Leyla zit echt in 74, anders heeft ze 3/4 broeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Solagratia het volgende:
Amy draagt nog maat 62 broeken, lekker goedkoop met kleren
Bluebrand brood is melk vrij. De puntjes niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Solagratia het volgende:
Becky, welk brood geef je Noortje? KMAvrij toch?
Vraagje, als ze 's nachts wakker wordt, huilt ze dan veel of is ze gewoon wakker?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
Nee Noortje krijgt gewoon brood wat wij ook eten, volkoren en zo. Nergens last van, dus ik snap die KMA niet helemaal.
We gaan rustig beginnen met melkproducten, hoewel vriend nogal huiverig is voor de nachten, die zijn al bagger en als ze niet heel bagger zijn is ze wel net als vanochtend om 05.30 uur wakker.
Heb je dat al aangekaart. Eczeem is meestal een uiting van een allergie.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik probeer het ook wel een beetje los te laten, maar maak me er stiekem toch wel een beetje zorgen om. Ze krijgt ook steeds meer eczeem op haar voorhoofd, ben benieuwd of er uiteindelijk een allergie aan het licht gaat komen.
Ringworm kun je behandelen met miconazal (schimmelcreme).quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:
Oh eczeem wordt hier ook erger maar ik denk een beetje aan ringvorm of zo.... moet morgen de huisarts bellen.
ook voor mezelf heb al heel lang last van mijn maag, en ik denk iedere keer dat het wel over gaat maar dat doet het dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |