Oh jak Troeta! Ik weet hoe je je voelt. 2 weken nadat we getrouwd waren en samen in ons huisje woonde, stond er een inbreker in onze keuken 's nachts. Ging gelukkig snel weg, maar ik durf nog steeds niet alleen te slapen en het is alweer drie jaar geleden bijna. J. heeft het maar niet verteld toen er een half jaar later een brief van de politie kwam dat er bij de buren was ingebroken, of wij iets gezien hadden. Dit gevoel moet echt weer slijten en dat komt wel, alleen kost je wel een nacht ja

vervelend!
Verder goede slaapverhalen van Leia en Nathan! fijn!
Nog van harte gefeliciteerd Nikki!
Floris, viespeuk

Morretje, wat een rare opmerkingen van je schoonzussen. Ik zou me er niets van aantrekken. Probleem ligt bij hen hoor niet bij jou/jullie.
Anne, bijna tandjes! Ben benieuwd wanneer de eerste zich aandient

Wij hebben een heerlijk weekend weg gehad. Lekker even met z'n tweeën. Miste Amy ontzettend (dus maar kleren gekocht en loopding bij de speelgoedwinkel

) maar het was wel weer even goed

Vandaag is J. jarig dus ik heb een wit tshirt omgetoverd tot een verjaardags-tshirt met een taart erop en "happy birthday daddy". Amy kan ook steeds beter zitten. Ik kan haar nu op de grond zetten en dan blijft ze zitten, maar als ze het zat is laat ze zich vallen, dus er moet wel iets zachts onder. Spugen gaat goed sinds we met de medicijnen en nutriton gestopt zijn. Ze spuugt nu veel minder. Eten is nog steeds moeizaam, maar ze groeit en is gelukkig dus we hoeven ons daar niet al te veel mee bezig te houden. Gaat dus lekker hier

Ze kan niet tegen kietelen trouwens, dan zit ze echt hard te schateren