Morretje als de omstandigheden zo zijn dan is dat gewoon zo, toch? Ik vind daar niets mis mee. Hier was het manlief die de beslissing nam om Nathan zelf in slaap proberen te sussen nadat ik van een vriendin had gehoord dat haar baby niet meer zo wilde slapen als die mama had geroken en het papa meestal wel lukte. Ik vond het een afschuwelijk idee dat mn man dat zou doen terwijl hij de volgende dag weer hard aan het werk moest.quote:Op maandag 11 april 2011 10:26 schreef Morretje het volgende:
Hier ging het ook beter vannacht.. 'maar' twee keer wakker. De eerste keer gedronken, ze liet zich niet weer in slaap sussen, de tweede keer wel, en door Ravage.
Pessie, ik bedoelde met moederkloek dat Ravage pas afgelopen zaterdagnacht voor het eerst geprobeerd heeft haar in slaap te krijgen, terwijl ze al bijna 11 maanden is. Het klinkt zo erg![]()
Ik ben redelijk bijgeslapen, maar nog niet helemaal merk ik. Isabel ook niet, want die is me toch chagrijnig
Waar koop je dat? Ik ben het nog niet eerder tegengekomen in de supermarktquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef draculettetje het volgende:
Ik geef ook smeerkaas, duindoorn jam, sahin pasta (nee is geen choco pasta maar een notenpasta dus pas op met evt allergie) en pindakaas
morrie ik vind meeten ook altijd eng maar tot nu toe steeds erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, absoluut! Ik zou bijna aan een tweede gaan denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Orea het volgende:
Wow, wát een dametje!!Fijn om te horen dat het zo goed gaat... Gek hè, hoe je je dat niet meer kunt voorstellen bijna? Het wordt steeds leuker hè?
Klinkt bekend. Ik ben blij met mijn lange armenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Solagratia het volgende:
Wij hadden hier al twee weken dat Amy pas na 2 uur rommelen en huilen ging slapen. Dus dan sliep ze om 21:00 en dat is gewoon te laat voor haar. Vanavond een nieuwe strategie. Vuilniszakken voor het raam en samen met de gordijnen is het dan donkerder (niet echt mooi, zeg maar gerust lelijkmaar het is een noodoplossing er komen lamellen.) Verder rustig fles drinken in de stoel en nog een verhaaltje voorgelezen en toen in bed en het is direct stil
verhaaltje voorlezen is wel een uitdaging zeg
*grijp grijp grijp*
Troeta, hebben jullie iets van een loopstoeltje gekocht voor Mex? Of was het iets anders op de foto?
Becky, vervelend tandjespijn en slechte nachten! Ik hoop dat het snel over is en je weer lekker kan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moeten er ook nog steeds rolgordijnen voor d'r ramen, ik denk dat dat nog wel scheelt.
Oeh, Becky bijna feest. Isabel krijgt trouwens ook nog niet veel variatie op brood, we probeerden afgelopen weekend zalm. Ze houdt meer van zoet, zal ik maar zeggen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Truus vindt in d'r bedje liggen en moeten slapen helemaal niks. Soms is ze zo moe dat ze aan m'n borst in slaap valt en niet meer wakker wordt. Maar vaak wordt ze wel wakker en dan is het gillen en krijsen als ik haar op bed leg. Ik blijf dan niet bij haar, want dan is gebleken dat ze helemaal niet rustig wordt. Dan blijft ze alleen maar boos dat we haar er niet uithalen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef becky27 het volgende:
oh laten jullie je kindje zolang aan modderen in bed. Als Noortje niet in slaap komt wrijf ik even over haar rugje tot ze bijna in slaap valt. Ze is nu in een periode wanneer ik haar in bed leg ze hysterisch begint te huilen en in bed gaat staan en met die megatanden van d'r de verf van het bed knagen.
pessie, wat goed een slaapbaby! Jeetje wat zal je daar van opknappen zeg.
orea, een sjacho baby omdat ze geen voeding had gehad haha.
CP, heule charmante foto van je meisje itt die andere.
Troeta, hoop dat de koorts snel voorbij is en die tand, niet op de rare plek maar gewoon in de tandenrij.
ik moet ook nog naar de reformwinkel, Noortje mag geen koemelk dus qua broodbeleg is het soms best lastig. Geen kaas en smeerkaas, dus we houden het bij jam, appelstroop, smeerworst, ham en pindakaas. En voor haar verjaardag op zoek naar koemelkvrije taart/slagroomachtig iets. Nog een paar nachtjes....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Morretje het volgende:
CP! Mooi Truuske
![]()
Sola, herkenbaar dat boekje lezen topsport is. Ik heb d'r nog wel een leuke foto van.Herkenbare foto. Boekjes zijn ook veel leuker om op te knagen dan naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moeten er ook nog steeds rolgordijnen voor d'r ramen, ik denk dat dat nog wel scheelt.
Oeh, Becky bijna feest. Isabel krijgt trouwens ook nog niet veel variatie op brood, we probeerden afgelopen weekend zalm. Ze houdt meer van zoet, zal ik maar zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |