Ik hou mijn hart vast. Maar ik heb geen reeel beeld van Benfica. Dus kan weinig tot niet voorspellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Bossie wat gaat psv vanavond doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
Hey pssstDat is snel! Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, werd vandaag al gebeldquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
Hey pssstWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
als de wedstrijd volgende week maar beetje leuk is om aan te zienquote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast. Maar ik heb geen reeel beeld van Benfica. Dus kan weinig tot niet voorspellen.
Je gaat er weer heen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als de wedstrijd volgende week maar beetje leuk is om aan te zien
Tof.quote:
Dat zou tof zijn!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof.
Ja voor mij is het weer een geld kwestie. Maar ik heb vorige week te horen gekregen dat ik via mijn trajectbeleider ben voorgedragen voor een betaalde functie. (Zijn wel meer kandidaten dacht ik). Maar wie weet heb ik over een maandje ofzo weer een betaalde baan, al zal het nog niet fulltime zijn
Ach als het weer een waste of money is net als de rangers hoef je niet te balenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof.
Ja voor mij is het weer een geld kwestie. Maar ik heb vorige week te horen gekregen dat ik via mijn trajectbeleider ben voorgedragen voor een betaalde functie. (Zijn wel meer kandidaten dacht ik). Maar wie weet heb ik over een maandje ofzo weer een betaalde baan, al zal het nog niet fulltime zijn
mooie e-penisquote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Even demo van een game downloaden. 1.9GB, maar wel met 9,5MB/s
Ik moet eigenlijk mijn post iets nuanceren. Ik heb begrepen dat het betaald is, maar er werken ook vrijwilligers daar heb ik gelezen op de site. Dus ik hoop wel dat het betaald is, anders doe ik het niet, want, waar ik nu zit, doe ik het goed en heb het enorm naar mijn zin. Op beide plaatsen natuurlijk.quote:
Avondquote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef JoeBravo het volgende:
Goeieavond trouwens
@Yuki: mooie bril, helemaal zelf uitgezocht?
Nee klopt. Maar ja dit kan goed op niks uitdraaien en moet ik nog een tijd wachten voor er weer iets op mijn pad komt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach als het weer een waste of money is net als de rangers hoef je niet te balenen tof dat er binnenkort weer een baan aan zit te koemn
Mja, dat ik de demo moet downloaden is minder e-penis. Moet eerst kijken of DA2 op mijn laptop draaitquote:
missie geslaagd toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Avond
Nee, ik heb hulp gehad van 2 geweldige vrienden
Echt veel mensen die zeiden dat het lijkt of ik 'm al 3 jaar heb trouwensHij staat blijkbaar heel natuurlijk
te herkenbaar, maar dan met desktopquote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat ik de demo moet downloaden is minder e-penis. Moet eerst kijken of DA2 op mijn laptop draait
Dragon Age 2quote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
te herkenbaar, maar dan met desktop
Kan DA2 ff niet plaatsen overigens
hendig: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/quote:Op donderdag 7 april 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
te herkenbaar, maar dan met desktop
Kan DA2 ff niet plaatsen overigens
Smurf op...quote:
ah, ofcquote:
Nou ik heb liever borsten dan een slurf in mijn hand/mondquote:
En je eigen slurf?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik heb liever borsten dan een slurf in mijn hand/mond
Ik weet nog wel een paar meer plaatsenquote:
Oh? Vertel?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar meer plaatsen
Tussen haar borstenquote:
Voeten zijn eng man.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen haar borsten![]()
, en nog vele andere plaatsen. Deze moet jou wel aanspreken tussen haar voeten
En als die vrouw nu met haar mooie schoenen over je penis wrijft?quote:
Niet eens in haar vagina?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen haar borsten![]()
, en nog vele andere plaatsen. Deze moet jou wel aanspreken tussen haar voeten
Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vrouw nu met haar mooie schoenen over je penis wrijft?
Dat kan natuurlijk ook nogquote:
Wat is er nu weer eng aan voeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.
Jij hebt ook al een hekel aan voetenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel. Maar dan zitten die enge krioelende dingen tenminste verborgen.
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vrouw nu met haar mooie schoenen over je penis wrijft?
Mmmmmmmmmmm ik wil ook een badquote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Sorry,
Ik zo wel in bad liggen. Water stroomt al
Anale stimulatie kan ik iedereen aanraden hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.
Hier, hier, check wat ik vandaag heb binnengehaald!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een hekel aan voeten
Ik ookhet is dat ze relatief belangrijk zijn, anders weg ermee.
MIquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik er niet aan denken waar de 12 cm hak in loopt te poeren.
ergste is nog, ik heb hier nog allerlei onderdelen liggen om een zeer knappe desktop in elkaar te knopen, maar het moederbord doet het niet lekker en dat moet ik al maanden omruilenquote:
Werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo tante van me! Wat ga je morgen doen voor leuks?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vlerk!
Bastaard!
Schorriemorrie!
Doerak!
Wat heb jij binnengehaald?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier, hier, check wat ik vandaag heb binnengehaald!
Ik heb een Onze Taal met een artikel over de herkomst van zulke woorden. Echt fantastisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vlerk!
Bastaard!
Schorriemorrie!
Doerak!
Hehe, dat is wel leuk om te weten jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een Onze Taal met een artikel over de herkomst van zulke woorden. Echt fantastisch.
Bierquote:
Twee! Bat out of hell?quote:
*pakt af*quote:
Voor PeuRac, die BOOH.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee! Bat out of hell?Die was wel echt heel lekker he
Double dog is van de brouwer van Raging Bitch? En die andere ken ik niet.
Je vergeet de anale stimulatie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
Bier, borsten, vagina, wat een wereldtopic vandaag.
quote:
quote:
Ik had jouw bier toch ook niet vast? Dat zou ik niet af laten pakken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi niet, daar was dit even wat te prijzig voor.
Tof!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Dit glas.Hebbe hebbe hebbe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |