Een rijstewafel. Was het nou Amy die glutenallergie heeft of was het Anne? Sorry, op de een of andere manier ben ik even helemaal de kluts kwijt. Ik had al iets geschreven over brood maar das natuurlijk niet zo handig met glutenallergie.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Solagratia het volgende:
Ons schema is nu zo
7:30 pap
9:30 fruit
11:30 pap
14:00 rijstewafel
15:30 melk
18:00 groente enz
19:30 fles
23:00 fles
Alleen de fles van 15:30 drinkt ze voor geen meter, dus die wilde ik vervangen met het fruit van 9:30, maar wat moet ik dan geven om 9:30?
Ik kreeg em ook, na een blik op de ingredienten lijst heb ik em bij het vuil gegooid. Zat vanilline in, krijgt Nathan echt nog niet. Nathan krijgt steeds meer maar dit wil ik toch heel graag nog even uitstellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik had bij de wij een zakje avondpap gekregen. Dus ik denk maak dat ff klaar voor jen, die wilde niet eten. Jen hoefde niet. Nou leyla dan. Trok ook een vies gezicht... Ik heb gewoon geen papkinderen. Hoe kan dat nou, ik vind pap zo lekker!
Ik zou de rijstewafel skippen, zit (bijna) niets in maar vult de maag een beetje. Melk is belangrijker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Solagratia het volgende:
Maar het probleem is dat Amy nu net aan de 700 cc komt per dag. Daar zit het fruit ook al bij in. Ze drinkt dus maar 500 cc aan melk. Daarom moet ik wel een echte vervanging hebben, iets met calorieën zeg maar.
Mijn zwager reageert heel heftig op vanilline (niet op vanille, dat is de natuurlijke variant, dat krijgt Nathan wel).quote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Vanille is toch niet zo erg? Je hebt ook rijstpap vanille das goed eten!
Ik weet heel zeker dat zij meer weet van voeding dan ik! Goed idee!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, ook als je tussen 12 en 4 niets geeft dan nog drinkt ze die fles niet. Lastig kindFruit gaat er dus wel goed in. Moeilijk, moeilijk. Ik mail anders wel de diëtiste, dat kan natuurlijk ook
Leyla zit echt in 74, anders heeft ze 3/4 broeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Solagratia het volgende:
Amy draagt nog maat 62 broeken, lekker goedkoop met kleren
Bluebrand brood is melk vrij. De puntjes niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Solagratia het volgende:
Becky, welk brood geef je Noortje? KMAvrij toch?
Vraagje, als ze 's nachts wakker wordt, huilt ze dan veel of is ze gewoon wakker?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef becky27 het volgende:
Nee Noortje krijgt gewoon brood wat wij ook eten, volkoren en zo. Nergens last van, dus ik snap die KMA niet helemaal.
We gaan rustig beginnen met melkproducten, hoewel vriend nogal huiverig is voor de nachten, die zijn al bagger en als ze niet heel bagger zijn is ze wel net als vanochtend om 05.30 uur wakker.
Heb je dat al aangekaart. Eczeem is meestal een uiting van een allergie.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik probeer het ook wel een beetje los te laten, maar maak me er stiekem toch wel een beetje zorgen om. Ze krijgt ook steeds meer eczeem op haar voorhoofd, ben benieuwd of er uiteindelijk een allergie aan het licht gaat komen.
Ringworm kun je behandelen met miconazal (schimmelcreme).quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:
Oh eczeem wordt hier ook erger maar ik denk een beetje aan ringvorm of zo.... moet morgen de huisarts bellen.
ook voor mezelf heb al heel lang last van mijn maag, en ik denk iedere keer dat het wel over gaat maar dat doet het dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |