Als Noortje niet in slaap komt wrijf ik even over haar rugje tot ze bijna in slaap valt. Ze is nu in een periode wanneer ik haar in bed leg ze hysterisch begint te huilen en in bed gaat staan en met die megatanden van d'r de verf van het bed knagen.

pessie, wat goed een slaapbaby! Jeetje wat zal je daar van opknappen zeg.

orea, een sjacho baby omdat ze geen voeding had gehad haha.

CP, heule charmante foto van je meisje itt die andere.

Troeta, hoop dat de koorts snel voorbij is en die tand, niet op de rare plek maar gewoon in de tandenrij.

ik moet ook nog naar de reformwinkel, Noortje mag geen koemelk dus qua broodbeleg is het soms best lastig. Geen kaas en smeerkaas, dus we houden het bij jam, appelstroop, smeerworst, ham en pindakaas. En voor haar verjaardag op zoek naar koemelkvrije taart/slagroomachtig iets. Nog een paar nachtjes....
Truus vindt in d'r bedje liggen en moeten slapen helemaal niks. Soms is ze zo moe dat ze aan m'n borst in slaap valt en niet meer wakker wordt. Maar vaak wordt ze wel wakker en dan is het gillen en krijsen als ik haar op bed leg. Ik blijf dan niet bij haar, want dan is gebleken dat ze helemaal niet rustig wordt. Dan blijft ze alleen maar boos dat we haar er niet uithalen ofzo :')
Ze valt altijd wel in slaap. Soms binnen een paar tellen dat ik weg ben, soms een paar minuten en soms duurt het wel tot een half uur. Dat begint dan met gillen en wordt langzaam minder tot huilen, tot mopperen, tot pruttelen en dan is het stil :D
pi_95413101
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Morretje het volgende:
:D CP! Mooi Truuske _O-

Sola, herkenbaar dat boekje lezen topsport is. Ik heb d'r nog wel een leuke foto van.
SPOILER
Hier moeten er ook nog steeds rolgordijnen voor d'r ramen, ik denk dat dat nog wel scheelt.

Oeh, Becky bijna feest. Isabel krijgt trouwens ook nog niet veel variatie op brood, we probeerden afgelopen weekend zalm. Ze houdt meer van zoet, zal ik maar zeggen. :+
Herkenbare foto. Boekjes zijn ook veel leuker om op te knagen dan naar te kijken :P
pi_95413652
Mini CP, die blik :D en mooi die curve (in het bv. topic geloof ik, toch? Snap zelf geen drol van dat programmaatje, nog maar eens kijken als ik minder moe ben ;)), grappig, van lekkere bollo bij geboorte, nu keurig richting de middellijn aan het gaan!

Zalm Mor _O- arme Isabel! Gisteren een plakje kipfilet op Leia's brood gedaan, nou, het kon niet snel genoeg zeg maar :D vanavond heeft ze weer pannenkoeken gehad en dat ging er weer als zoete koek in.. en maar proppen! Zo weer 2 hele pannenkoeken weggegeten :o

Gelukkig slaapt Leia prima in met haar rolgordijn.. het blindeert amper eigenlijk, maar tot nu toe hebben we nog geen drama's gehad met gaan slapen. Ze gaat liggen, begraaft haar gezicht in haar konijn en weg is ze.. Hebben ook een schuin raam, dus mocht ze er last van krijgen, zullen we misschien ook moeten plakken met zakken :P
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:52 #98
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95413667
knap dat je dat kan CP, ik vind het al vreselijk als Noortje 5 minuten huilt.

Zat mijn 3d echo's eens te bekijken en heb even een collage gemaakt (hoop niet dat ik nu allerlei modjes over me heen krijg)
pi_95413683
Hahaha Morretje, leuke foto!
Cp ook leuke foto, heel charmant :P Schatje is het hoor!

Becky, ik laat Amy niet modderen in bed hoor, geen 2 uur in elk geval. Vaak laat ik haar dan weer even beneden spelen of samen in de stoel zitten. In bed krijg ik haar niet goed getroost dus uithalen moet altijd wel. Maar vanavond ging het dus weer als vanouds.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:03:48 #100
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95413730
Boekjes kauwen is hier ook favoriet! Ik heb nu een boekje voor in bad, dat is echt een regelrechte hit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')