JA! Het bewijs dat je nog niet zo zorgvuldig kan lezen en te snel oordeelt. Lees het nog eens rustig en laat de werkelijke essentie tot je komen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu denk ik dat je Richard bent aangezien je liegt. Ik heb helemaal geen hyves achterhaald. Hoe zou dat ooit moeten. Zie je wel dat je een trol bent.
Ik heb veel van haar posts gelezen, en het is duidelijk geen troll (een troll kent ook grenzen, die houdt dat echt niet zo lang vol)quote:Op zondag 17 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is sowieso een trol, niet omdat ze niet komt maar als je haar posts leest ben je het (waarschijnlijk) wel met me eens.
En dit iddquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij heeft toevallig wel mijn Hyves ( achterhaald). Niet verspreiden hoor, gamezz.
Hoe naief.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik heb veel van haar posts gelezen, en het is duidelijk geen troll (een troll kent ook grenzen, die houdt dat echt niet zo lang vol)
quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu denk ik dat je Richard bent aangezien je liegt. Ik heb helemaal geen hyves achterhaald. Hoe zou dat ooit moeten. Zie je wel dat je een trol bent.
Ik heb nooit gezegd dat ik nieuwe mensen wil ontmoeten of dat ik in een sociaal isolement zit waar ik hulp bij nodig heb. Zij wel. Daarom vind ik het tegenstrijdig. Maar ik heb er geen problemen mee als ze niet komt, alleen de réden vind ik raar.quote:Op zondag 17 april 2011 20:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou. Of durf je niet vanwege je pukkels?
Oh ja. Bewijs dat je het anders moet neerzetten.quote:Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
JA! Het bewijs dat je nog niet zo zorgvuldig kan lezen en te snel oordeelt. Lees het nog eens rustig en laat de werkelijke essentie tot je komen.
Discussie over de meet kan ook. Nieuw deel met mensen die komen in de OP is niks mis mee.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef WinterBreeze het volgende:
You have all been trolled, the floor is now lava and this topic is closed.
Dit topic was toch alleen voor het bespreken van de details van de meet, niet om te slowchatten?
Tijn, jij bent een ervaren meeter! Sleep ze nou juist mee man!quote:
Klopt maar dit gezeur begint nu al en dan hoeft het niet meer. Blah blah laat maar dan.quote:Op zondag 17 april 2011 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, jij bent een ervaren meeter! Sleep ze nou juist mee man!
Je hebt gezien dat (leuke) meets organiseren helemaal niet moeilijk is...
Inherent aan de mensen, tijn.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt maar dit gezeur begint nu al en dan hoeft het niet meer. Blah blah laat maar dan.
Meeten moet leuk en gezellig zijn. En dit is op voorhand al gezeur
Ik ben leukquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inherent aan de mensen, tijn.
Leuke mensen meeten leuk.
Ik houd werk en prive gescheiden tijnquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben leukmaar de rest geen idee
Waarom kom jij niet? Kan je college geven hoe je moet versieren?
En als wij jou er nu voor betalenquote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd werk en prive gescheiden tijn
Flirt wel lekker als ik lesgeef. Heerlijk man...
heb jijzelf geen masterlijke tips dan?quote:
Probeer mij maar te versierenquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben leukmaar de rest geen idee
Waarom kom jij niet? Kan je college geven hoe je moet versieren?
Ja doe niet zoals ik doequote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb jijzelf geen masterlijke tips dan?
Sorry jij niet mijn typequote:
Ah jij. Ik heb eens jouw fotoboek bekeken. Jouw kat en jouw ogen vielen mij op. Vervolgens verbaasde me ik over die Frans Bauer-achtige foto daaronder.quote:Op zondag 17 april 2011 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Probeer mij maar te vbbdsjgksersieren
Dat is een nee dus?quote:Op zondag 17 april 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah jij. Ik heb eens jouw fotoboek bekeken. Jouw kat en jouw ogen vielen mij op. Vervolgens verbaasde me ik over die Frans Bauer-achtige foto daaronder.
En daarna goedmaakseksorgiequote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
joh dit word straks knokken op de meet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |